[Multi] Fallout 76

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 25 jun 2018.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jij zegt de rest van de wereld volgt me niet. Dat is je eigen domme instelling

En we hebben het niet over patches die een game die af is nog beter maken. Nee we hebben het over patches die een halve game paar maanden later heel maken. Groot verschil. Ik dacht dat dat geïmpliceerd was

2. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Nou we laten het hier maar bij. Hier komen we toch niet uit. Als jij denk dat iedereen jou voorbeeld volgt, prima. Jou idee, jou gedachte, jou mening. Ik deel die zeker weten niet. En dat is niet erg verschillende gedachten, meningen moet er ook wezen.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Acti lacht hierom na Infinite Warfare. :+

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    30 bij coolshop

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    :lol::lol::lol::lol::lol:

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Valt helaas echt niet naar te luisteren, hoe verzin je het om juist deze 2 gasten een podcast te geven.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176

Jongens hoe kunnen mensen dit goed praten. Laat staan spelen. Ik heb nu zoveel video's gezien met glitches. Niet normaal

tim91 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ja, want als die mafkees het zelfs roept dan moet het wel kloppen, geen speld meer tussen te krijgen :thumbs:.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo roept. Er zijn videobeelden die het bewijzen. Deze game is naast dat het shit is gewoon een bugfest. Maar z'n review is net online daarom postte ik het

Laatst bewerkt: 27 nov 2018
  11. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Het is laggy AF,... maar na +- 15 uur spelen, gelukkig nog geen bug te zien...

(geen idee of ik altijd perk kaarten krijg bij elke level up, maar weet ook niet of dat zo hoort :))

Als je bewust op zoek gaat naar bugs zullen er 10tallen wezen,.. maar zo lang je het systeem niet uitbuit, is het op de lag na prima te spelen.

Ik wist dat het survival genre niet aan mij besteed is, maar hier valt nog net mee te leven,... dan bedoel ik het water en eet managment.

Ik snap dat dit voor sommigen geen fallout game is,.. maar ik zou zeggen, ga lekker RDR of iets anders spelen, jullie voeden hier alleen de dark side mee!! (Hebben ze daar cookies ofzo :rolleyes:)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dit goed praten is alsof je er vrede mee hebt dat je ex vreemd is gegaan met een rijke dikke vent vol puisten. Onbegrijpelijk!

Zifnap en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe kan je geen bug hebben gezien? Elke discussie die ik zie over deze game laat videobeelden zien met 50 bugs. En niet dezelfde maar verschillende en die mensen zijn niet opzoek naar bugs. AngryJoe ziet bijvoorbeeld een vertibird niet in een Quest terwijl z'n teammates die wel zien

Laatst bewerkt: 27 nov 2018
  14. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Tuurlijk wel stilstaande npc's en dergelijke,... Ik praat niks goed ofzo,.. Maar om nou te zeggen dat het een alles maar een grote bug festijn is :)

Gewoon even informatie voor mij: Hebben degenen die hierboven de negatieve dingen uitlichten de game ook gespeeld?!

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ergste nog is dat Todd in een interview aangegeven heeft dat Creative (?) Engine waarschijnlijk ook voor TES gebruikt gaat worden =( Ben bang dat die game ook keihard gaat floppen.

@allstyles Een vraag die eerder al gesteld was. Een game van een franchise waar je van houdt die uiteindelijk zo verkracht is... Daar hoef je de game niet voor te spelen om teleurgesteld in te zijn. Ik hoef ook geen Fifa te spelen om te weten dat UT weer geldklopperij ten top is ;)

Zifnap en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Blij dan dat ik nog niet klaar ben met Skyrim en Oblivion. :+

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ik ga toch geen cent geven aan Bethesda. Echt ik speel fallout sinds 1997. Ik was super skeptisch over die overgang naar first person maar 3 en NV helemaal grijs gespeeld. 4 was ok. Dit is rommel. Ik laat me niet beroven door Bethesda, en na het zien van dit voelt het alsof ik Rockstar nu heb beroofd dat ik maar 45eu heb betaald voor RDR2

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Game is ook al in de aanbieding op PSN. Zal dus (online) ook wel slecht verkopen

19. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Voor degenen die hem dus niet gespeeld hebben,............ lekker wachten tot die een 10tje kost en een x aantal updates heeft gehad.
    Kunnen die weer melden dat het toch een enigzins speelbare game is geworden,.. iets met circle of life verwacht ik :rolleyes:

(Een mening geven over iets wat je niet gespeeld hebt is voor mij hetzelfde als zeggen dat vlees vies is terwijl je het niet geprobeerd hebt)

ageQned vindt dit leuk.
  20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Als bijna iedereen het eens is dat de game slecht is, kan je dat wel voor waarheid aannemen lijkt me.. En wie beweert dat vlees vies is :cmS:

Zifnap, tim91, Maddmonkey en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina