Mag het hopen. DC heeft wel een opsteker nodig ... Wel vreemd dat DC doorzet met Aquaman terwijl het nog onbekend is of Affleck en Cavill stoppen als Batman en Superman ... EDIT Trouwens echt wel bazen trailer muziek
ja ik snap er echt geen ruk van. Waarom draait die hele universe niet gewoon rond Batman en Superman uberhaupt, je weet wel, hun 2 grootste iconische helden. En dan alles eromheen. DC streaming service snapt het ten minste. Daar is de basis de Batfamily en Titans en Doom Patrol zijn er nu omheen aan het bouwen.
Dit weekend Fantastic Beasts gezien. Was wel ok, maar het is duidelijk een setup naar de volgende films. Houd daar nooit zo van. Was ook niet scherp door een lang avondje ervoor, dus misschien is dit geen representatieve review.
Eens. de eerste film was middelmatig.. van de tweede lees ik hetzelfde. Gewoon wel leuk..niet slecht maar ook niet geweldig. Echt zo'n 7-7,5 film.
Wow, dat vind ik nog hoog. Ik heb die eerste een 5 gegeven en die tweede een 6. Dat extra puntje was ook puur om nostalgische redenen.
Kan Disney die shit niet wat beter verdelen? We krijgen nu Dumbo, Aladdin en The Lion King in 1 jaar...
De tering wat een geld gaat Disney binnenharken komend jaar. Avengers 4 Star Wars IX The Lion King Aladdin Captain Marvel Dumbo Dat is alleen al zo'n 6/7 miljard
Ik werk hooguit nog mee aan de omzet van Avengers 4 en dan vind ik het wel best. Ben wel een beetje klaar met die grootschalige CGI films.
Vergeet Spider-Man niet. Die gaat Phase 4 lanceren en zoveel beter doen dan die gare Captain Marvel. Ga ze allemaal checken behalve Dumbo #TeamMouseHouse
Maar die wordt nog steeds door Sony uitgebracht. Geen idee hoe groot het deel is dat Disney vangt van de Spider-Man films.