1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732


     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    De game is momenteel 25 euro in de Xbox Marketplace. Heb nog mijn twijfels of het als singe-player game de moeite waard is...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hele game kan je alleen doen over het algeheel alleen is het vaak een stukje moeilijker. Tenminste dat ligt er ook weer aan als je met een groepje online speelt hoe goed die zijn. Zo nu en dan is het zelfs alleen makkelijker, dan als je online een onnozele gans erbij hebt zitten.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Sowieso de moeite waard. Waarom zou je daarover twijfelen?
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Thanks :)

    Nou ja, de twijfel is er voornamelijk omdat ik nog meer dan genoeg games heb liggen, en als ik MH dan koop, 30 minuten speel, en vervolgens weer aan de kant schuif omdat het toch beter werkt als co-op ervaring, dan is dat een beetje jammer.

    Maar goed, ik denk dat hem nu even laat voor wat het is, en zal over een poosje ongetwijfeld weer eens voor deze prijs langskomen, als ik wellicht iets minder backlog heb...

    Dit lijkt me zo'n game waar je pas echt helemaal je plezier uit haalt wanneer je er ook flink wat instopt, en ik heb niet het idee dat ik dat op korte termijn kan...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt het is geen game die je even in 10 uren doorheen speelt. Wil je het meeste eruit halen dan zit je toch al gauw op de 100+ uur
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Had de game een poosje geleden gekocht in de aanbieding bij Intertoys (15 euro), toen al even een mooi vrouwtje gemaakt, maar daarna tijdens de eerste missie afgehaakt omdat ik nogal snel afgeslacht werd terwijl ik geen idee had wat ik aan het doen was.

    Vanmiddag er dus weer even voor gaan zitten, en nu probleemloos door de eerste 2 missies, inclusief 1 baas gekomen. Moet wel zeggen dat ik de menu's ontzettend onoverzichtelijk vind, en het sowieso best een lastige game vind wat betreft alle mogelijkheden. Mijn vrouwtje loopt nu met een gigantisch zwaard, wat nogal log en zwaar is, dus eigenlijk moet ik dat nog even veranderen. Ik neem ook aan dat het straks allemaal wel wat duidelijk wordt, het craften, upgraden, etc etc, maar voor nu is het nogal pittig om er echt in te komen.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik kan me voorstellen als het je eerste MH is of iig een hele tijd geleden, dat het even een gepuzzel soms is en wat zoeken en onduidelijk. Echter na verloop van tijd komt dit vanzelf wel en is alles wel duidelijk.

    Op geen enkel punt zal het overigens echt een makkelijke game worden en het is en blijft allemaal wat log en houterig, maar dat heeft ook met deze game verder wel zijn charme. Voor mij nog steeds 1 van de beste games van 2018, waar ik 685 uur in heb gestoken.
     
    allstyles, Zifnap en Yi-Long vinden dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    In september de echte grote uitbreiding.

     
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Na 500+ uur, was ik er wel ff klaar mee,.. maar hoop dat dit er voor zorgt dat er weer 500 bijkomen...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Yeah, dat verwacht ik ook wel, dat het vanzelf wat duidelijk wordt, maar momenteel is het soms gewoon nog ontzettend zoeken. Had net een opdracht om 2 van die grote gele beesten te slayen, maar geen idee waar die waren, dus dan ben je gewoon aan het rondrennen, beetje achter je vuurvliegjes aan, maar die weten het soms ook niet, en gelukkig net binnen de tijdslimiet van 50 min dat 2de beest gevonden en afgemaakt, dus dan is het gelukkig niet al te frustrerend, maar de missies en characters hebben het bijvoorbeeld over een arena waar ik 12 beesten moet afmaken: Geen idee waar die arena is. Ze hebben het over een festival en dan noemen ze een lokatie, maar geen idee hoe ik daar kom.

    Ik gebruik nu trouwens die dual-blade, die short-range hack&slash zijn, wat wel een stuk fijner werkt dan die grote logge zwaarden, en heb al een aantal zaken geupgrade. Ik ga uiteraard voor meest sexy outfit, dus geen gekke hoofddeksels, lange broeken, whatever.
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Monster Hunter World Spring Blossom Festival

    Dat bedoel je denk ik. Dit is in de Gathering Hub. Als je een lift pakt dan kan je kiezen voor de gathering hub. Dit is overigens gewoon in de wereld waar ook de smith en dergelijke is.

    Arena en 12 monsters is gewoon een story missie dan, want daar staat me even niks van bij. Of ik moet dat niet meer onthouden hebben.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Klopt. Ga ik vandaag wel even langs die Gathering Hub. Dacht dat dat puur voor MP meetings was.
    Zal ik meteen proberen die 12 monster missie proberen te activeren en doen.
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Is ook puur mp maar daar zijn meestal challenges en arena fights om items te krijgen van die desbetreffende festival.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Die 12 beesten zijn volgens mij Kestodon, is op het moment een event quest. Die kan je gewoon activeren in je quest board bij events, die zou je direct naar de arena moeten brengen.

    Ik heb verder nooit echt moeite met beesten vinden? De kleine beesten staan op je map en de grote beesten laten overal sporen achter waarna ze direct de precieze locatie weten. Waarschijnlijk ren je te veel rond en pakken je scoutflies daardoor niet de sporen op?
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wapen trailer Iceborn dlc



     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik zou wel nunchucks of ongewapend (martial arts) als optie willen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heavy weapons


    Light weapons


    Technical
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Van mij mag het 6 september wezen

     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hou van onzin en complete bullshit in games en films,.... maar met je blote vuisten tegen Nergigante :lol:

    Dat kan alleen John Wick :whistle:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina