1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    In hfst 6 kan je het beste paard krijgen! Tot die tijd is de witte dame overall het best, maar gaat ook om wat je wilt. Zo zijn er wel snellere paarden, maar weer lastiger in omgang.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Bij een eerdere stable was ook een paard met war handling, die lijkt me ook wel handig icm slangen, wolven, schietpartijen enzo.
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net in chapter 4 een zwarte Arabian erbij gekocht maar zo te zien is vrijwel alles hetzelfde als die witte die in de bergen te krijgen is. Ik ga maar terug naar m’n witte Ghost, die heb ik toch al op max binding level.

    Hoor trouwens hier bij de nieuwste aflevering van South Park RDR2 ook genoemd worden door de politie baas haha. “Finally heading home to play me some RDR2, got a train to rob in Valentine”. En later nog een paar dingen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dus met de paarden gaat het net zo als in Kingdom Come Deliverence? Het lijkt zelfs nog realistischer dan in die game? Shit, 10 jaar geleden schreeuwde nog zowat iedere gamer hoe kut paarde in games waren, heb je nu dit. Ik noem dat in één woord geweldig, zeker in open wereld games. Het vette trouwens in KCD was dat de paarden vernoemd, deels of helemaal, naar paarde in Skyrim en Lord of the Rings. :D
     
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik ben nu voor de 2de x met het verhaal bezig omdat je aan het einde van het verhaal geen side missies meer ziet die je van je groep kreeg. Dat zijn dan de witte missies tegenover de gele van het verhaal klopt dat?
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Sidequests zoals voor die fotograaf zijn inderdaad wit.
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kun je die alleen starten tot een bepaald punt in story line of moet je ze ook werkelijk voltooien voordat je verder gaat in de story?
    Of geld dit niet voor missies zoals die met de gunslingers, kaartjes verzamelen?
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat Kingdom Come Deliverence is wel een obsessie, niet?

    [​IMG]
     
    RaouLioo, Servantes, Maddmonkey en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik haat je scherpte. :+

    Inderdaad, zal er wat beter opletten. Het komt ook wel omdat niemand die topper een kans geeft hier lijkt het wel. =(
     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ik ga die zeker nog wel een kans geven, heb er veel van gelezen en gewacht tot alles gepatched is.. kga hem wel pas halen na RDR2 ofzo, waar ik op dit tempo wel een jaar zoet mee ben :p
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Net een gameplay-videeotje van bekeken maar het ziet er een beetje als een... hoe zeg ik dat netjes... low-budget game uit 2009 uit? :rolleyes:
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Klopt, daarnaast zijn sommige missies ook nog eens afhankelijk van tijd (zelfs de gele). Kortom als je een bepaalde volgorde neemt dan sla je enkele 'gele' missies ook over!
    Met die reden heb ik ook de Guide klaarliggen voor een tweede 'run'.
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Viel me ook al op ja. Ik heb zelfs door z'n 50ste post erover die game eens opgezocht en snel weggedrukt
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik vond hier nog wat handige info over verschillende goede paarden. Zoals in dit topic al werd gezegd kun je indd vanaf Chapter 4 goede paarden kopen in o.a. Saint Denis en Scarlett Meadows.


    Mja het is een enorm innovatieve game van een kleine studio. Je mag het eigenlijk niet vergelijken met bijv. RDR2. Er zitten veel hele toffe elementen in maar helaas ook, zeker tijdens de eerste maanden na release, te veel bugs. Het verhaal en de keuzes die je hebt om het verhaal en je character te 'kneden' zijn echter wel heel tof. Maar je moet het alleen spelen als het genre je ligt en je zin hebt in een RPG met wat meer realisme dan gemiddeld.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat kan je doen met geld in deze game? Ik heb een paar duizend nu
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Een paar duizend is wel veel,.... maar kleren kopen, alle wapens, je kamp upgraden, eten, etc, etc.
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je kan ook allemaal handige crafting recipes kopen bij de fence die aardig duur zijn.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oja eens kijken. M'n camp is al volledig geüpgrade
     
  19. Hano

    Hano New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kom even niet verder in Chapter II (Who is not without sin). Ben al meerdere keren overreden door de trein tijdens de redding van Swanson.
    Hoe kan ik deze mission in het geheel skippen? Als ik aangeef de mission te skippen, start die toch weer in dezelfde mission bij Flatneck Station.
    Ik wil deze gehele mission skippen!
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja dat kan niet he pik.
     

Deel Deze Pagina