1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het ook een beetje lastig. Ik heb niet veel tijd om te gamen, dus ik heb amper energie gestoken in deze game. Ik ben bang dat ik toch meer naar iets moet zoeken dat je gewoon even een halfuurtje kunt spelen of zoiets. Ik denk dan toch dat ik meer zie in Hitman 2. Ik kan hem nog terugsturen bij Bol.com. Hmmmm
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    De vraag is natuurtlijk wel hoeveel van jullie ook deel 1 hebben gespeeld? Daar had je namelijk ook niet veel meer dan prairie, dus dat is een kwestie van smaak? Aan de andere kant was de wereld ook kleiner. Weet niet meer of je in deel 1 wel kon fast travellen. Het relaxt rondrijden hoort ook wel een beetje bij deze game serie...
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat voor mij wel helpt bij lange ritjes te paard is gewoon steeds op alles mikken met m'n Springfield rifle, als ik dan toevallig een 3 ster dier zie even neerknallen en skinnen, en weer verder rijden. Dan ben je er voordat je er erg in hebt. Vind het wel heel irritant dat je in dat kamp zo langzaam moet lopen, maarja zal wel komen omdat steeds iedereen tegen je wil praten.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Deel 1 vond ik fantastisch, alleen toen had ik veel en veel meer tijd. Nu kan ik soms ff een uurtje spelen, dan gewoon een week niet. In een game als RDR 2 vind ik dat lastig, want ik weet dan vaak niet meer zo goed waar ik ben en wat ik ook alweer moet doen.
     
    WorkingTitle, Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja en dan moet je nog snel die skin naar je kamp brengen en dat duurt ook weer een eeuw
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik gooi er altijd gewoon een paar op elkaar achterop en dat komt dan later wel
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Als ik lange ritjes moet maken en geen zin heb om onderweg wat te doen, zet ik het paard in gallop en gaat de cinematic camera aan. Soort van automatische piloot heb je dan. Ondertussen ga ik wat appen ofso. Maar dat helpt natuurlijk niet bij de hele beleving van de game op dat moment 8)
     
    osmgek vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Wat ik zelf niet helemaal begrijp is dat Rock* bijvoorbeeld fast travel niet overal op de kaart unlockt na een bepaalde verhaalmissie of desnoods na een X aantal uren spelen. Begrijp dat ze trots op hun spelwereld zijn, maar dit had eleganter aangepakt kunnen worden. Op deze manier kom je meer tegemoet aan beide groepen. Immersie of niet, grote spelwerelden kosten veel tijd.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je kan maar 1 grote en als je te lang wacht vergaan ze
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Misschien dat bepaalde keuzes wat duidelijker gaan worden met de release van de online integratie. Kan ook nog meespelen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    En dan kom je een random persoon tegen die hulp nodig heeft en dan is het of je grote skin met toebehoren weggooien of persoon laten liggen.

    Vanavond hoop ik eens een paar uur achter elkaar te kunnen spelen!
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Te weinig tijd is voor mij ook de reden dat ik niet optimaal kan genieten.

    Heb ook continu een bounty waar ik schijtziek van word:+

    Gister was me knol out of range waardoor ik 10 min moest rennen.

    Fuck it heb netflix opgezet.
    Denk idd wat iemand hier al eerder zei.
    Het is geen game voor iedereen.

    Maar ga het zeker nog een kans geven....






    Denk ik.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik ga 'm ook halen maar het zal wss ook geen game voor mij worden.

    Beetje het Witcher 3 verhaal.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Witcher 3 was gruwelijk!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  15. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Is toch eigenlijk bizar?? Een game waar je een tijdlang rijkhalzend naar uit kijkt en 'm zo makkelijk aan de kant gooit. Ik had gisteravond exact hetzelfde, de Kids in bed, tijd om even lekker te gamen en uiteindelijk Netflix aangezet.....
    Het is idd een game die je een paar uur achtereen moet spelen om er echt in te komen denk ik.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Heb nog een vvv bonnetje liggen van 25eu. Mooi besteden aan RDR2. In de teringintertoys.

    Overal in heel Damsco uitverkocht.

    Tyf toch op man..
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Niet voor het een of ander, maar ik lees altijd veel frustratie in je posts. Is het wellicht tijd dat je daar eens naar laat kijken, misschien iets van kleurentherapie of verstaanraken? Ik denk dat het je goud zou doen en dat je daardoor als een beter mens zou uitkomen?

    Heb je al eens geprobeerd on met een van de tv mediums in contact te komen? Je weet wel die paragnosten die de mensen bezig houden thuis via de tv. Misschien dat je onverwerkte woede hebt die je aura niet aankan?

    Ik zend je via deze post veel kracht en moed en neem bij het avondeten wat uitgebakken spekjes en een paardenbloemen thee.

    Een fijne en weloverwogen avond gewenst.
     
    Daz, Yellow 13, WorkingTitle en 10 anderen vinden dit leuk.
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Hobby Horse trophy unlocked niet bij mij. Terwijl ik alle mini games al meerdere malen heb gedaan o_O.
     
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    [​IMG]
     
    Zifnap, AgentSmith en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    [​IMG]
    Haha defuck
     
    COLOSSUS NL en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina