1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBX] Xbox One/Series Koopjes Spotten

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 15 okt 2013.

  1. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Maar kans op invoerrechten, vermoed ik...
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Of je koopt gewoon in NL de Xbox One X Forza bundel (met FM7 en FH4) met nu gratis RDR2 erbij voor €445. Onder andere bij de Mediamarkt
     
  3. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja maar anderzijds is er ook die juicy actie van de Gamemania, 2 games inleveren RRD2 voor 25 euro's. Die games los verkopen brengen niet zoveel op als het voordeel op RRD2.

    Daarom, heb ik wss meer aan losse console of iets met wat free sellable games.
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Die snap ik echt niet... Hoe snel je goedkoper uit te zijn met een losse console en daarna 2,5 euro betalen voor RDR2 waarbij je twee games in moet leveren (waarbij je dus de opbrengt mist omdat je die niet zelf meer kunt verkopen)
     
  5. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nja, de 2 games die ik ga inleveren zijn nieuw voor minder dan 15 euro te koop.

    Hoe Gamemania het doet weet ik niet haha.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Staan ze wel in die lijst
     
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Tuurlijk
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, maar ik zie je voordeel nog steeds niet. Dan ben je uiteindelijk - even een gokje - ongeveer 25 + (2x12,50) = 50 euro kwijt aan RDR2. Waar zit dat voordeel dan? Gebruikt kun je ze al voor minder krijgen via Marktplaats.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Snap zowieso niet echt dat je een console uit het buitenland laat komen....kan van alles mis gaan.
    Ja prima, je bent verzekerd (ga ik dan maar van uit) maar het gezeik er omheen....voor die paar tientjes minder....:confused:
     
    Reckuuza en Rossi46 vinden dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo niet? Ik heb m'n pro bij amazon.de gehaald net. Wat kan er mis gaan
     
  11. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nou weet je, ik heb meerdere opties en ik ben aan het bedenken wat het voordeligst is.

    Paar tientjes zijn toch een paar tientjes, snapte.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Zegt ie toch hierboven. Opstandige vent ben je ook 8)
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat zegt mijn oma ook :)

    Per aankoop scheelt dat misschien een paar tientjes, maar op de lange termijn scheelt dat aanzienlijk veel geld.
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Gamemania deal was vroeger nog 2 games + 19 euro. Tegenwoordig 25. Heel sporadisch zit er een fout in waardoor je 2 games ergens voor 10 euro kan oppikken en ik kan leveren. Maar dan nog betaal je €45 voor het nieuwe spel.

    In alle andere gevallen betaal je gewoon minimaal het normale bedrag alleen is het lekker dat je de games niet zelf hoeft te verkopen. Over her algemeen levert het zelf verkopen meer geld op. Al helemaal als je meerekent dat je (bij een pre-order) 2x naar de gamemania moet (brandstof/ov-kosten).

    Toch heb ik 2 games ingeleverd en RDR2 gehaald. Meer voor het gemak.
     
    Rossi46 en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Toch even een fun fact over de Xbox One dan maar: Je kunt hem weliswaar in Duitsland, of Zwitserland, of weet ik waar bestellen, maar hij wordt vanuit Nederland geleverd. Het reparatiecentrum zit uit mijn hoofd in Duitsland, maar een groot distributiecentrum in Nederland, net als een groot klantenservicekantoor. Ik denk dus dat het in elk geval voor een groot deel van de landen rond Nederland niet veel uitmaakt of je hem in Nederland haalt, of uit omliggende landen.

    Ja, het kan een paar tientjes schelen, maar de levering kan vrij vlot omdat veel consoles dus vanuit Nederland worden geleverd. Het enige waardoor het dus een voordeeltje zou kunnen zijn om hem bijvoorbeeld in Duitsland te bestellen, is vanwege de belasting. Zwitserland lijkt mij daarin ook bepaald niet goedkoop, wellicht omdat ze neutraal zijn en niet bij de EU horen en daarom niet of nauwelijks gebonden zijn aan de regels die we hier hanteren.

    Persoonlijk vond ik het destijds helemaal niet zo omslachtig dat ik mijn eerste Xbox One uit het buitenland haalde, want de Microsoft shops werken bijna allemaal hetzelfde en ik kon redelijk goedkoop een console krijgen omdat die toen nog niet in Nederland te koop was, dat gebeurde pas een half jaar later. Uiteindelijk, in het kort, is het maar net wat jezelf wil, hoe graag je wil en waar je het wil. :)
     
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Zou kunnen.

    Ik heb Rare Replay en Dark Souls 3 ingeleverd, deze zijn elk nog geen 15 euro nieuw te kopen. Verder woon ik nabij het centrum Den Bosch dus ik heb mn vriendin een rotschop gegeven om die game op te pikken haha.

    Anyway, heb m nou toch bij de MM gehaald, Forza Horizon en RDR2 zaten erbij maar zijn al verkocht, dus omgerekend nou een 370 betaald voor kale Xbox One X en RDR2 voor 25 euro, prima!
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Niet eigen bron, maar blijkbaar lukt de giftcard methode nog wel behalve dat je in Brazilië ook een Braziliaanse CC moet gekoppeld hebben zelfs al wil je met gift card iets kopen ter bevestiging van je locatie.
    Singapore, US, Rusland vereisen dit momenteel niet en daar kan je wel gewoon met giftcards kopen. Blijkbaar is Turkije een probleemgeval, sommige melden dat ze hun giftcards niet konden gebruiken in de Turkse store, error melding, maar enkele dagen nadien ging het wel gewoon.
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zou nu gewoon nog even wachten op black friday en/of cyber monday deals, niet?
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Te laat :)
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vergeet niet de kosten van het onderhoud van je vriendin naar ratio mee te nemen in de prijs van de game :+
     

Deel Deze Pagina