1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Alle vehicles, de grote maps en het daarbij horende gevoel dat je daadwerkelijk in een battlefield speelt.
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Lol overdrijven is ook een vak.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Kwestie van smaak misschien. Ben al weet-ik-hoelang Battlefield-speler, maar, behalve dat er te weinig vehicles zijn om in rond te rijden, kan ik me hier totaal niet in vinden. Vind het Battlefield-gevoel juist vaak wél aanwezig en de voertuigen die er zijn, de tanks, de halftracks etc. vind ik echt gruwelijk vet. Alleen wel te weinig dus (nieuwe gamemode nog niet gespeeld).
     
    Servantes vindt dit leuk.
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    https://xboxclips.com/Reflex Reson/890b690d-592c-4b2a-b9c9-9fb32763f36a/embed

    Kijk dit filmpje en je moet toch concluderen dat het gewoon veel toffer was. Jets, tanks, helikopters, anti air, lav's en dat in combinatie met grond gevechten. Het is allemaal weg.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    If you launch Battlefield 1 or Battlefield 4, you get this splash screen that says you can get 50 percent off the deluxe version until Dec. 20.


    [​IMG]

    Some reddit users say that it works for the standard edition too



    [​IMG]
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Daarbij vergeet je wel dat BF 4 de eerste 1.5 jaar onspeelbaar was op de PS4.
    Rubberbanding ;).

    Voor de rest veel toffer inderdaad, maar vind moderne setting sowieso al toffer dan WW2.
    Als BF4 een 9/10 game is, dan vind ik BFV tot nu toe een 5.5/10.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Neeee. Het zal toch niet he :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja zeeeker, tuurlijk is dat vet! Ik vond zelf de tanks in BF3 en BF4 ook echt geweldig. Maar dat vind ik in Battlefield V ook. Ik zit soms met een vriend in een tank en dan hebben we geweldig veel lol en domineren we echt samen. Ik vind sowieso het voorkomen van de WWII tanks echt awesome. Zeker de wat grotere zoals de Tiger I en de Churchill. Gruwelijke monsters gewoon. Zeker met headset op geeft me dat wel een echt WWII-gevoel. Ze zitten er alleen veel te weinig in en ik hoop dat dat wordt veranderd.

    Overigens heb je hier ook gewoon vliegtuigen, anti-air guns, verschillende licht-gepantserde voertuigen zoals half-tracks, alleen geen helikopters indd.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Als je deze game over 1.5 jaar koopt voor €20,- heb je sowieso een kneiter goede BF.
    Aangezien alle DLC gratis is nu, waarschijnlijk zijn er dan wel 6 nieuwe maps bij oid en alles gefixed etc.

    Gameplay/gunplay is namelijk echt heerlijk, vind de iets snellere TTK juist wel chill.
     
    Daz vindt dit leuk.
  10. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    What the actual fuck. 1 dlc map tot maart en hij is alleen speelbaar op conquest. Wat een faal zeg.
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bethesda praktijken :lol: Ik wacht nog even om dan de game gratis op te halen bij 15 euro aan boodschappen.
     
    Raafie en Peter Bijl vinden dit leuk.
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Toffe update Dice!!! Kom net een tank tegen die compleet imuun is..
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Typisch DICE, weer allemaal shit fixen(nerfen) die niet gefixed hoeft te worden en waar niemand om gevraagd heeft, en andere issues die gewoon top prioriteit horen te hebben worden aan de kant geschoven (ttd bug etc).

    Vandaag 5 keer achter elkaar gekilled door een bomber weer. Ik fighter plane in, blijkt dat fighters compleet generfd zijn zonder enkele reden. Echt wtf..

    Ik heb best veel leuke momenten in deze game maar ik ergert me vaak echt kapot aan bepaalde zaken. Ook het feit dat er maar een paar echte Battlefield maps inzitten is gewoon kut . En dan voegen ze een nieuwe map toe waarin vehicle warfare wat meer naar voren komt, en kan je hem alleen spelen in 1 gamemode. Zucht!

    Oh trouwens, waarom zit je als tanker/pilot vast aan een vrouwelijk figuur? Erger me kapot aan dat geschreeuw als ik iemand spot of als ik geraakt word.
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Oke, als Pro-BFV-er, heb ik ook wel wat op te merken nu!

    Gisteravond 2,5 uurtjes gespeeld na de update.
    - Uit een vliegtuig springen is geen optie. Je verplaatst je in horizontale richting zo enorm snel (de snelheid van het vliegtuig) waardoor je zo de map uit vliegt en je dood gaat doordat je niet op tijd weer in de combatzone kut zijn.
    - Dat is heel vervelend als precies 2 squad-genoten in het zelfde vliegtuig zitten en jij gewoon lekker als Infantry wilt spelen.
    - Sluipen/stealth is niet te doen als Sniper. Vond ik in BF1 echt leuk om te doen, maar door de redelijk compacte maps wordt je veel te snel opgemerkt bij het verplaatsen. (of je moet echt constant kruipend door het gras)
    - MG's domineren het hele slagveld. Ik heb soms het gevoel dat achter elke deur wel een MG-gun op de grond ligt te maaien.

    Het speelt nog steeds lekker hoor! Maar ik merk gewoon dat ik een stuk vaker dood ga dan in BF1.
    Zal ook nog voor een groot gedeelte komen omdat de maps nog niet helemaal herkenbaar zijn voor mij.
     
  15. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Wat belangrijk is om te weten is dat nadat je een kille heb gemaakt, je meteen als red dot op de minimap wordt geplaatst. Ook is de TTK veel lager dan in BF1 waardoor je minder tijd hebt om te reageren als je beschoten wordt. Het is in deze game veel moeilijker om een flank te maken naar mijn mening.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Juist door de lage TTK lukken flanks bij mij een stuk makkelijker. Als ik 3-4 man in de rug loop zijn ze zo snel dood dat ze niet eens kans hebben op de rode dot op de minimap te zien :+

    @Kimi NL Dat je niet meer zo snel uit vliegtuigen (of andere voertuigen) kunt stappen is inderdaad irritant maar aan de andere kant ook wel wat "realistischer". In eerdere delen kon jij zo veel te makkelijk op een vlag landen en die terug cappen
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Vandaar dat ik telkens dood ga en dan bedenk "hoe weten ze nou waar ik zit"
     
    Raafie vindt dit leuk.
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Wat een debielen die mensen die squadleader zijn maar geen gebruik maken van de v1 rocket.. echt al paar potten verloren erdoor
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik moet voor een assignment 6 rounds Airborn completen, Maar waar doe ik dat ?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Airborne is toch ook gewoon een aparte gamemode?
     

Deel Deze Pagina