1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zelfs dat niet. Genoeg geld om de provincie met alles erop eraan te kopen. :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zelfde hier. Achteraf gezien had ik het zo gedaan:

    Vlak nadat ik die overval deed kwam ik via een missie bij een kerel die maskers verkocht. Achteraf gezien had ik voor deze overval dat masker op gedaan, dan de winkelier onder schot gehouden, de O'Discrolls overhoop geknald, snel het geld gepakt (misschien niet elk kastje etc. geloot want dat kost tijd) en snel weggereden voor de lawmen er aan zouden komen. Ik denk wel dat je daar net genoeg tijd voor zou hebben en dan zou je geen bounty hebben want niemand, ook de winkelier niet, had je hoofd gezien.
     
    Nol vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Rockstar Games® is proud to announce that the critically acclaimed Red Dead Redemption 2 has achieved the single-biggest opening weekend in the history of entertainment*. With over $725 million in worldwide retail sell-through during its first three days, Red Dead Redemption 2 is the second-highest grossing entertainment launch of all time next to Rockstar Games' previously released title, Grand Theft Auto V, which achieved over $1 billion in retail sell-through in three days.*
    Red Dead Redemption 2's list of initial benchmarks include:

    • Biggest opening weekend in retail sell-through across all entertainment releases;
    • Second biggest launch (three days) in retail sell-through across all entertainment releases;
    • Biggest entertainment launch of 2018;
    • Most pre-ordered full game ever on PlayStation Network;
    • Biggest day one full game sales ever on PlayStation Network;
    • Biggest first three days full game sales ever on PlayStation Network.

    *Red Dead Redemption 2 launched on a Friday so that its ‘opening weekend’ (Friday, Saturday and Sunday) is the same as its first three days, while Grand Theft Auto Vlaunched on a Tuesday.
     
    Dusky Demon NL vindt dit leuk.
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    de vraag is... gaat het spel zover dat de mensen buiten in de straten je als laatste hebt zien binnen gaan voor de overval? of is het genoeg als alleen de shopkeeper je niet herkent heeft? :)
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb look acceleration en deadzone bijna helemaal op de max staan, en de sensitivity iets omhoog. Game voelt daardoor wat 'normaler' aan. Controls zijn verder bizar omslachtig. Ene doosje openen met X, andere met LB. Rennen met A, stoppen met rennen met RB e.d. Had echt zoveel simpeler gekund. Maar goed, gelukkig heeft niks echt haast, dus je struikelt er niet over.
     
    Daz vindt dit leuk.
  6. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is er in de besneeuwde berg regio eigenlijk nog genoeg interessants te vinden en te zien als je er weg bent na de proloog? Zonder spoilers :)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja tuurlijk, zitten nog unieke dingen en legendary beesten bv.
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Maar wat ik niet precies snap als je een masker op hebt kan je toch rustig daan doen omdat die lawmen ook niet weten wie jr bent. Of werkt dat niet zo ?
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Als je gaat schieten horen ze het, omdat het middenin een dorpje is, sterker nog, naast het gebouw van de sheriff (:
    Dus dan komen ze op je af en staan ze je op te wachten als je naar buiten gaat, met best wel veel.
     
    osmgek vindt dit leuk.
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    I know. Heb het ook al gehad, echter mijn vraag is. Als je een masker gebruikt en daarna zonder mask dat deputy weer in loopt of die lawmen je dan herkennen. Want je bouwt wel een bounty op maar als je je daarna omkleed ben je toch onherkenbaar? Ook voor bounty hunters
     
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb het nog niet geprobeerd dus ik weet nog niet precies hoe het werkt. Maar ik las hier en daar op internet dat je tot op zekere hoogte je identiteit kan verbergen, maar op een gegeven moment de lawmen je wel herkennen (hier bijv.).
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  13. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Als ik het goed begrijpt werkt het masker alleen bij het voorkomen van Witnesses, niet bij het anoniem blijven voor Lawmen (als ze je zelf crimes zien begaan zegmaar). Dus je kan best mensen neer gaan knallen met een masker op om te voorkomen dat mensen je herkennen er rapporteren bij de sheriff, maar zodra je ziet dat er Lawmen aankomen moet je wegwezen als je een Bounty wil voorkomen.
     
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond het al best wel lelijk inderdaad. Ik heb zelf een dikke Oled televisie beneden staan. In eerste instantie had ik het niet helemaal door hoor, maar ik vond Spider-man er wel veel mooier uitzien.

    Totdat ik de game bij mijn stiefzoon zag, zonder HDR. En toen was ik even in de war, want dat zag er een stuk beter uit dan op mijn dikke Oled beneden. Toen zette ik de HDR uit en zag het er een stuk beter uit.

    Wel erg fake van R* trouwens. Deze HDR is ook gewoon ronduit lelijk man. Grijs en vaag wordt de game ervan. Patchen die shit lijkt me
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Had ook al wel door dat de HDR implementatie niet goed was. Hier op een PS4 Pro was het ook vrij flets. Zal vanavond ook eens kijken of het zonder HDR hier ook beter uit gaat zien. Thx voor de tip
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    No problem. Het is echt wel een stuk mooier, meer natuurgetrouw qua kleurpalet. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp waarom er mensen en sites zijn die roepen dat de game het mooiste van het mooiste is. Ook qua open wereld games vind ik dit niet het beste op dit moment. De gezichten zijn bijvoorbeeld best lelijk en de characters zijn ook niet allemaal even mooi weergegeven. Soms wel en soms niet. Ik vind een HZD echt een heel, heel stuk mooier hoor.

    Verder vind ik het wel een fantastische game en qua sfeer (ook een onderdeel van graphics imo) is de game echt onovertroffen.
     
    Zifnap en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  18. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    gisteren opnieuw gedaan, zaakje overvallen en dan zo snel mogelijk gaan lopen zonder die lawmen omver te knallen. ik had gewoon mijn bandana op btw. Best lang moeten vluchten op men paard tot ik ze kwijt was. Nu heb ik in die grote area een bounty van 6.5dollar op men hoofd staan. Maar ik ben nadien gewoon in de stad gegaan zonder bandana en er heeft nog niemand mij opgepakt. Ben wel nog terug naar de winkel geweest en de shopkeeper herkende me wel en zei dat hij het voor zichzelf zou houden en mij korting geven (wrs omdat het illegale business was) :p

    wat ik nu met de bounty juist moet doen weet ik niet? want als ik die wil gaan afbetalen dan verklap ik toch mijn eigen? :D
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Schokkender is dat volgens mij naar weinig reviews de fake hdr hebben gemeld. En dat geldt in mindere mate ook voor de sluggish controls en beperkingen in fast travel. Dan vraag je jezelf toch af waar die reviewers met hun hoofd hebben gezeten. De volledigheid en objectiviteit van het online review proces valt me dan toch weer best tegen. En maar 10nen uitdelen of het niets is. 8)

    Top game zeer zeker, maar wanneer andere games keihard geslammed worden voor dit soort zaken verwacht ik ook hetzelfde bij een rockstar game. Hoeveel miljoenen dit project ook heeft gekost en hoe groot de naam ook is, vind ik totaal niet relevant.
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina