Hoe staat het eigenlijk met het aanbod van games op de Epic store? Begreep dat deze dienst nieuw is...
Inderdaad. Hades van Supergiant games is daar één van. Steeds meer stores op de PC. Zolang de concurrentie de prijs laag houdt, top. En zolang titels uiteindelijk maar op Steam verschijnen vind ik het prima. Niet wanneer mijn games library steeds meer versnipperd wordt. EDIT: Stoer rapid-fire interview met Studio Director van Id Software Tim Willitsover over Rage 2.
Veel AAA games tegenwoordig kopieeren en pasten veel, om het veilig te spelen (hoge sales). En Q&A is vaak ook een ondergeschoven kindje. Een aantal van bovenstaande games zit in het midden segment. Niet helemaal meer indie, maar zeker ook niet gebouwd op AAA-budget.
Zie reviews op de vorige pagina. De ene reviewer is helemaal verliefd, de andere vindt het een onduidelijk spel. Ik vind in ieder geval de grafische vormgeving helemaal top.
Ben gisteren begonnen met de game. Je wordt wel erg in het diepe gegooid, get it? Maar wat een toffe game. Heb net een duikboot gemaakt enzo
Ik wilde er ook mee aan de slag maar de controller support is echt helemaal kut... Gebruik een Xbox 360 die echt voor alles werkt behalve deze game Zag er wel tof uit allemaal!