Zit met mn nieuwe tikje verder van mn tv vandaan en dat is wel te merken met RDR2 zeg. Pff. Alles is tyfusklein.
Schuif de tv hier ook al regelmatig aan (wat niet altijd gewaardeerd wordt door een zeker vrouwelijke persoon)
Ben erg benieuwd naar de beta van RDR2 online eind deze maand. De gunplay/combat zijn imo een erg zwak component van RDR2 dus als dat de boventoon moet gaan voeren online, lijkt het me helemaal niks. Hoop dat ik het mis heb
Geen idee wat RD2 gaat doen qua online (ik denk hetzelfde als GTA), maar in Red Dead 1 was online best leuk, beetje samen met een groepje complete hide-outs overhoop knallen. Weet het allemaal niet mee rprecies, maar je reed ergens heen, schoot daar een groepje bad guys overhoop, dan weer stukje verderlopen, repeat, etc etc. Eigenlijk kijk ik alleen uit naar de MP mode omdat je dan straks je eigen cowboytje mag maken.
Ach, uiteindelijk had ik toch een stoer mannetje in elkaar getoverd, maar het kostte idd wat moeite, en had een stuk beter gemogen. Nu lijkt dat sowieso vaak een probleem te zijn. (Skyrim, Sunset Overdrive, etc etc) Tiger Woods 05 had trouwens wel een geweldige character-creator. Everybody's Golf is momenteel de beste die ik ken, maar dat is natuurlijk wel erg cartoony...
Gister dat witte paard uit de bergen gehaald wat het beste paard schijnt te zijn. Maar wtf waarom is die zo klein, lijkt alsof je op een pony zit. Ik hou het mooi bij m´n pre-order paard.
Heb je een hengst of een merrie? Heb de laatste en dat is inderdaad een klein mormel. Wel aanzienlijk sneller.
Schijnt dat je vanaf Chapter 4 ook een zwarte Arabian hengst kan kopen bij de Stables, ben daar nog net niet maar zal het vanavond wel even checken. Zag dit op yt, schijnt ook betere stats te hebben en er is ook nog een grijze te koop geloof ik in een ander dorp. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben benieuwd! Als je t weet mag je het wel even posten als je wil. Was t alweer vergeten maar indd niet gekregen
Ik kan nu een Thoroughbred kopen in de stable bij Strawberry. Naar mijn weten heeft die de beste stats. Speed 7, acceleratie van 5 en race handling. Normaal 450 maar kan hem voor 405 kopen.