Ja gisteren ff heeel kort doorgebladerd. Het is ook wel veel ruimtevullend voor niets. De missie walkthroughs zal ik nooit doorlezen denk, en ze hebben er ook een complete atlas van 30 pagina's in gegooid ofzo Maar dingen over hunten en vissen zijn wel chill. Ja ik heb een hengel. En je hebt gelijk, die details zijn indrukwekkend. Maar vind Odyssey als gamer beter overeind staan eigenlijk. Het is niet echt te vergelijken, i know, maar ben benieuwd hoe deze game zich staande houdt buiten de main quest om. Beetje lastig uitleggen wel.
Ik snap wat je bedoelt hoor. Want buiten de mainquests om ben ik alleen maar aan het jagen en vissen eigenlijk. En heb een uurtje poker gedaan. Ik heb niet echt het idee dat ik ver ben trouwens.
Zien de kleuren er nu beter uit? Kleuren in hdr zijn in rdr2 blijkbaar fletser. Vergeet de toggle niet aan te zetten bij andere games. Super sampling maakt het beeld scherper, maar soms het spel ook trager (framerate). Daar zou je ook nog mee kunnen spelen, vooral omdat je al een 4k tv hebt en op een hogere resolutie is super sampling dan minder belangrijk. @San: sorry, heb geen Xbox. Misschien kan iemand anders je helpen. Je zou altijd hdr op de tv kunnen uitschakelen, maar dat is soms meer gedoe.
4K HDR op OLED ziet er erg gelikt uit hier (One X). Weet niet wat mensen roepen qua 'fake HDR'? Wel even je slider aanpassen op het begin tho. Maar het gebruik van licht in deze game is fantastisch. Fake of niet.
This is exactly the kind of game journalists love - it's pretty, technically flawless and fun to go through effortlessly. Game journalists hate frustration (i.e. challenge) and bugs (i.e. made by non-AAA developers that can't afford 1000 workers in their QA department). But what is it that you actually do in RDR2? Mostly riding from place A to place B and watching cutscenes. It's an AMAZING interactive movie. But actually playing the game is nothing special, unless you are willing and able to fully roleplay a cowboy. Dit beschrijft wel beetje mijn gevoel. Gameplay technisch is het maar mwah. Combat is echt matig, controls niet goed, en veel gameplay is niet replay waardig. Wel hoog role playing gehalte en fantastische sfeer.
Door in je Xbox settings menu allow HDR uit te zetten. Let op: dan doet ie bij geen enkele game HDR. Zelf ga ik het niet eens checken om de doodeenvoudige reden dat ik het er fantastisch uit vindt zien op m'n Oled. Maar man, ben al sinds launch bezig en echt hééél wat uur erin gestopt, maar zit nog steeds in chapter 2 Zo veel te doen, zo veel te zien. Ongehoord.
Wat een zeikerd Zo kun je elke game wel relativeren. GTA is dan toch ook alleen maar van punt A naar B wat mensen doodschieten en dat was het?
Controls kan ik tot dusver er niet echt aan wennen, beetje log en sloom. Daarnaast ben inmiddels alweer helemaal vergeten hoe ik ''eagle-vision'', dat gebeuren voor het hunten moet gebruiken.