Na een paar jaartjes afwezigheid een korte vraag: BF5 kopen ja of nee? BF4 vond ik fantastisch, BF1 heb ik overgeslagen. WW2 thema spreekt me wel wat meer aan dan BF1
Ik denk zeker dat deze game het kopen waard wordt. Iedereen zit nog steeds te zeiken op het feit dat er vrouwen en donkere mensen in voorkomen bla bla, dat zou niet passen bij WOII. Ik vind het allemaal maar onzinnige kritiek. Dit wordt gewoon een dijk van een game als je even over die 'drempel' heen stapt.
Mijn reden is dat de game maar voor 50% uit komt en na het eerste beta weekend ogenschijnlijk heel erg weinig is veranderd tov BF 1. En vind vrouwelijke soldaten met prothese armen niet echt authentiek inderdaad.
BF1 vind ik niet leuk ivm de beperkte wapens, attachments, voertuigen etc. In WW II lijkt de gameplay weer meer op BF4 met tanks en vliegtuigen. Heb iets meegekregen dat er verschillende gamemodes later komen, maar zo lang Conquest en een stuk of 8 mappen uitkomen met de release vind ik het wel prima. Vrouwen etc. geloof ik allemaal wel en maakt me weinig uit. Kortom, volgens mij moet ik er maar weer aan geloven .
Niet? https://www.reddit.com/r/gaming/comments/8lyp8s/the_prosthetic_arm_from_the_battlefield_v_trailer/
De single player is al wel klaar op de release toch? Lijkt me wel tof om door Rotterdam te scharrelen en daar weer ff ingespeeld te raken .
All vehicles at launch. Tanks Churchill Gun Carrier Churchill Mk VII Flakpanzer IV Panzer 38(t) Panzer IV Staghound T17E1 Tiger I Valentine AA Mk I Valentine Mk VIII Transports Kettenkrad Kubelwagen M3 Halftrack Sd. Kfz 251 Halftrack Universal Carrier Aircraft Bf 109 G-2 Bf 109 G-6 Blenheim Mk IF Blenheim MkI Ju 87 Stuka B-1 Ju 87 Stuka B-2 Ju 88A Mosquito F Mk II Spitfire Mk VA Spitfire Mk VB Eerste final stand gameplay: https://twitter.com/twitter/statuses/1058344416820240384
Aangezien ik volgende week vrij heb, ga ik een maandje Premier Access (14,99) halen zodat ik vrijdag al kan spelen. Als dat voorbij is redeem ik mijn cdkey (preorder) van 35 euro. Volgende week lekker gamen en dan vind ik 50 euro totaal, niet verkeerd! Wellicht nog een andere game uit het Premier assortiment spelen in die tijd.
PC pre-load is live volgens Reddit. Kan iemand checken of de pre-load voor EA Access leden op Xbox ook live is?