In het begin loop je constant door sneeuw. Dat gaat idd rete-traag. Vooral als je net vanaf Spider-Man komt. Waarschijnlijk een bewuste keus. Je wilt op die wereld losgelaten worden natuurlijk; op je paard springen en keihard de woestijd door racen, en vervolgens ploeg je alleen maar door metersdiepe sneeuw heen.
Vraagje voor de mensen die al in Valentine zitten en daar achter in de winkel wil gaan overvallen... kzalt in spoilertags zetten Spoiler hoe geraak je daar weg zonder dat je de lokale lawsmen moet overhoop knallen? ik heb gelukkig eerst een andere saveslot genomen. Ik ga binnen, vermoord de o'driscoll mannen en wil dan wat looten en snel vertrekken.. maar je kan alleen langs de voordeur en daar zijn de lawmen al. Ik wil nog terug kunnen komen naar Valentine. Dus iemand ideeen? Of mag je gewoon niet overvallen als je voor de rest de goodguy wilt uithangen?
Langzame animaties is prima, maar controls zijn gewoon onnodig bulky en soms gewoon onnodig vreemd zelfs. Verschillende knoppen wat niet logisch is. Ook vind ik t aimen maar gaar met die middelmatige auto-aim, moet even kijken hoe ik dat beste fix. Helemaal uitzetten denk?
Spoiler Heb die gast achter de toonbank onder schot gehouden. Die deed de deur open achterin. Daarna iedereen neer geknapt. Bij het naar buiten gaan ook nog 5 lawmen neergeschoten. Thuis omgekleed en ik kan nu gewoon weer door Valentine wandelen met een bounty van bijna 200k op mijn hoofd. Weet alleen niet zeker of het Aan het omkleden ligt, want kwam een gast tegen in Valentine die iets zij als: hou je gedeisd want we zitten hier niet te wachten op nog meer problemen. /Spoiler] Hoe zit het met afkopen van bounty. Want staat 200k op mijn hoofd, das wel erg veel geld.
gvd spel vorige week vrijdag gekocht maar nauwelijks tijd om te spelen. Als ik deze verhalen lees wil ik ook de ps4 aan zwengelen en gaan!
Auto-aim heb ik idd uitgezet (alleen als ik op mijn paard ben staat die aan). Werkt idd een stuk beter en geeft ook net wat meer uitdaging
Je krijgt vanzelf genoeg geld om je bountys te betalen. Geen zorgen maken en gewoon doorspelen. Het is ook wel grappig want afentoe krijg je van die bountyhunters in je omgeving die naar je op zoek zijn wegens je grote bounty. En jezelf naar buiten knallen is volgens mij de enige optie. Die overval heeft mij alleen maar geld gekost volgens mij