1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 27 aug 2018.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]

    @B Tender ....Excuus......., setting stond verkeerd. Vervelend voor Tender, begrijp ik, maar aan de andere kant blij dat het een setting is en waarschijnlijk niet weer een bug.....

    Tender mag voor volgende week een andere livery uitzoeken als goedmaker......
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    En zie mijn tanden en agressieve blik richting Cold door mijn BMW!.......Be Aware de volgende keer rij ik over dat Porsche-tje heen:p:D8) met mijn massa!
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    No problem @asjemenou75 . Ik ben ook a lang blij dat het dan inderdaad waarschijnlijk geen bug was! :) Nu was ik simpelweg de pechvogel maar die pech had iedereen kunnen overkomen.

    [​IMG]
    Ik sluit eigenlijk niet helemaal uit dat ik op COTA in de race rechts ook met Softs aan het rondtuffen was. Het zou kunnen namelijk kunnen verklaren waarom ik in bocht 9, en bocht 15, beide linksaf, telkens behoorlijk veel tijd verloor op @Jimmy J. Op Catalunya werden de linkerbochten ook problematischer dan de rechter-bochten.

    Wil vanavond nog eens gaan timetrialen op COTA met de juiste banden, kijken of er nog veel snelheid gewonnen wordt dan en ik net als @Jimmy J. in de 2:06 belandt. En vervolgens met goede moed naar Nurburgring! :):)
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Het is al een hele tijd geleden dat ik PC2 heb gespeeld, maar dit is volgens mij een screenshot van je singleplayer settings? Online multiplayer neemt deze settings niet direct over.
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Rijd nog steeds rond met compleet standaard HUD :oops:

    Wel erg vermaakt op COTA. Leuk om weer een avondje je racen!
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Grappig om te zien.
    Ik zit echt veel lager in de cockpit en verder naar achteren.

    Maar ik kan het ook tijdens het rijden aanpassen. Dus weer geen kutsmoes waarom het afgelopen zondag niet zo snel ging bij mij :p
     
  7. Gister was inderdaad gezellig! Voor de meeste mensen ook goed, maar helaas liet mijn bijzondere strategie me weer eens in de steek. Na een heerlijke quali met hier en daar een lagschokje wist ik een uitmuntende 5e startplek veilig te stellen tussen alle random gasten die inmiddels gejoint waren.

    Na een slechte start had ik op een gegeven moment een mooi gevecht met Kimi om de 2e/3e plaats. Na de pitstop van Tender lag ik zelfs nog even op kop maar met Sjonnie op maar 13s wist ik dat het erg moeilijk zou gaan worden. Een magnifieke pitstop zou daar verandering in gaan brengen want ik zou niet tanken en mijn harde band tot het einde afraggen!

    Bij mijn pitstop request had ik de jongens misschien wat meer tijd moeten geven met mijn late call. In alle enthousiasme dachten ze schijnbaar toch dat soft de beste optie zou zijn. Het resultaat was een flinke crash in bocht 8 door een flinke lading onderstuur. Wederom smeten de boys een paar softs eronder waardoor ik niet verder kwam dan een schamele 8e plaats.:thumbs:





    @markdevries78 en @Schuminiels van Vita4One Racing team, gefeliciteerd met jullie kampioenschap!
     
    Schuminiels, B Tender en markdevries78 vinden dit leuk.
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Uit nieuwsgierigheid ben ik nog eens gaan kijken waar ik op uit zou komen als ik op COTA niet zou time-trialen met 2 Hards, maar met 4 Hards. Blijkt het meer dan twee seconden harder te gaan, van een 2:07,5xx naar een 2:05,3xx.

    Moet bekennen dat ik natuurlijk flink gepushed heb dat rondje en veel van de auto en banden vroeg en hem bijna verloor in de laatste bocht (filmpje volgt), maar al met al een héél leuke verbetering! Leukste: de tune is zelfgemaakt :)

    EDIT:
    Filmpjee:
    https://xboxdvr.com/gamer/azt-b-tender/video/63213126

    [​IMG]
     
    GoldPwnageNL en Jimmy J. vinden dit leuk.
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Wat zat @Kimi NL nou te haten op die Ginetta dan? Gewoon een 2.07 jonge
     
    Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  10. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    Jezus! Dapper, zij hebben één in de groep die harder gaat dan Sjonnie hahaha! Netjes b tender
     
    Schuminiels, Kimi NL, hillss en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vergeet niet dat we inmiddels ook wat meer rondjes hebben gereden ;)

    Reed in race 1 ook in de laatste ronde 2:07 terwijl ik het gevoel had ik aan het schaatsen was.
     
  12. Laten we onszelf nog niet helemaal afschrijven topper
     
    Schuminiels en markdevries78 vinden dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ga er vanuit dat Sjonnie een leven heeft. Dat is namelijk het probleem met onze @B Tender. Hij heeft ons en het racen, voor de rest is het maar een eenzame jongen die vooral op zichzelf is.
    Hele dagen zit hij thuis, wachtend op de zondag en maandag om vervolgens weer te verdwalen in time-trials in de tijd ertussen.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat jullie en leven naast PCARS hebben is niet mijn probleem he:rolleyes:
     
    markdevries78 vindt dit leuk.
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik voel een serieuze competitiedrang om de 2.05.3 van Tender aan te vallen... maar ik heb zooooo weinig zin om mijn woonkamer te verbouwen voor de Wheelstand Pro. Dat is de reden dat ik eigenlijk maar 1x per week PCars speel (oefen meestal even op zondag zelf voor de race).

    Toch maar eens wat serieuzer naar die Playseat-op-zolder-optie kijken
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Nurburg: 11-11-2018. Lobby OPEN OM 20:30!!!!

    Quali: : 09:00 uur; Regen/ Mistig
    H1: : 12:00 uur; Droog / deels bwolkt / 11 rnd
    H2: : 25:00 uur ;Lichte regen in begin naar droog, licht bewolkt weer / 19 rnd / 1 verplichte pitstop ronde 3 t/m 16
    Time progression x5
    Ingame datum: 16-10-2017
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2018
    Kimi NL vindt dit leuk.
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heat 2 start om 25u? :rolleyes: En krijgen we een heel groot pitwindow in heat 2?
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat staat in de briefing :D
     
  19. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ik ben er terug bij zondag! Maar gaat het over de GP of de Nordschleife?
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    De GP helaas
     

Deel Deze Pagina