1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Black Ops 4

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 8 mrt 2018.

  1. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Nu wordt er wel al belooft er wat aan te doen. Vooral gezien het feit dat het bij de beta wel goed ging, en dus wel kon met 60hz.

    Ondanks dergelijke situaties, vind ik deze CoD over het algemeen beter spelen dan afgelopen delen.
     
    Alexknl en Servantes vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb gisteren bij 'n maatje een paar potjes gedaan. Speelt lekker ... maar de frustratie schoot gelijk weer kilometers hoog toen ik dood ging om hoekjes ...
     
  3. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier ook hoor. Het scheldgehalte is soms enorm, en niet altijd even netjes 8)
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
  7. Hano

    Hano New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Black Ops 4 gekocht voor de XBX. Voor mij een miskleun van € 60,00! Geen SP!!! Staat nergens op de doos, dat er geen SP mode is. Ruilen kan niet meer, heb het spel al open gemaakt en geinstalleerd.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit was al bekend sinds de aankondiging van de game. 8)
     
  9. Hano

    Hano New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor mij niet. Heb gisteren mijn eerste XBX gekocht en dacht een leuk spel te kopen. Leer moment!!!!
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat is dan wel het geval, toch zou het ontbreken van een sp wel op de doos mogen staan.
    Niet iedereen is hier van op de hoogte en alle voorgaande titels hadden wel een sp.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Ga naar de Game Mania en ruil hem om voor Infinite Warfare en Balck Ops 3 tezamen. Wellicht dat ze happen. Dan heb je 2 games met een single player :)
     
  12. Hano

    Hano New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Thanks voor de tip.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dan
    Dan heb je echt onder een steen geleefd :)
    Gelukkig kun je op dit forum genoeg Info inwinnen ;)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Helemaal mee eens. Staat er totaal geen MP only melding op de box? Opvallend eigenlijk.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Laatst bewerkt: 13 nov 2018
  16. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik blijf hangen aan cod WW2. Na een uur de game al terug aan de kant gelaten. Vond Black ops 3 ook al niet goed. Dus had het wel verwacht. Verkopen en terug WW2 en wachten op battlefield v nog heel even. Geef me maar een cod zoals modern Warfare was. Na de modern Warfare 2 vond ik er ook al weinig nog super aan cod. Gelukkig had ik bij de WW2 het wel terug. Maar deze game is terug aan af.
     
  17. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Good shit. Mooi prijsje

    Black Ops 4 wordt nog altijd volop gespeeld hier. Toch wel DE shooter van het jaar
     
    Oujdi en Alexknl vinden dit leuk.
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmm naja op PC heb je voor 35 euro de volledige versie.. Maar biedt wel toekomstperspectieven inderdaad!

    Speel deze game met veel plezier op PS4, aangezien het op dit platform lekkerder aanvoelt dan op PC. Ook veel meer spelers. Op PC speelt volgens mij iedereen Blackout, niks voor mij.. Deze COD voelt gewoon weer erg lekker en vind het ergens wel jammer dat ik niet ook WW2 op PS4 heb gespeeld. Die had toch wel een veel betere WW2 sfeer dan BFV nu. Heerlijk ook die oudere maps van Black Ops 1 in BO4. Dit heb ik toch wel gemist de afgelopen jaren zonder PS4 in huis.

    Tof dat ze steeds weer nieuwe modes toevoegen en af en toe van die events hebben, recent ook Nuketown erbij, nacht en sunrise versie van bepaalde maps, en nu blijkt ook nog Hijacked terug te komen, etc. Ga ook zeker de season pass kopen, erg benieuwd naar nieuwe dlc!
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina