[Multi] Fallout 76

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 25 jun 2018.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik snap dat argument ook nooit. Heb echt veel bekeken over de game omdat fallout echt een van m'n favoriete franchises is. Maar het is echt erg

Denk niet dat het lang duurt voor we hem voor €10 kunnen proberen. Hij was al 30 binnen een week.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Let op mijn woorden: Voor kerst!

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik let op. Zo niet krijg ik hem van jou voor 10

Peter Bijl, Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahahaha dat slaat echt als een lul op een pakje chocolade boter. Als je dan al zo'n vergelijking wil maken, moet je ingaan op een specifiek stukje vlees en niet een subjectief onderwerp als smaak pakken. Een vergelijking als "dit stukje biefstuk bij het restaurant leek mij erg interessant, totdat ik online reviews las hierover. Meerdere mensen klagen dat het vlees is aangebrand, er veels te veel peper opzit en ik mis het menselijk contact. Er is namelijk geen ober, maar een praatpaal waar je jouw bestelling in moet vertellen. Dit vind ik persoonlijk te gordig voor een stuk vlees van 40 euro".

En zelfs dan is het een matige vergelijking.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Jorrie vindt dit leuk.
  5. Jeroen Post

Jeroen Post Active Member Eindredacteur

Leuk Bevonden:
    122
    Gemiddeld een onvoldoende op Metacritic zegt ook genoeg, denk ik. Hij valt tegen, zoveel is duidelijk. Ik dacht dat ik met deze in wilde stappen maar ik heb het idee dat dat geen goed idee zou zijn ;-D

Zifnap vindt dit leuk.
  6. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Tsja,. je mening (+cijfer) geven over iets wat je niet gespeeld hebt of gezien hebt is op internet heel normaal... vandaar dat cijfers op imdb/metacritic/gamefaqs en dergelijke daar zeker geen last van hebben O-)

Heb ik ook wel eens een voorbeeld van auto's aangehaald, maar ook hier geld weer zoveel mensen, zoveel meningen.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Daar zijn reviews voor. Zodat we een keuze kunnen maken, juist door de game niet zelf te spelen en te hoeven kopen. Kan m'n geld beter naar Hitmang2

Laatst bewerkt: 27 nov 2018
  8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Is altijd lastig. Zo blijf ik Sea of Thieves een fantastisch spel vinden. Een game met heerlijke spel mechanieken. Alleen deelt niet iedereen die mening volgens mij, maar ik heb er nog steeds een hoop plezier mee :)

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Mensen hoeven het niet te verdedigen als ze deze game leuk vinden. Smaken verschillen en we stappen ook allemaal met een andere verwachting in. Het gaat er om dat je er plezier aan beleeft. Maar bij mij ligt de lat sowieso hoger omdat ik ook de oude Fallout games heb gespeeld. Iets met associatie. ;)

Neemt niet weg dat een onvoldoende op metacritic ook iets zegt. Niet al die mensen zijn natuurlijk gek. Deze game scoort kwalitatief gewoon onder de maat. Er zijn betere single player rpgs en dat geldt ook voor MMOs. Fallout 76 probeert aan beide segmenten tegemoet te komen, maar schiet (niet geheel onverwacht) tekort. Er moet nog *veel* gefixt worden aan deze game. En dan heb ik het nog niet over de verwachting die het woord "Fallout" oproept in de titel. Misschien niet helemaal eerlijk, maar het hoort er nu eenmaal bij. Veel reacties hier zijn ook gebaseerd op teleurstelling.

EDIT: Deel 2 van de review van Worth A Buy. En nu heb ik genoeg gezien en gelezen. Fallout... wie weet zie ik je ooit weer, oude vriend. Maar niet in dit deel, zeker niet. In 2019 New Vegas uber pimped: daar ga ik mijn tijd voor vrij maken.

Laatst bewerkt: 27 nov 2018
    Zumpelvelder, Peter Bijl en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
  11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Die game boeit me echt geen flikker maar jullie discussie blijft vermakelijk.

WorkingTitle, Zifnap en Maddmonkey vinden dit leuk.
  12. Peter Bijl

Peter Bijl Peter Eindredacteur

Leuk Bevonden:
    77
    Dit, ik ken genoeg spellen die ik een zes zou geven, maar waar ik wel wat (guilty) plezier uit kan halen. Fallout 76 kan ik mij, nogmaals, enigszins bij voorstellen dat mensen het schieten leuk vinden. Is dat echter genoeg om het spel een voldoende te geven, gezien de enorm oude markt waarin al duizenden shooters zijn verschenen die het toch écht beter hebben gedaan? Nee, laat staan dat we het een échte, of zelfs een goede Fallout game mogen noemen.

Er zijn games die het beter hebben gedaan in vrijwel elk departement wat dit spel probeert te doen, zowel qua shooters, rpg's als mmo's en daarom zou ik toch overwegen om over te stappen op die games en dit spel te laten voor wat het is.

Zifnap vindt dit leuk.
  13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Naja ik wil niet negatief blijven doen maar:+

WorkingTitle, Daz, Zifnap en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Met vrienden is die tas vast leuk

Jimmy J., Alexknl, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Heeft de tas een FOV optie?

UpInSmoke0611 en Zifnap vinden dit leuk.
  16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    And it glows in the fucking dark!

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Wat een arrogante developer is dat ( geworden ? ) zeg!

* Gaat weer lekker Euro Truck Simulator 2 aanslingeren, dat is tenminste een toffe dev met direct contact met de community ( Ik weet het, totaal irrelevant.. )

Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

"US Law Firm says they are investigating Bethesda for Deceptive Practices by not allowing refunds for broken Fallout 76!"

Martijnn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767

Zifnap vindt dit leuk.
  20. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Hij is teleurgesteld omdat het een lifeless world is :lol: Wat dacht je dan hoe het eruit ziet na een atoom oorlog :lol::lol::lol:

Aan de ene kant snap ik bijna alle kritiek op bugs enz,.. maar de game zelf is exact wat Bethesda zei wat het zou worden....
    Geen npc's is gemeld voordat die uitkwam, voor de rest de omgevingen en de speurtochten voelt allemaal als fallout....., en voordat je alle locaties gezien hebt ben je volgens mij wel meer dan 50 uur kwijt.

Afgezien van de laggy gameplay soms, is dit eigenlijk precies wat ik verwacht had, dat het geen Triple A Super falllout zou worden had ik al het vermoeden van nadat ze bekend maakten dat er geen npc's zouden zijn.

Ik praat niks goed, maar mijn verwachtingspatroon is misschien wat beter gefinetuned na 12 jaar consolegames spelen :eek:

Volgens mij ben ik de enige die hier af en toe de wasteland intrekt?!
    (dankzij nieuwe muziek gear, netflix, en wat andere games helaas niet super veel de wasteland in :whistle:)

ageQned vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina