[Multi] Fallout 76

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 25 jun 2018.

1. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben er af en toe ook te vinden. December komen er 2 patches als het goed is.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Euhm, zoals fallout 1, 2, 3 NV en 4?

Beter gefinetuned om bullshit te slikken van devs blijkbaar. Wat een dom argument "het was van te voren gemeld dat deze game troep zou zijn". Dus het is nu onze schuld? Met die redenatie zouden we ook niet mogen klagen over bugs en glitches. Want dat hebben ze ook week van te voren aangekondigd. Maar hoe zit het met die tas van canvas dan? Dat was ook van te voren aangekondigd en er zit wat anders in die CE. Wat is er aan de hand? Wat mag nou en wat mag niet van je? Wat is er precies gefinetuned?

Laatst bewerkt: 29 nov 2018
  3. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

Hoe lang speel jij al games??
    koop jij ze meestal day one?!

Heb jaren lang allerlei games op day one gekocht, als er dan een vervolg komt of een nieuwe game van bepaalde publishers heb je daar bepaalde verwachtingen bij...
    Mijn smaak/koopzucht is gefinetuned zodat ik niet in elke hype trap waar sommige games mee te maken hebben.

Velen dachten dat dit een fallout game zou worden maar dan online,. maar dat is met de hedendaagse techniek gewoon niet mogelijk, veel te veel bugs en rare situaties zou dat opleveren.
    de een is bij de enclave de ander weer bij de raiders, die krijgt een deur wel open, daar zou een sleutel moeten liggen,.. veel te veel rekenwerk op de achtergrond voor de huidige generatie consoles en volgens mij bestaat er geen game a la skyrim/fallout maar dan met MP, ook niet op de pc.

Maar ik heb het idee dat er zand in je spleetje zit ofzo, want op de een of andere manier voel ik merkbare irritatie?!

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Man man man, wat een onzin zeg. Waarom lukt het een borderlands dan wel? En dat was op de 360/PS3! Wellicht met deze crap engine van Bethesda niet nee.

Natuurlijk irritatie. Devs worden alleen maar luier en dan zijn er mensen die hun shit goedpraten. En die tas is gewoon een perfecte representatie hoeveel schijt Bethesda heeft aan ons. BFV heeft ook veel problemen lees ik, kan ook echt niet. Maar die game boeit mij wat minder, Fallout speel ik echt gewoon al 20 jaar

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Als je 50/60 euro voor een (Jim Sterling stem) triple AAA spel betaald dan mogen daar best verwachtingen bij zijn. Minimaal dat het stabiel en speelbaar is.
    Dat Bethesda inmiddels een reputatie heeft betekent niet dat dat men maar moet accepteren dat ze een onafgemaakt, ongetest spel de markt op gooien.

Met de hedendaagse techniek is een online Fallout spel wel degelijk mogelijk alleen is het Bethesda die hier tekort schiet omdat ze een verouderde engine gebruiken. Dat ze anders doen lijken in presentaties e.d. is wederom een probleem van de ontwikkelaar, niet een probleem van de verwachtingen die ze zelf scheppen met iets wat ze dus niet waar kunnen maken.

KEN_123, Peter Bijl, Yellow 13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het scheppen van valse verwachtingen is inderdaad steeds meer een probleem bij Bethesda. Ik vraag me af of ze hun zaakje eigenlijk nog wel op orde hebben, gezien de noodsprongen die het bedrijf de laatste jaren maakt. Het zou mij iig niets verbazen als we binnen enkele maanden een bericht gaan ontvangen over massa ontslagen.

Peter Bijl vindt dit leuk.
  7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  8. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

borderlands vergelijken qua loot, wereld en keuzes met een fallout,....... dat is toch geen vergelijking.
    op de achtergrond draaien er toch veel meer "radars" waardoor fallout zo instabiel is..

Maar ik snap dat je niet happy bent met 76, maar dat heb ik ook wel met diverse games...
    MGS5 is voor mij de grootste teleurstelling, dat had de beste game ooit kunnen worden, maar doordat ze kojima geen tijd meer gunden hebben ze dit maar op de markt gebracht.
    Andere mensen vonden die game dan weer geweldig,... (heeft dan niks te maken met bugs, maar gewoon een afgerafelde game.)

Je moet maar zo denken, heb je weer tijd voor ander tijdverdrijf ;)

9. Peter Bijl

Peter Bijl Peter Eindredacteur

Leuk Bevonden:
    77
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Gevalletje afbeeldingen kunnen verschillen van de werkelijkheid sticker vergeten :whistle:

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja en het materiaal ook zeker, schandalige actie van Bethesda.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee met zo een sticker is het prima.

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Dat dan ook weer niet, maar juridisch gezien staan ze dan wel weer sterker 8)

14. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Neverwinrer speelt soepeler dan deze fallout, zegt genoeg.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    En Elder Scrolls online ook. Alleen niet gratis.

16. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Bewijst dat ze het wel kunnen, maakt het alleen maar erger :p

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Toevallig dit weekend 75% afgeprijsd op Steam. Flinke korting ook op alle DLC> koopje.

Martijnn vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die game is trouwens wel heel erg vet geworden, net als No Man's Sky trouwens. Fucking Main Quest kunnen spelen in Creatieve Modus. _O_

ETS 2 sterk verbeterd met onder andere eigen aanhanger en meer soorten vrachten. No Man's Sky ook dikke update gehad, vergelijkbaar met hoe ze de game herstart hebben. Aanrader om beide games mee te pikken. :eek::thumbs:

19. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Heb iedere DLC van de game, nu ook baltic sea, die is fantastisch! Heb er dan ook al bijna 600 uur inzitten.

Zifnap vindt dit leuk.
  20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zifnap en Peter Bijl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina