Klopt ja, die zijn allemaal wel beschikbaar. Als je die allemaal vrij zou moeten spelen (300+) zou dat een beetje gekkenwerk zijn. Er gaat genoeg tijd zitten in het vrijspelen van de characters.
Dat klopt inderdaad Unlocken van characters gaat prima. Om de zoveel tijd in de normale modi, of gewoon zelf kiezen wie je unlocked in de World of Light.
Als je World of Light speelt + af en toe even terug gaat naar main menu voor challenger approaches. Dan heb je zo alle characters . Ik heb ze al een tijdje allemaal en heb nu rond de 20 uur gespeeld.
Ja, bijna elke game onspeelbare lag. Heb alleen geen LAN adapter, maar daar ligt het niet aan. Switch staat ongeveer naast de router en andere games nooit lag (Splatoon 2 en Mario Kart).
Ja, hopelijk gaan ze dat nog fixen. Maar heb deze game toch niet voor de online MP.. Meer voor de WoL, Classic Mode en offline MP. Vind de game denk ik wel de leukste op de Switch. Mario & Zelda beter, maar haal hier meer fun uit.
Online schijnt inderdaad niet best te zijn, lag en waardeloze matchmaking. Weer een gemiste kans, Nintendo kan op dat gebied echt nog zoveel leren. Toch is dit weer een pareltje hoor, trouwens de best verkopende Switch game las ik.
Het is inderdaad drama soms online. Ik zoek vaak arena's waarbij de verbinding goed is en blijf ik met dat groepje spelen.
Inderdaad . Door Bandai Namco Studios en Sora deze, maar de eerste door HAL Laboratory makers van Kirby. Maar dat online zo belabberd werkt komt niet daardoor, maar door Nintendo. Andere fightning games van Bandai Namco werken toch perfect online? Soul Calibur en Tekken? Ik mis ook Trophies/Achievements op de Switch.