Sorry hoor. Maar als je de drang voelt om in BF:V companycoins te kopen, dan vind ik dat prima! Prijzen van skins vallen best wel mee en zijn prima ingame te verdienen, als je dan zo'n ongeduldige klootzak bent die per-sé in zo'n skin wil vechten en geen 11k Companycoins wil verzamelen vind ik dat meer dan prima.
Nee niet echt. Bij lootboxes heb je kans op een bepaald item/skin en je weet dus van de voren niet precies wat je krijgt. In BFV kun je straks idd ook echt geld gebruiken maar dan kun je gewoon de skins rechtstreeks kopen. Imo toch wel heel wat anders
Even buiten de microtransacties om, vraag ik mij af of jullie 8 maps bij release wel voldoende vinden. Er zit nu geen pass meer bij de game, waardoor het aantal games in de aankomende maanden niet aanzienlijk groeit (december een enkele map tot nu toe, vervolgens krijg je wat sp rommel). Voorheen had je na een halfjaar al 2 mappacks te pakken. Het marketingspraatje van een "live service" klinkt erg leuk, maar een game als destiny heeft mij al laten zien dat de volledige game op release eigenlijk niet zo volledig is. Dit las ik in het verhaal van Peter OTH ook terug, maar verder weinig over lees of hoor.
Ben ook benieuwd wat wij allemaal het komend jaar gaan krijgen. Dat de game met launch niet compleet is was al wel van te voren duidelijk want best wat zaken zijn uitgesteld en komen nu onder de noemer "live service"in de game. Volgens mij heeft Dice/EA de live service van Battlefront 2 ook behoorlijk verneukt want misschien voor BF5 juist wel weer van voordeel kan zijn. Ze moeten nu wel met een goede service komen anders gaat ze dit bij de volgende games echt speel spelers kosten 8 maps is vergeleken met BF1 niet een zo slecht (volgens mij had die er 9) en bij BF1 duurde het ook echt een half jaar voor de eerste DLC pack uit kwam en tegen die tijd hebben wij er ook al minimaal 2 maps bij
Maar omdat je niet meer afhankelijk bent van het kopen van een season pass, is de content die gereleased wordt wel weer voor iedereen beschikbaar. Dat vond ik namelijk erg jammer bij de voorgaande BF's, ontzettend gave DLC, maar de originele maps werden verreweg het meeste gespeeld. Iets wat bij BFV dus niet het geval zal zijn!
Inderdaad, in BF1 moest je soms maar spawnen en ineens bommen lang alle kanten nu kan je .gewoon spawnen zonder, al is hier en daar vlak voor of achter je ineens al een vijand. Maar toch al beter zo. De glitches afgelopen 2 dagen meer gezien. Bij een v Rocket van mijn team vloog ik weg in een puinhoop van een huis. En stak gewoon vast.
Net 5 keer gekild achter elkaar door een gast in een bomber. Potje was 5 minuten bezig en die vent stond al 36-0. Beetje OP?? Niemand deed er ook iets aan, onze planes waren niks aan het doen.
AA guns moeten ook een buff krijgen. In vorige games schoot je ze best makkelijk uit de lucht. Maar in deze BF lukt het me gewoon helemaal niet. Kan nog beter met je panzerfaust schieten.
Waarom zijn de meeste mensen zo blij met die "tides of war" ? Tides of war is gewoon in het leven geroepen zodat de game uitgekleed verkocht kan worden en naderhand content toegevoegd kan worden. "Gratis". Eerst heette het DLC en nu heet het live service en vindt iedereen het ineens prachtig. Ik zag eerst op Reddit alleen maar negatieve reacties op de game, en nu lijkt iedereen ineens super positief te zijn. Ja, de gunplay is goed maar er mist echt wel een hoop. Weinig maps, weinig guns, bugs, vehicle balance die niet goed is, maar 2 factions, customization waar eigenlijk niemand om gevraagd heeft. Is er trouwens een roadmap beschikbaar van tides of war? Nog niet gevonden namelijk .
Dit is waarom ik ook vroeg naar of 8 maps voldoende zijn voor mensen. Je krijgt nog 1 map in december, maar tot aan maart is er geen nieuwe map.
Ik weet nog wel de tijd dat je voor de volle mep van een game een singleplayer van circa 8 a 10 uur kreeg, inclusief uitgebreide multiplayer met veel mogelijkheden, mappen en belangrijker nog, een goede balans tussen alle wapens en klassen. Nu wordt een game uitgekleed gelanceerd voor de volle mep en mag je hetzelfde bedrag nog eens uitgeven voor wat vroeger de volledige game zou zijn. Expansions waren vroeger ook een mooi iets, weet nog wel hoe gigantisch veel content Medal of Honor Spearhead en -Breakthrough aan de base game toevoegden (zowel nieuwe singleplayer campaigns als multiplayer inhoud). Nu zijn 'expansions', als ze al bestaan, een paar multiplayer mapjes en wat nieuwe wapens, waar je gewoon twintig euro voor moet neerleggen. Dat zijn toch wel schandalige praktijken, me dunkt. Battlefield V heeft weliswaar 'gratis DLC', maar dat is ook een enorme farce als je bedenkt dat de game zo bar weinig content heeft bij launch dat het tergend langzaam toevoegen van een paar mapjes en wapens over de komende maanden niets toevoegt. Uiteindelijk komt het er op neer dat je een spel koopt dat niet af is.
Jammer dat men niet gewoon 4 jaar de tijd neemt om een solide game uit te brengen met lekker veel content en amper bugs, in plaats van om de 2 jaar een half gare game. Ik zal BFV zeker nog spelen maar ik heb geen hoge verwachtingen als het gaat om Tides of War.
Ik ben lvl 50 nu en spel speelt lekker weg. Enigste grote ergernis zijn de medics weinig tot niet revive. Ben ik heel erg van mening dat je gewoon meteen 1500 punten in mindering moet worden gebracht als er binnen 5 sec geen revive plaats vindt.
Als het goede maps zijn is het voldoende. Als het kut maps zijn.dan bloedt het snel dood. Battlefield 1943 had maar 3 Conquest maps, maar werd jaren gespeeld.
Wat vinden jullie trouwens van de vehicles? Ik vind er eigenlijk echt geen reet aan deze keer. Tanks zijn binnen no-time kapot & die turret speed + animaties voor uitstappen etc hindert alleen maar imo. Vliegtuigen vind ik niet leuk om mee te vliegen, voelt gewoon niet lekker aan en het lijkt erop dat elke keer als ik kies om ff te vliegen er 2 enemy piloten in de lucht zitten die alle vehicle unlocks al hebben, waardoor ik weinig kans maak dogfights te winnen.