[Multi] Fallout 76

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 25 jun 2018.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is dat relevant? Ik bekommer mij oprecht om deze serie. Zoals iedereen denk ik die Fallout vanaf het eerste uur (incl Fallout: Tactics) heeft gespeeld. De neerwaartse spiraal is schokkend om mee te maken en doet mij als Fallout fan pijn in het hart.

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Snap ook niet dat Bethesda dacht dat dit een goed idee was. Hadden hem beter kunnen cancelen..

Zifnap vindt dit leuk.
  5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Is ook gewoon zo hoor, ik had liever gezien dat ze een volwaardige singleplayer game ervan hadden gemaakt. Nu zijn we gewoon afhankelijk van de servers en kunnen het spelen tot het moment dat Bethesda besluit de stekker eruit te trekken. Dat wil niet zeggen dat ik geen plezier aan de game heb, maar technisch is het gewoon niet goed.

Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zeker. Niemand bekritiseert hier overigens dat je lol met deze game kunt hebben, ook niet richting jou. Ik blijf mij wel afvragen of Bethesda niet een betere MMO had kunnen afleveren (even buiten of het dan een Fallout game moet zijn). Ik bedoel: niet dat ik zo'n fan ben van Elder Scrolls Online, maar dat is eerder een kwestie van smaak. Ik meen dat Bethesda bij die game nauw heeft samengewerkt met
    Zenimax Online Studios en dat het best een degelijke MMO is geworden (sommigen vinden hem zelfs heel goed). Waarom neemt Bethesda dan niet de lessons learned van die game mee in de development van Fallout Online?

Leuk feitje: Fallout Online staat nog steeds niet op Steam. Zou dat te maken kunnen hebben met het refund beleid, waarvan ongetwijfeld veel gamers gebruik zouden kunnen maken? ;)

Laatst bewerkt: 22 nov 2018
  7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Willen jullie dat ik nog YT reviews hier post? Wordt niemand vrolijk van denk ik…

https://www.youtube.com/results?search_query=fallout 76 review

EDIT: nou vooruit, deze is nog niet eens zo negatief. Fallout 76 wordt met No Man's Sky vergeleken. Een soort ruwe diamant. Maar er zijn nog veel patches en uitbreidingen nodig...

8. Peter Bijl

Peter Bijl Peter Eindredacteur

Leuk Bevonden:
    77
    Lol hebben kan samengaan met een matig tot slecht spel. Zo kan ik mij best voorstellen dat je lol kunt hebben met het schieten en ontdekken van dingen an sich in het spel, alleen kan ik dan tegelijkertijd zo tig spellen noemen waar het schieten dieper uitgewerkt is en veel centraler staat. Het punt bij Fallout, what's in a name, is dat het een rollenspel bovenal is waarbij schietelementen gecombineerd worden met een grote wereld en een rijk verhaal waarin jij grotendeels je personage kunt ontwikkelen en waarbij de wereld reageert op jouw keuzes. Dat is in principe de kern van een rollenspel; de wereld reageert op jou en staat niet los van je personage. Fallout 76 is in die zin een middelmatig schietspel en in de zin van wat Fallout moet zijn een vrij rampzalig spel wat vrijwel niets te maken heeft met zowel het merk, als rollenspellen in het algemeen. Of dit spel de serie de nek om zal draaien, durf ik nu nog niet te zeggen. Dat het schade toedient, is echter wel duidelijk, me dunkt.

Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je weet hoe het in gaming land gaat, Peter. Als de sales tegenvallen wordt de stekker eruit getrokken. Eerst support weg, daarna vervolg geannuleerd. Zo werkt het gewoon. Laten we hopen dat ik het mis heb, maar we hebben dit al vaker zien gebeuren.

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja vind het ook zonde. Echt altijd al m'n favoriete serie geweest. Sinds ik die game in de PU zag in de bibliotheek tijdens biebuur. Dag later was ik een waterchip zoeken. Ook tactics en bos gespeeld zelfs
    En dan nu deze meuk. Vraag me af wat de totale sales zijn.

Zifnap vindt dit leuk.
  11. Peter Bijl

Peter Bijl Peter Eindredacteur

Leuk Bevonden:
    77
    Natuurlijk, het is beter om gewoon de boel te annuleren voor de uitgevers (en vaak ook de ontwikkelaars), dan toegeven dat het spel gewoon niet voldoende ontwikkeld is en an sich niet goed in elkaar zit.

12. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Yuo als er nog maar 1000 de game zouden spelen trekken ze de stekker er echt wel uit. Ik beleef ook lol aan de game en weet ook wel dat er veel aan mankeert. Komende maanden zal de game echt nog wel beter worden, maar als dit nog gaat helpen geen idee. Misschien als de game binnenkort 20 euro is en er een aantal patches overheen zijn geweest, dat het nog wat kan worden.

Zifnap vindt dit leuk.
  13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Huidige standaard in gaming. "wellicht met patches wordt het beter"

Yellow 13, Alexknl, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is niet zozeer een probleem als het geheel out-of-the-box al voldoende niveau heeft. Maar sommige games benaderen tegenwoordig eerder shovelware status tijdens release... zelfs als het om AAA-titels gaat. Maar goed, al die spelers, gratis betatesters toch? ;)

Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    44euro bij Nedgame

16. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ja daar veranderen we niks meer aan. Bijna of misschien wel elke game tegenwoordig heeft minimaal wel 1 patch. Dat is gewoon standaard geworden.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon niet kopen

Peter Bijl vindt dit leuk.
  18. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ja dus stoppen met gamen. Moet ieder voor zichzelf maar weten hoor. Kunnen wij de games wel niet kopen, maar de rest van de wereld volgt je echt niet hoor.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Genoeg mensen kopen die halve games niet hoor. Maar met zo een instelling als jij hebt en dat je denkt dat het niet helpt , tsja. Denk je dat iedereen fallout 76 dus heeft gekocht? En volgens mij waren bijvoorbeeld ook de Battlefront sales ondermaats omdat gamers het zat waren.

Laatst bewerkt: 22 nov 2018
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  20. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Je moet niet dom weg dingen voor mij gaan invullen en dingen een andere draai geven dan dat ik zeg.

Ik zeg en denk niet dat iedereen die game gekocht heeft.

Ga jij lekker de moraal ridder uithangen, daar leen ik me niet voor. Leer mij de wereld kennen. Dat jij of ik of wie dan ook die games niet kopen. Veranderd echt helemaal niks hoor.

Misschien even een kromme vergelijking
    Ik ruim al jaar in jaar uit de poep van mijn hond op en het wordt er niet beter van hoor, want anderen doen toch wat ze willen. Dat hele verander/verbeter de wereld begin bij jezelf gelul.

Elke game heeft tegenwoordig wel een patch en dat jij of anderen ze niet koopt. Nou mooi toch dat is ieder zijn eigen. Maar het veranderd echt helemaal niks. Ja pas als iedereen dat zou doen. En dat gebeurd echt niet.

Deel Deze Pagina