Ridley Scott is set to direct a sequel to his hit film Gladiator. The filmmaker will develop the project at Paramount adapting a script written by Peter Craig (The Town) whose next film will be the forthcoming Top Gun sequel. Deadline reports that the story will focus on Lucius, the son of Lucilla and nephew of Commodus, characters played by Connie Nielsen and Joaquin Phoenix in the original. Just don't ugh.
RIP. Mooie leeftijd en enorm veel bereikt. Hele generaties die opgegroeid zijn met de creaties van de man. Ik zal zijn cameo's wel gaan missen.
Mooie leeftijd natuurlijk, maar van mij had hij nog wel een paar jaartjes extra mogen hebben. Mooie vent.
Man, RIP, vandaag nog Venom gezien waar hij ook weer een fun moment had. Held. Venom was overigens gewoon alright, alles tussen Hardy en Venom was leuk, baal juist dat het begin zo lang duurt en wat saaier is. Venom/Hardy maakte de film, net op het moment dat Venom veel in beeld begint te komen werkt de film toe naar het einde. En dat einde is dan weer een beetje generiek, nothing special. Gewoon leuk dus, er zijn inderdaad ergere Marvel-films dus Sony heeft het niet opgefucked a la Amazing Spiderman.
Dit gaat volgens mij ook echt zo'n film worden waarvan iedereen dacht dat het kut zou worden, maar uiteindelijk awesome is.
Toen aangekondigd werd dat er een Detective Pikachu film kwam en Ryan Reynolds de stem van Pikachu was dacht iedereen dat het kut zou worden (ik zelf ook overigens). Nu is idd het gros van de mensen hyped.
Enerzijds ben ik wel enthousiast, anderzijds klopt er gewoon iets niet en ziet het er enorm pro fanmade uit. Gaat wss idd wel een major hit worden en wie weet wel een start van een nieuwe citematic universe.