Netflix heeft definitief gebroken met Kevin Spacey. Ze zijn wel aan het kijken hoe ze seizoen zes kunnen afronden zonder Frank Underwood want nog niet alles in geschoten.. Gedoemd om te mislukken.
Hou maar gewoon op met de serie. Complete breakdown van de Underwoods in S6 en dan is het mooi geweest. S4 was de laatste piek.
Opnames zijn begonnen zonder Spacey. Diane Lane en Greg Kinnear toegevoegd aan de cast.... https://www.ad.nl/show/house-of-cards-maakt-cast-van-slotseizoen-bekend~a10f5690/
Heb de eerste 3 afleveringen gezien. Ik vind het niveau niet veel lager dan vorig seizoen, maar het probleem is dat Claire me weinig interesseert. Spacey maakte de serie voor mij wel. Ook als Claire nu in de camera gaat praten, interesseert het me niet. Ze doet het wel goed, maar het is net alsof de bad guy wint en je dan verplicht naar de bad guy moet gaan zitten kijken terwijl je voor de good guy was.
Moet zeggen dat het mij ook alles behalve tegenvalt. Verder ben ik wel gewoon benieuwd wat voor einde ze gecreƫerd hebben
Ik wil graag House of Cards gaan kijken. Kan iemand me in het kort vertellen waar het over gaat zonder spoilers?
Die eerste ep had een hele rare vibe. Ik moest steeds aan Indiana Jones denken met die muziek ofzo. Wel verder kijken, maar nog niet echt hyped. Verwacht er ook helemaal niets van, helpt wellicht.
Nope Ik had ook niet door dat het de laatste aflevering was omdat het nog maar Ep 8 ipv de 12/13 die ze de eerdere seizoenen hadden. Het zou imo al een slechte season finale zijn laat staan een series fianle