Gewoon kijken of je een wapen in je hand hebt. Als je dan op LT/L1 drukt dan richt je met je wapen en als je niets in je hand hebt dan kun je veilig mensen begroeten. Is nou ook weer niet zó moeilijk
I know, maar het is wel vervelend als je daar niet op let en op die manier gelijk weer in een slagveld terecht komt en een bounty op je kop krijgt
Las vandaag, dat MS binnenkort een update gaat uitbrengen om via je RAZER muis en toetsenbord je Xbox te besturen. Dat is naar mijn idee een grote verbetering voor mensen met minder problemen om die joystickes van Xbox One te besturen, zoals ik Helaas (nog) niet voor RDR2!
Ja super frustrerend, maar ik vermoed dat dat een keuze is die ze bewust hebben gemaakt om het idee van 'momentum' en dus 'immersiveness' te vergroten. Had van mij wel anders gemogen... Zo zit ik regelmatig te kloten in een huisje of kamp als ik een specifiek ding probeer te looten/op te pakken, maar ik maar niet accuraat genoeg in de buurt van dat klote object kan komen.
Haha, die sluggishness is het enige wat me irriteert hoor. De controls waren even een dagje wennen maar heb sindsdien nergens last meer van. Verder vind ik een heel fijn spel en geniet ik er met volle teugen van (ben nog steeds ergens in chapter 3 ).
Genieten met volle teugels! Maar ik zie nergens hoeveel uur je de game al hebt gespeeld, was dat nou zo moeilijk te implementeren? Ik houd dat altijd graag bij. Geeft een vorm van voldoening.
Rockstar heeft eigenlijk altijd wel gekke stats in de games. Hoeveel vogels op je hoofd hebben gepoept enz, maar nu hebben ze dat allemaal niet meer
Grappig, ik wil dat juist helemaal niet weten, omdat ik het ergens dan weer zonde van mijn tijd vind. ;-)
Geweldig spel Ik kwam ergens een stranger tegen die de hoef van zijn paard aan het checken was omdat het dier blijkbaar pijn had. Het paard had er alleen weinig trek in en schopte naar achter, stranger de pijp uit. Even later kwam ik in de saloon in Valentine, en was die gebeurtenis the talk of the town. Heel tof gedaan!