Goed, ik weet nu wat mijn volgende PS4 aankoop wordt. Niet meer RDR2, maar Tetris Effect. Sowieso een sucker voor dit soort games dat helemaal doordrenkt is van stijl en beats (net zoals Lumines). Op PS4VR schijnt helemaal stoer te zijn. Iemand deze al gekocht?
KIJK OM 22:00 UUR NAAR DE XBOX XO18-LIVESTREAM SEA OF THIEVES, FORZA HORIZON 4 EN MEER Microsoft heeft details gedeeld over de Inside Xbox-livestream die plaatsvindt op het X018-evenement. Tijdens de twee uur durende livestream worden aankondigingen gedaan voor verschillende grote Xbox-titel games. Bekijk de stream hieronder. Het X018-evenement wordt door Microsoft omschreven als een 'globaal fan-evenement waarin alles rondom Xbox gevierd wordt'. Het evenement vindt dit jaar plaats in Mexico-Stad en de Inside Xbox-livestream gaat van start op zaterdag 10 november om 22:00 uur Nederlandse tijd. Via sociale media geeft de uitgever een aantal hints over de games die in de livestream aan bod komen. Dit gaat om aankondigingen voor games als Crackdown 3, Minecraft, Sea of Thieves, State of Decay 2 en Forza Horizon 4. Daarnaast geeft Microsoft ook aan op het evenement groot nieuws bekend te maken over PUBG en wordt er ingegaan op The Forge-uitbreiding in Shadow of the Tomb Raider. Ook belooft het bedrijf enkele verrassingen te onthullen, waaronder een groot aantal nieuwe games voor de Xbox Game Pass. Geïnteresseerden kunnen de livestream aankomende zaterdag om 22:00 bekijken op de platformen Mixer, Twitch, Youtube, Facebook en Twitter.
Obsidian en Ninja Theory zijn wel goede aankopen van Microsoft . Hopelijk de volgende gen weer vette exclusives. Sony heeft ook concurrentie nodig, voordat zij lui gaan worden.
Tetris Effect staat hoog op mijn wanted lijstje. In VR is die game echt genieten....maar niet voor 40 euro.
40 voor VR is wel duur. Heb 2 weken geleden astrobot, the inpatient, rush of blood en superhot voor 10 ps gekocht. Maar zou nooit zoveel ervoor uitgeven
Volgens mij is dat een vraagstuk open ter interpretatie voor iedereen. Ik zou niet weten wanneer iets "te duur" is. Hoe graag wil je het? Hoeveel plezier heb je eraan? Wat laat je budget toe? Binnenkort ga ik mij eindelijk een nieuwe gaming PC kopen. Kosten? Gezien mijn eisen en budget waarschijnlijk boven de 2000 euro (wel incl monitor). Is dat "te duur"? De één vindt het weggegooid geld, de ander heeft dit bedrag met plezier over voor zijn hobby.
Denk niet dat je met deze tetris maar 2-3 uur bezig bent. Zelfs de journey is veel te lastig om in één keer uit te spelen.