Nou veel lees plezier http://eaassets-a.akamaihd.net/dice...pdate_Notes/Battlefield_V_Launch_Notes_v3.pdf
Shit......twijfel nu of ik effe maandje ea acces moet doen. En dan 10 uurtjes battlefield 5 doen........pfffff twijfel.....iemand hem al aan het spelen???? Hoe is ie?
Ze hebben echt veel verbeterd sinds de beta. Ik vind hem heerlijk spelen. Beste gunplay in een BF tot nu toe.
Wow dat klinkt echt goed. Ik schrok tijdens de beta dat het zo raar speelde. Ben erg benieuwd. Kan je het specificeren wat je nu zo verbeterd vindt ten opzichte van de beta? In de beta kon ik niet echt meekomen Haa ik het idee en het frustreerde enorm terwijl ik met andere bf delen altijd in de top zat.
Tijdens die trial van ea 10 uur loopt de tijd toch niet door als het spel en de app zijn afgesloten. Omdat je op bepaalde forums leest dat dat soms wel het geval is?
Als je zorgt dat je het spel echt helemaal afsluit via Home > Quit dan stopt de teller. Spel ziet er overigens fabelachtig mooi uit in 4K HDR op m'n One X en LG OLED. Wát een game.