Mensen hoeven het niet te verdedigen als ze deze game leuk vinden. Smaken verschillen en we stappen ook allemaal met een andere verwachting in. Het gaat er om dat je er plezier aan beleeft. Maar bij mij ligt de lat sowieso hoger omdat ik ook de oude Fallout games heb gespeeld. Iets met associatie.
Neemt niet weg dat een onvoldoende op metacritic ook iets zegt. Niet al die mensen zijn natuurlijk gek. Deze game scoort kwalitatief gewoon onder de maat. Er zijn betere single player rpgs en dat geldt ook voor MMOs. Fallout 76 probeert aan beide segmenten tegemoet te komen, maar schiet (niet geheel onverwacht) tekort. Er moet nog *veel* gefixt worden aan deze game. En dan heb ik het nog niet over de verwachting die het woord "Fallout" oproept in de titel. Misschien niet helemaal eerlijk, maar het hoort er nu eenmaal bij. Veel reacties hier zijn ook gebaseerd op teleurstelling.
EDIT: Deel 2 van de review van Worth A Buy. En nu heb ik genoeg gezien en gelezen. Fallout... wie weet zie ik je ooit weer, oude vriend. Maar niet in dit deel, zeker niet. In 2019 New Vegas uber pimped: daar ga ik mijn tijd voor vrij maken.
Laatst bewerkt: 27 nov 2018