1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA V overzetten van XBOX 360 naar XBOX one S?

Discussie in 'Games' gestart door gtafan, 8 dec 2018.

  1. gtafan

    gtafan Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

    Vandaag heb ik een xbox one S gekocht. Ik speel veel GTA (online) en daarom vraag ik mij af of ik mijn GTA account (inclusief, geld, auto's etc) over kan zetten van de Xbox 360 naar de xbox one. Is dit mogelijk?

    Alvast bedankt.
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Was volgens mij tijdelijk mogelijk, maar wat ik begrepen had was dat een tijdelijke feature en inmiddels niet meer mogelijk.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Klopt ja, is helaas niet meer mogelijk .
     
  4. gtafan

    gtafan Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Awh wat jammer! Ik had namelijk microsoft gebeld en zij gaven aan dat dit wel mogelijk zou zijn? Je zou je gewoon moeten kunnen inloggen?
     
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Die vraag had je beter neer kunnen leggen bij Rockstar Games, zij zijn uitgever van de game. Neemt niet weg dat het natuurlijk raar is dat Microsoft je heeft laten weten dat het wel mogelijk is.
     
  6. gtafan

    gtafan Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik ga contact opnemen met Rockstar Games !
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
  8. gtafan

    gtafan Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas,

    Maar wat is dit dan? Onderstaande tekst vond ik op de website van microsoft.

    Xbox One is nu achterwaarts compatibel met uw bestaande Xbox 360-games, opgeslagen games en apps. Als u op de Xbox One wilt doorgaan met een game die u op de Xbox 360 bent begonnen, slaat u de game op in de cloud. Wanneer u de game opnieuw speelt op Xbox One, kunt u gewoon verdergaan waar u was gestopt.
    Als u In de cloud opgeslagen games al gebruikt, hoeft u niets meer te doen. Ga als volgt te werk voordat u op Xbox One speelt als uw opgeslagen game alleen op uw Xbox 360 is opgeslagen:

    1. Ga op uw Xbox 360-console naar Instellingen > Systeem > Opslag > In de cloud opgeslagen games en selecteer Inschakelen.
    2. Start de game. Als u wordt gevraagd om een apparaat te selecteren waarop de game wordt opgeslagen, kiest u In de cloud opgeslagen games.
    3. Sluit de game. Zorg dat uw Xbox 360 lang genoeg ingeschakeld blijft, zodat de console uw opgeslagen game kan uploaden.
    Controleren of de opgeslagen game zich in de cloud bevindt:

    1. Ga op uw Xbox 360-console naar Instellingen > Systeem > Opslag > In de cloud opgeslagen games.
    2. Selecteer de game.
    Als 'Gesynchroniseerd' wordt weergegeven, is de game klaar. Als dat niet zo is, start u de game, slaat u uw voortgang op en probeert u het opnieuw.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Save games van je Xbox 360 kun je overzetten naar de One voor BC games.

    GTA Online heeft niks met save games te maken, staat opgeslagen op R* servers.
     
  10. gtafan

    gtafan Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankjewel! Ik heb er echt geen verstand van ...
    Dus met andere woorden. Ik moet helemaal opnieuw beginnen..?

    Ik heb pas nog een lidmaatschap gekocht voor XBOX online voor 3 maanden. Ik neem aan dat dit wel gewoon mee gaat?
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ja, vrees dat je in GTA Online helemaal opnieuw moet beginnen ja..
    Xbox Live werkt wel gewoon op de One ja! Als je met die gamertag bent ingelogged.
     

Deel Deze Pagina