Geen haast toch komt vanzelf wel en anders maar niet, dan is het niet anders. De update duurde bij mij een dik uur pfff dus maar weer Destiny 2 opgestart lol.
Wat maximaal een dag kan en zou mogen duren. Zoals aangeef werken mensen of hebben andere verplichtingen. Wel even mijn vorige post goed lezen.
Ik krijg door deze game spontaan zin om New Vegas weer verder te gaan spelen. Wel super modded, maar toch...
Ik dacht dat de discussie ging over dat Bethesda als uitgever matig is de laatste tijd . Maar dat vind ik dus reuze meevallen. Hou wel mijn hart vast voor TES VI.. Wolfenstein is niet door id software gemaakt, maar door Machinegames. Daar werken weer veel mensen van Starbreeze die oa The Darkness hebben gemaakt. De DOOM reboot was door id software .
Ach Ja, machine games idd. Ik herinner me hun logo nog bij elke opstart vh spel. Id Software stond echter ook in de lijst van ontwikkelaars. Een samenwerking misschien? Maar als publisher doet Bethesda het idd oké.
Voordat je zo'n claim maakt, zou ik maar eens opzoeken wat voor praktijken ze zo nu en dan bezigen als Bethesda/Zenimax. Zoek maar eens op wat ze met de studio Headfirst Productions hebben gedaan en hoe ze zowel de productie van Call of Cthulhu gefrustreerd hebben, als onmogelijke eisen hebben gesteld aan de kleine studio. Daarnaast hebben ze geweigerd om Obsidian volledig te betalen voor hun diensten, omdat hun metacritic score met 1 punt (ja 1 punt) gemiddeld te laag was (metacritic score was destijds gemiddeld 84 en het moest een 85 zijn). Tevens weigert Bethesda tot op heden nog steeds om te erkennen dat New Vegas een superieure Fallout is die door de meeste fans als beter wordt gezien, want je zou maar eens toegeven dat een andere studio het beter doet met de IP die je jaren geleden overgekocht hebt. Het betaalde mods drama en het daaruit voortvloeiende Creation Club is ook een bijzonder lage praktijk die in de toekomst nog wel eens veel erger zou kunnen worden. Nu geven ze inderdaad wel eens goede games uit, maar deze games worden ten eerste altijd gemaakt door andere ontwikkelaars, terwijl ook bij de ontwikkeling van deze games Bethesda er continu in de nek zit te hijgen. De voorbeelden die ik genoemd heb zijn degene die ik het meest bekend mee ben, maar dat is vooral om even aan te geven dat Bethesda echt niet onder hoeft te doen voor shady praktijken in vergelijking met bijvoorbeeld EA of Activision. Tenslotte nog een linkje naar enkele voorbeelden: https://imgur.com/a/MH0OK
Patrician taste you've got there. Wellicht had ik moeten zeggen dat van de moderne Fallout games (sinds Bethesda de boel overgenomen heeft), men over het algemeen New Vegas als de beste in de reeks beschouwd. Kijken we naar de gehele serie, dan moet je denk ik wel erkennen dat het deel 2 is dat de beste is.
Ik weet niet of je New Vegas toevallig op de PC hebt, maar er is sinds kort een enorme mod voor uitgekomen getiteld 'New California'. Wellicht de moeite waard om uit te proberen.
Enige minpunt van New Vegas vond ik dat er een einde zat na het verhaal. Ik had nog vaak veel te doen en veel te bekijken, dat ik het jammer vond als ik de dam quest al gedaan had. Fallout 3 kreeg met Broken Steel wel een vrije keuze na het einde van de MQ. Dat vind ik zeker de laatste 10 jaar wel een pré in open wereld games, nu die groter en groter worden.
Willem, je moet eens wat vaker bijdragen aan dit forum. Goed voor de discussie. Was het ook niet Bethesda die review copies extra laat naar sites toezond, zodat gamers niet eerst de reviews konden lezen voordat de game werd released? Ik weet dat daar een tijdje geleden erg veel gedoe over was... ook weer een discutabele tactiek natuurlijk weer. Nee, een mooie Elder Scrolls mag er van mij altijd weer komen. Maar door dit soort tactieken heb ik steeds minder op met het merk.
https://www.evilgamerz.com/47433_Man-sloopt-winkel-omdat-Fallout-76-niet-terug-gen....html Oeps, man een beetje kwaad over de game.
Nu al Black Friday korting gespot voor Fallout 76. Zuur voor degene die *net* deze titel hebben gekocht! Maar heb je nog gewacht... https://www.eurogamer.net/articles/...t-76-and-diablo-3-on-switch-have-been-reduced Edit: geldt ook voor Hitman 2.
Fun Fact: Dat zijn -alle- 4 actieve players momenteel in Fallout 76... Also, they're still smiling and having fun because they're at the start-screen. Game hasn't actually started yet...