Nee zeker niet, is niet eens een echte campaign, meer een paar korte verhaaltjes. Ben je zo doorheen. Deze game koop je voor de multiplayer. Snap eerlijk gezegd niet waarom ze überhaupt nog aandacht besteden aan het maken van een singleplayer bij deze reeks.
Hmm, jammer. BF had in het verleden namelijk wel goede campaigns. Daar is Dice best goed in en dat is ook de reden waarom men daarin tijd blijft besteden.
BC 1 en 2 hadde toffe campaigns inderdaad. De rest vond ik echt troep. Maar wie koopt er nou Battlefield voor de singleplayer .
BF3 kreeg juist flink kritiek op de slechte Campaign. 4 deed het al een stukje beter, en BF1 werd redelijk positief ontvangen.
MP op zich is prima, alleen crashed ie bij mij met regelmaat. SP is gewoon niet goed, geen crashes daar overigens. Frustrerend dat EA het crashen af schuift. Opmerkelijk aangezien het gebeurt op alle platformen en vrijwel alleen bij de mp. Van wat ik tenminste zie op verschillende fora. Nieuwe BC? Graag!
Voor mij ook. Recentelijk de eerste twee delen weer op mijn HDD gezet, Xbox One X, voor als ik me weer eens verveel. Geluid was top, besturing en MP ook. Verhaal vooral grappig, DLC van BC 2 met name van topkwaliteit. Zowel 1 als 2 vond ik tot de beste van de vorige generatie games behoren. Gold Rush voor mij als favoriete MP mode, mis dat echt.
Iemand op Xbox one ook vaak last dat je soms in menu van MP en tijdens een Match in MP dat de menu het niet wil doen? Nadat je start drukt en eruit gaat dat alles terug werkt? Heel raar.
Ja ik heb soms dat ik niets kan doen in het begin dan loopt die niet en als ik dan start druk en weer terug ga doet die het weer gewoon. En ik heb op de nu 3 keer gehad dat hij controller disconnected aangeeft maar dat is die dan helemaal niet. En 1 keer dat ik naar assignments ging ingame en dat het menu niet zichtbaar was. Verder ingame wat bugs zoals een medkit in de lucht etc.
Had ook niet anders verwacht. In dat opzicht is het wel een echte battlefield. Altijd issues de eerste 6-12 maanden.
Zojuist mijn eerste fatsoenlijke potje gehad. Met de Gewehr 43 op Arras. Wel een leuke map alleen vlaggen liggen naar mijn smaak te dicht op elkaar en te weinig vehicles zijn beschikbaar.