1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 27 aug 2018.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Erg genoten gisteravond! Ben benieuwd naar de filmpjes.

    Race 1 was dankzij de valse start van Tender een beetje saai (hele race alleen op kop gereden), maar dat maakte race 2 meer dan goed! Suuuuuper vet die wisselende omstandigheden. Mogen we vaker doen :) Zelf helaas 1 ronde te laat geswitched en ook naar de verkeerde band waardoor Tender P1 kon overnemen, maar dat mag de pret niet drukken. Loop weg met 19 punten uit de Nurburgring dus geen reden tot klagen. Zo chill dat die weer-bug gefixt is en iedereen in dezelfde omstandigheden rijdt!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Filmpjeeee :)

    De eerste 10 minuten heb ik vanuit drie perspectieven opgenomen gisterenavond. Dat 'drie-breed' stukje in bocht 2 van de track valt ook binnen die 10 minuten!

    Cockpitview vanuit het perspectief van mijzelf, en verschillende mensen in de top4 (omdat het er daar superclose aan toe ging)
    https://xboxdvr.com/gamer/azt-b-tender/video/63493477

    Televisie-camera, gefocust op de leiders maar heel veel mensen komen veel in beeld :)
    https://xboxdvr.com/gamer/azt-b-tender/video/63491434

    Cockpitview, vooral vanuit perspectief van achter in het veld, zoekend naar de 'actie'.
    https://xboxdvr.com/gamer/azt-b-tender/video/63511174

    Alledrie het kijken waard! Voor de first-person views vind ik heel gaaf, alsof je naar een echte race zit te kijken! Motorgeluid van voorliggers lijkt er trouwens beter in te horen dan het eigen motorgeluid, en de ruitenwissers werken niet geweldig in de replay, maar verder... <3<3:thumbs:

    Ook al wat foto's gemaakt maar de meesten komen tot nu toe wat minder mooi op internet dan hoe ze er op m'n tv uitzien. Ga daar vanavond dus nog eventjes goed voor zitten. Tot nu toe ben ik blij met deze plaatjes:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2018
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ziet er gaaf uit allemaal, blijkbaar heb ik zowel een leuke F1 race als een leuke cuprace gemist. (En jullie natuurlijk ook gemist <3)

    Rest mij tevens nog te mededelen dat ik ook aanstaande zondag niet aan de start zal verschijnen bij de Sakito race, zoals de planning er nu voor staat.

    Mijn GT3 optreden zit er dus op en dus is het tijd om de langzame viool-muziek te starten, het beeldscherm zwart/wit in te stellen, mijn PC buiten in de regen te zetten en treurend met mijn hoofd tegen het raam aan met een knetterend haard-vuurtje alle screenshots van het afgelopen seizoen te gaan bekijken. *pinkt een traantje weg*

    Afgelopen weekend een online race van 14 ronden op Dubai GP gereden met de GTE auto's, dat wordt echt een zware race voor de bandjes! Die eerste sector vreet je linkerbanden op!
    Nu al zin in!
     
  4. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  5. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Weet niet met welke personen ik bocht 1 met 3 wijdt inging? Maar dat was fun Veel respect ook! Had wel even onderstuur in de laatste bocht waardoor ik doorslipte en licht contact maakte met iemand. Sorry daarvoor! Maar was wel leuke race Had niet echt het vertrouwen in de regen
     
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik was ook erg pussy in de regen op het begin. Reed in de kwalificatie binnen 3 ronden m'n wets aan stront, dus deed, met name bij het aanremmen, erg voorzichtig in de race. Wou echt niet blokkeren. Toen ik rond lap 6 merkte dat er nog genoeg leven in zat, kon ik gasgeven en een klein gaatje slaan.

    Vanavond even rustig voor de video's van @B Tender gaan zitten!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De regenbanden gingen er bij mij in de kwali ook véél sneller aan dan in race 2.
     
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ikzelf heat 1.......3x gespint had erg veel last van overstuur. 1e ronde; te gretig om @markdevries78 in de bocht na rechts na de Shumacher S bij te halen, teveel op de curb en spinnen maar. Toen vanaf de laatste plek gaan hotlappen, maar vervolgens door teveel pushen ook nog 2 x gespint in bocht 1.....jammer.

    Heat 2 was erg leuk, veel met @Schuminiels en @ColdzeroNL in de clinch gelegen. Bocht 1, 2 man pakken :), Pitstop net een ronde te laat, maar wel goede /steady pace.......Heerlijke avond!
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  10. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    Wij hadden toch afgesproken om H2 op wets uit te rijden Race 2 was een drama voor mij. Dacht wel even om de wets er op te laten zitten tijdens de pitstop om hier mee kostbare tijd te winnen in de race. Achteraf was dit geen juiste keuze. Wist niet dat de baan zo snel opdroogte en verloor al gauw 4 seconden per ronde. Al gauw zag ik de achterliggende auto's opdoemen in mijn spiegels om vervolgens zonder pardon mij het nakijken te geven hoe het op hards een stuk vlotter kon in deze weersomstandigheden. Jammer, kon de pace in de regen redelijk bijhouden tov de kop van het veld maar door een domme beslissing uiteindelijk op een positie beland in het achterveld. Al met al toch leuk geracet en kijk al uit naar de volgende race✌
     
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    7 verschillende auto's zijn al als eerste over de streep gekomen deze cup. Erg tof dat het zo dicht bij elkaar ligt allemaal.
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Lamborghini (Jimmy)
    BMW (Tender)
    Audi (Gold en Beltoon*)
    Acura (Kimi)
    Ferrari (Tender)
    McLaren (Jimmy)
    Mercedes (Beltoon)

    *Niet zeker of Beltoon op Monza in de Audi reed..
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
  15. Gave beelden van heat 2 @B Tender

    Heb weer erg genoten gisteren!
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gave stats, lekker variërend. Reed eerste serie inderdaad met Audi.

    Ga voor Suzuka/Sakkito me even beter voorbereiden. Dan hoef ik ook geen kut excuus te verzinnen.
     
    Jimmy J. en hillss vinden dit leuk.
  17. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ik zal nu zondag niet kunnen mee racen! Ben op weekend! Veel plezier ;)
     
    DapperDamhert vindt dit leuk.
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik vind het eenblasrig baantje met al die camberbochten die ook nog wisselen van richting achter elkaar en blinde bochten die afknijpen.
     
    DapperDamhert vindt dit leuk.
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik vind 't echte Suzuka leuker/uitdagender eigenlijk. Deze baan heeft ook weinig inhaalmogelijkheden en geen enkel hard aanrempunt. Ben benieuwd naar de verhoudingen hier. Was wel blij met m'n hotlap, maar zag daarna dat @markdevries78 sneller was met de BMW.
     
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    SAKITO Zondag 18-11

    lobby open 20:15/ start quali 20:30

    Quali: : 09:00 uur; Droog; heavy fog,
    H1: : 11:00 uur; Droog / deels bewolkt / 12 rnd
    H2: : 14:00 uur ; Droog / deels bewolkt/ 20 rnd / 1 verplichte pitstop ronde 4 t/m 7
    Time progression x5
    Ingame datum: 15-11-2017
     

Deel Deze Pagina