1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hier hetzelfde en heb boven een Xbox S staan. Vind de kwaliteit op de X toch echt beter. Moet ik wel erbij vermelden dat beneden het een Oled scherm is. Dat kan waarschijnlijk ook nog een verschil maken.

    Ik vind het er iig prima uit zien.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je zou dit topic maar binnenkomen om enthousiast over rdr verhalen te praten...
     
    osmgek, WorkingTitle, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. straathond

    straathond Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    10
    Zelf speel ik op een pro icm een 1080p plasma en ik zit me telkens te verbazen hoe mooi het is.
    Over GOW heb ik ook een heel stuk gelezen dat je die eigenlijk beter op 1080p kunt spelen vanwege de betere framerate.
    Bij de goedkopere 4k tv s heb je sowieso geen echte hdr.
     
    Zifnap en Barbabravo vinden dit leuk.
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gister de missie met Lenny gedaan:

    Wat een geweldig stukje dat je die kamer binnen loopt waar dat meisje bezig is en dan vervolgens schreeuwend naar buiten rent :')
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    LEENNYYY!
     
    Smok3y, UpInSmoke0611 en Barbabravo vinden dit leuk.
  6. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik vind het op mijn oude PS4 ook mooi hoor, mss dat ik er niet genoeg belang aan hecht dat het nog mooier kan :)
     
  7. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    zalige missie!
    Een extra puntje waar je op kan letten, waardoor het oog voor detail van rockstar echt geweldig is..
    de dag nadien wanneer je een mega kater hebt en even tegen de paal moet gaan zitten. Als je dan recht gaat staan om verder te gaan spelen, moet je even naar zijn gezicht kijken. Hij blijft echt nog een tijd die katerkop hebben haha
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Sommige random encounters zijn wel echt prachtig.
    In Valentine
    stonden 2 kerels door een raam naar binnen te kijken. Ik loop er heen en die 2 gasten lopen lachend weg en ik krijg de optie om naar binnen te loeren. Ik hoorde al geluiden die leken op spanking en ja hoor. Kerel op bed op zijn knieën, broek naar beneden en werd geslagen door een vrouw. Iets te lang aan het kijken en de vrouw snelde naar het raam om de gordijnen dicht te doen.

    Vraag me trouwens af hoe je random een winkel kunt overvallen zonder dat meteen je bounty oploopt.
    Ik al extra een andere outfit en hoed opgedaan, random paard gebruikt en zo naar stadje gereden. Dokterszaak naar binnen gegaan en achterkamertje overvallen. Uiteraard stonden er binnen no time sheriffs etc aan de deur en mijn bounty liep meteen op. Ik vraag me dan sterk af hoe ze me in godsnaam herkennen.
    Hebt ook echt 0,0 tijd om een zaak daadwerkelijk te beroven.
     
    BrAsKe vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vind de controls soms wel fucking irritant. Rij voor hetneerst dat eerste dorpje in, wil helemaal geen gezeik, en ik probeer op iets te focussen ofzo en Arthur trekt zijn gun, schiet, sheriff komt naar buiten, ik probeer te de-escaleren, op de een of andere manier spring ik op die vent af, wil hem loslaten, maar nu sta ik op zijn gezicht in te meppen, en beginnen we te schieten op elkaar...

    Ik wilde gewoon even het stadje bekijken, assholes...
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Just another day of Trevor.
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    War daar zo vaag is is dat het naast de sheriffs zit. Die gasten zijn iets illegaals aan het doen en beginnen (althans bij mij) je gelijk overhoop te schieten, dan worden zij toch ook opgepakt ? Wel grappig dat ik ze allemaal neerschoot en nu kom ik terug (met dikke bounty) zitten precies die zelfde gasten en die vrouw weer bij de dokter in zijn achterkamertje. Spawnen dus gewoon weer terug. Beetje jammer
     
  12. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    De 2 leukste random encounters die ik heb gezien tot nu toe, zijn de volgende 2.

    1: Ik kom een gast tegen die dronken is. Hij vraagt aan mij de weg naar zijn huis. Ik kan kiezen om hem de verkeerde kant op te sturen, of hem de weg naar zijn huis te vertellen. Ik kies zelf voor de 2e optie. ik loop hem voor de grap achterna en wat ik toen zag was geniaal. Hij komt thuis en krijgt ruzie met zijn vrouw die hem niet binnen laat. Hij begint daarna over te geven en gaat daarna in zijn eigen kots slapen voor het huis.Geweldig!!!

    2: Kom een gast tegen in de wildernis die pijn aan zijn arm heeft. Ik breng hem naar de dokter in die grote stad. Ik leg hem in de stoel bij de dokter en blijf kijken wat er gebeurd. Dokter zegt dat zijn arm er af moet en zaagt die arm er af met een zaag. Heerlijke R* humor!!!
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Rustig aan het koken boven een kampvuur. Komt er ineens een hond naast me schijten
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je moet ook niet je huisdieren vergeten tijdens het gamen ;)
     
    Nol vindt dit leuk.
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    In een uur tijd nu 3x die bountyhunters achter me aan. Kan rennen wat ik wil met dat paard maar zij zijn veel sneller. Ze schieten ook onwijs scherp dus krijg ze in de open wildernis ook niet allemaal omgelegd. Gaat nu beetje irriteren.

    Wilde net ticket kopen bij zo'n mannetje voor die show in Valentine, staat er druk op een bepaalde knop om de tickets te pakken, schiet ik die gast met die knop dood. Ook leuk :+

    Ga me wel steeds meer irriteren aan de controls. Ga net op cinematic mode naar een dorpje zodat ik even rustig wat kan drinken, pleurt die van dat paard af omdat die tegen de achterkant van een koets aan rijdt.

    Net een missie waar ik iemand achterna zat op het paard en als ik hem afsneed ging die opeens weer harder, zo jammer dat je dan weet dat je hem niet kan pakken omdat je eerst op een punt moet komen zodat er weer het zoveelste filmpje in kan starten.

    Dacht dat er zo veel interactie mogelijk was in de wereld? Ik probeer echt tegen iedereen te praten die ik tegen kom maar meer dan hey mister kan ik vaak niet zeggen.

    En dan ben je ook nog 75% van je tijd paard aan het rijden.

    Nee. De sfeer is tof, maar een hoop dingen halen mij uit de immersie, als de gunplay en het vechten ook al matig is, en de game dermate traag is (ik wil rennen in mijn kamp) dan kost het veel moeite om door te spelen
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2018
    Tyrant vindt dit leuk.
  16. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond weer even rond gereden, wat een mooi spel, er is altijd wat te doen [​IMG][​IMG][​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Wat loop je allemaal te zeiken
    joh. Begin anders ook nog even over HDR, doet verder ook niemand

    Blijft best vermakelijk spel hoor :)
     
    osmgek vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Uh kerel...!? :rolleyes:
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gespleten persoonlijkheid, zou juist jij toch moeten begrijpen:+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lul. :p
     

Deel Deze Pagina