1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Die kun je toch pas gebruiken bij een X-aantal punten?
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja met ~40k punten maar als jij een heel potje in een 4 mans squad zit haal jij deze elk potje minimaal 1 keer. Zit ook vaak genoeg in een Squad waar de leader niets met de punten doet maar wel orders geeft en je dus de Squadleader rol ook niet af kunt pakken
     
    Raafie vindt dit leuk.
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat is een onderdeel van Grand Operations die je niet afzonderlijk in het menu kunt aanklikken. Dus als je gewoon Grand Operations speelt kom je vanzelf in een potje Airborne. Wat sneller gaat: via de server browser Grand Operations aanvinken en dan kun je zien welke server op dat moment Airborne doet :)
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die Tides of War Forward objectieve tree wil me 12 ammo crates maar niet completen.
    Zitten daar nog bepaalde restricties aan zoals op welke map of game mode je dit moet behalen?
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Raafie vindt dit leuk.
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik begin to langzamerhand de mening te krijgen dat dit misschien wel de slechtste battlefield tot op heden is. Helaas.
    Tides of war stelt geen reet voor, content is gewoon echt het minimale wat je mag verwachten en uiteraard werkt er weer een zooi niet goed.
     
    Alexknl en Peter Bijl vinden dit leuk.
  7. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ga je wat anders spelen!!! Ik heb echt totaal nergens last van. Gewoon een prima battlefield!
     
    X-Junk, Barbabravo, RO3Li en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Op de TTD balance wat vastlopers na ben ik zeer tevreden met BF5.
    Ik speel sins BF3 en balans, bugs en server stabiliteits problemen zijn er in beginnen altijd wel geweest.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2018
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vermaak me er prima mee, scheelt misschien ook dat ik op de PC speel.
     
    RO3Li en Alexknl vinden dit leuk.
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Daar heb je ook geen ongelijk in, ik merk dat ik BF5 een stuk minder speel als dat ik bij voorgaande BF's deed. Zeker voor de eerste paar maanden.
    Maar misschien is het ook dat Battlefield mijn absolute favoriete MP FPS serie is die ik letterlijk vanaf het begin speel. Enkel deel had ik zelfs op PC en console zodat ik altijd met vrienden kon spelen. En ik zie gewoon met de jaren dat de serie op veel fronten achteruit is gegaan. Wat mij betreft was Bad Company 2 het laatste echte hoogtepunt.
    Dus een zekere frustratie spreekt wellicht ook wel mee in mijn eerdere reactie.
    Maar wat ook niet helpt zijn gewoon bugs e.d. Sommige, zoals progressie wat niet altijd werkt (challenges/medals) die ook in voorgaande delen zat. En dan komt Tides of War die nog meer bugs introduceert. Ben nu twee keer een tank tegen gekomen die totaal geen damage kreeg b.v., dit zag ik niet voor de ToW update.

    En ToW valt ook tegen, maar misschien verwachtte ik teveel. Echter als Dice met dit komt;
    Dan verwacht ik toch wel iets meer als een simpele reeks challenges met timed locked wapens en skins. Of zit ik daar nou echt zo fout mee?
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Heb nog een bug opgemerkt.

    Elk potje krijg ik aan het einde van de ronde een extra death bij mn deaths opgeteld. Ging net 18-6, werd 18-7 in scoreboard. Daarna ging ik 26-7, werd 26-8. Etc. Dit gebeurd elk potje, geen idee waarom.
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Post je dit nou vanwege de bug of om even te pronken met je behaalde k/d ratio ? ;)
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  13. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Niet zo bijzonder hoor...
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die scores zijn niet uitzonderlijk voor Raafie (of uberhaupt in Battlefield waar bijvoorbeeld voertuigen je k/d aardig kunnen helpen) hoor. :9
     
    Raafie en X-Junk vinden dit leuk.
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Werkt die advanced search optie niet op t moment?
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Zo goed zijn die scores toch niet? :p Mijn K/D is op dit moment 3.01 (infantry only), score per minuut gaat wel steeds omlaag nu ik alleen maar breakthrough speel. Speel voornamelijk ook alleen of met @Hybrid. Al mijn andere maten spelen geen BF meer of zijn gestopt met gamen :mad:
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Iemand een idee waar die update van vandaag goed voor was?
    Ik moet nu nog langer wachten met matches vinden en beland vaak in bizarre oneven aantallen teams.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Deze waarschijnlijk.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Change List

    • Players no longer get spotted on the mini-map after killing an enemy.
    • Fixed an issue where high-level Recon players lost access to the Throwing Knife weapon.
    • Adjusted the initial respawn count on specific maps in Domination mode.
    • Fixed a crash that could occur when being in the Practice Range as a squad.
    • Fixed a crash that could occur when viewing the Tides of War menu.
    • Fixed a crash that could occur when playing the Nordlys War Story.
    • Fixed broken audio during when watching the tutorial videos.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    https://xboxdvr.com/gamer/jezuschris-nl/video/65311093

    Weet even niet hoe dat nou moest met een filmpje van de site. Maar ik word wel erg blij van zo'n v rocket.

    Heb wel moeite zoals je ziet om het te selecteren, iemand anders daar ook problemen mee? Ook vind ik het verdomd irritant wanneer ik de hele match een goede squad leader ben, ik geef eventjes geen attack/defend order en ik ben geen leader meer.

    Daarnaast ben ik blij met de update dat je niet meer op de minimap komt na een kill. Nu kan ik gewoon blijven liggen.
     
    Raafie en X-Junk vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina