Vond de beta anders erg vermakelijk hoor gisteren zowel alleen als met een maatje gezellig rond wanderen.
Bethesda moet eerst maar weer eens goed investeren in een goede engine voordat ik weer een game van hen koop.
Nooit gedacht te twijfelen over een fallout of elder scrolls. Met 76 is het toch echt zo. Neig zelfs heel erg naar skippen voorlopig.
Ik ga hem zeker niet betaald spelen. Als ik de review mag doen voor XBW, nog niet zeker, dan kan ik wel bij zijn, maar tik zeker geen 50+ euro neer voor de game. Heel veel uren in F3 en F4 gestoken, zowel console als PC, inclusief wat uurtjes in de enhanced patch van F3 op de Xbox One X. Ik ben goed ingegraven als het op deze game aankomt en zijn release, maar ergens hoop ik ook dat ik zelfs de review mag overslaan.
What? Als je de review mag doen ben je blij, maar hoe kan je dan ergens hopen dat je de review niet hoeft te doen? Dan kan je ook niet blij wezen als je de review moet doen.
Groot gelijk hoor, maar de game lijkt me eerlijk gezegd zo kut dat ik hem gewoon bijna gratis nog niet wil spelen. Vandaar!
Dat is nu wel duidelijk denk ik, maar het was hoe dan ook nog niet zeker of ik hem zou krijgen en er is ook al een andere redacteur die zich opgegeven heeft. Ik doe Grip bijvoorbeeld wel, die moet tussen nu en anderhalve week ongeveer klaar zijn. Daarna verder met Lego HP, omdat die geen code van de uitgever had, zelf gekocht, gaat die ook niet voor.
Ik ga eens ff lekker tegen al die haters in, ik heb op het moment meer plezier met Fallout 76 dan met RDR2. En RDR2 vind ik echt een toffe game. Zo, er mag ook weleens wat positiefs gezegd worden over Fallout ipv al die internethaat die ik overal lees. Lekker op m'n gemakje de wereld aan het verkennen.
Het is gewoon weer een toffe Fallout game als vanouds. Door die holotapes kom je wel echt goed in het verhaal.