Release 4 december 2018 Rogue agent Rico Rodriguez journeys to Solis, a huge South American world home of conflict, oppression and extreme weather conditions. Strap into your wingsuit, equip your fully customizable grappling hook, and get ready to bring the thunder! PS4 XBOX ONE PC
Fuck RDR2, ik heb veel meer zin in deze shit. Weer lekker rondkloten tot de max. Net op de kop getikt.
Ik ben ook erg benieuwd! Ik heb de voorgaande delen nauwelijks gespeeld maar als mensen het over toffe games met een open wereld hebben, dan komt Just Cause toch al snel ter sprake. Daar zal dan toch een reden voor zijn
Ik snap alleen het doel van die tornados niet.. Verder weer een toffe game aan het worden. Vorige deel was ook leuk.....
Ps4pro materiaal. Het is duidelijk een game waarin je enigszins jezelf moet vermaken. Een soort sandbox wereld dus (niet alleen open world), met een verhaal voor de leuk erbij gegooid.
Ben benieuwd hoelang dit leuk blijft, ik wacht het nog even af wat de grote massa ervan vind. Is toch weer 40 euro.
https://www.eurogamer.net/articles/...-4-review-likeably-scrappy-open-world-carnage Recommended van Eurogamer. Samenvatting: gewoon een leuke jc game en doet wat je verwacht van een waardige opvolger die niet ver van de template afwijkt.
Nooit de eerste Mercenaries gespeeld? Dat was een geniale game. Bunker Buster ftw. Als deze game echt beter is dan JC 3, dan koop ik hem wel en laat ik het vorige spel voor wat het is. Ik ben veel te laat ingestapt met deze serie.
Steam staat vol met klagende mensen over de performance, jammer. Moet zeggen dat ik me ook al genoeg vermaak met het kijken van Twitch streams van deze game
Niet zo geheel vreemd met zo'n krankzinnig grote open wereld. Als hij beter is dan JC 3 qua performance, is dat al een enorme stap vooruit.