1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ook maar eens de War Stories Under No Flag, Nordlys en Tirailleur gedaan. Vond die van BF1 beter, maar kan het wel waarderen dat DICE haar best doet om onbekende verhalen van WO2 aan het licht te brengen en de 'immersiveness' was best hoog. Jammer dat de AI van de vijanden niet zo goed is. Dit weekend maar eens The Last Tiger doen. Die lijkt me eigenlijk het vetst van allemaal.
     
  2. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Tuurlijk doen ze die aanpassing op publieke servers, anders verzamelen ze niet voldoende data om te analyseren.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zou mooi zijn dat er weer CTE servers komen, is tenminste even een leuk testbed om dingen te proberen.
     
    Tim vindt dit leuk.
  4. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Nu je niet meer gespot wordt na een kill kan je echt betere flanks uitvoeten, vooral op breakthrough erg handig.

    Hier een paar:

     
    Nol en Barbabravo vinden dit leuk.
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Netjes hoor. Als Raafie voorbij komt klagen er denk ik een hoop tegenstanders over lag of de hitbox registraties, want daar ligt het altijd aan ;)
     
    Barbabravo en Raafie vinden dit leuk.
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    De Battlefield community op Reddit, YouTube en andere Social media is echt triest hoor. Iedereen zit te zeiken op de TTK. Serieus, ik merk amper verschil. Iedereen praat elkaar na.

    Zag een video over de TTK van hardline en dat die trying snel was. Daar werd gevraagd om een langere TTK. Nu vragen ze om een snellere TTK. YouTubers zoals JackFrags en Westie maken lekker gebruik van de situatie en zeggen wat de community wil horen.

    Reddit was eerst een plek waar ik enthousiaste posts kon lezen. Tegenwoordig is het echt alleen maar gezeik. Jammer.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb de laatste jaren steeds vaker het gevoel dat men puur en alleen zeikt om op die manier gewoon de developers/publishers aan te zetten of de game goedkoper te maken en/of free shit weg te geven. Games waar weinig/niks mis mee is worden met de grond gelijk gemaakt op social media om op die manier negatieve word of mouth te creeeren, waarna de complete gaming community een aversie krijgt tegen de game.

    Op een gegeven moment moet je gewoon een game accepteren voor wat het is, ipv wat je zelf graag had willen zien. Nu heb je CoD fanboys die klagen dat Battlefield niet zoals CoD speelt, en vervolgens heb je Battlefield fans die gaan zeiken dat Battlefield niet meer zoals Battlefield speelt. Tja...(!)

    CoD devs moeten gewoon CoD games maken, en Battlefield devs moeten Battlefield games maken, en gamers moeten dan maar gewoon zelf beslissen welke game ze beter ligt. Ik weet van mezelf dat CoD gewoon te snel gaat, te eentonig is qua gameplay, en te klein qua mappen. Daarom hou/hield ik ook zo van Battlefield Conquest, want dan bepaal je zelf een beetje hoe je speelt. Zodra Battlefield dan CoD maps/modes/gameplay gaat doen, dan haak ik snel af natuurlijk.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dus omdat 'jij' de veranderingen niet zo merkt zijn mensen die wel een probleem met de aanpassingen hebben meteen triest en praten elkaar na. Wat is dat voor onzin?
    Schijnbaar ben ik dan triest, want ik merk wel degelijk een nadelig verschil. En het ligt maar net aan de map en klasse hoe groot het verschil is, maar ik merk het zeker. Dat ik en ook anderen verschil merken en jij niet kan wellicht een andere speelstijl betekenen. Maar dat mensen het als een nadelige aanpassing ervaren en dat dus redelijk massaal laten merken wil niet zeggen dat men elkaar aan het napraten is.
    En het is niet alleen deze aanpassing, het eigenlijke potentiele probleem dat 'nieuwe spelers te snel dood gaan en daardoor het spel verlaten' is helemaal niet opgelost met deze TTK aanpassing. De TTD en netcode is nog steeds niet goed en daar zit het grote probleem in en het ineens zomaar dood gaan gebeurt ook met deze TTK aanpassing nog steeds.
    Er zijn aanpassingen aan de wapen balans nodig. SMG's die wat meer bereik nodig hebben b.v.
    Er zijn bug fixes nodig zoals; support en medic kisten die in de grond verdwijnen, spelers die door de map vallen (mij al meerdere keren overkomen), hit boxes die soms compleet wonky zijn, progressie die soms niet werkt (challenges e.d.), etc. En dan natuurlijk de TTD bug. Laat Dice eerst daar eens naar kijken voordat ze met een klakkeloze aanpassing komen aan een element waarvan de fans nou net zeggen dat die wel goed werkt.
    Trouwens het probleem met de challenges zat ook al in eerdere BF's, BF1 heeft nog steeds een soortgelijk probleem met medals.

    En ik ben het gedeeltelijk met Yi-Long eens dat je een game moet accepteren voor wat het is. Maar dat is nou juist een deel van het probleem, met die hele live services bullshit is het spel wat je koopt niet perse nog steeds hetzelfde spel een half jaar later. Ik heb Battlefield gekocht omdat het Battlefield is, als het dan een paar weken later in een halve CoD veranderd dan vind ik dat er wel degelijk wat te zeiken valt.

    Maar welke games zijn nou echt met de grond gelijk gemaakt waar weinig tot niets mis mee was?
     
    Zifnap, Tim, Peter Bijl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Je haalt mij de woorden uit de mond.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kan je al verder ranken dan 50?
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nee vervelend genoeg niet.
    Ik snap daar het idee ook niet van.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat is echt raar indd. Vorige Battlefields was 100 toch de max rang bij release?
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Anders stoppen de level 1's te snel met spelen. Die raken gekwetst als ze zien dat ze meer dan 60 levels achterlopen en dat wil DICE niet.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik vind die hele constatering dat 'nieuwe spelers' de ttk/ttd niet goed vonden maar onzin. Er zijn vast wel mensen die 'ervaren' zijn en het ook kut vinden. Volgens mij had niemand problemen met de ttk/ttd van BF4 en BF1, waarom is dat dan niet hetzelfde gebleven?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja maar heel veel heb jij aan die levels ook niet want je unlocked er verder niets mee behalve wat company coin. Zeker nu de fix er is dat je na lvl 50 nog gewoon company coin verdient heeft verder levelen imo niet echt veel nut

    @Raafie Lijkt mij sterk dat jij er niets van merkt. Zeker op medium tot longrange merk je met Assault Rifle's en LMG's toch echt wel dat je meer kogels nodig hebt.

    Sowieso is er door Dice echt totaal niet over nagedacht en is het meer een paniek actie want het is heel raar dat ze de damage met 15% op bijna elk wapen hebben verminderd en niet individueel per wapen hebben gekeken. Zo worden sommige wapens binnen een class veel harder generfed als andere wapens.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2018
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Er wordt in ieder geval gediscussieerd, dat is altijd goed. Wel een hoop commotie zeg..

    Moet zelf nog steeds beginnen met V, vanwege FH4 en RDR2 nog geen tijd/zin gemaakt. Al helpt het ook niet dat mijn squad (BF3/4 op xbox) niet meer leeft. Vond de bèta eigenlijk best goed in elkaar zitten, had niet verwacht dat er zoveel kritiek zou zijn.

    Snel maar een keertje oppakken.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    TTK vanaf morgen weer terug naar de oude situatie :)
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Echt spijt dat ik deze gekocht heb.. Wacht nog wel een jaar totdat ik hem opnieuw oppak.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    De fans hebben gewonnen :)
    Nu kan Dice hopenlijk aan de slag met de netcode, wapens balanceren en de F bugs.
     
    Tim vindt dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ze komen ook niet met de extra core modes

    Hello Battlefield Community,
    We’ve committed to giving you an update this week around Battlefield V’s TTK (Time To Kill) adjustments, as seen in last Friday’s letter to the community. After rolling out those changes last week, we’ve listened to your feedback, reviewed our statistical data, and have made the decision to return to the original TTK values seen at launch.
    Our intent with the TTK changes was to see if we could evolve the Battlefield V experience and make it more enjoyable for new players, whilst also making sure the Battlefield vets have a choice with a more “core” experience suiting their preferred play-style. Clearly we didn’t get it right. Veteran players didn’t ask for the change, but as game developers, we took it upon ourselves to make those changes based on extensive data and deliberation. It truthfully wasn’t an easy decision for us.
    It’s important to acknowledge that we have a challenge bringing new players into Battlefield V and onboard them to become more experienced Battlefield players. It’s been a challenge across our games for a long time, as many will know, and becomes even more important for us to improve upon our post-launch experience with consistent updates to the game through the Tides of War. Our desire to service a game that caters to old and new players will continue. How we get it right isn’t easy, nor will it be quick, and we appreciate when the community comes together and helps us on this journey.
    We have learned a lot over the past week. We’ve gained clarity on the issues you’ve shared with us around Time To Death (TTD), we’ve identified imbalances in weapons, and have recorded real-world data on how TTK changes our game and impactS our players. With that knowledge we have a better idea of how to improve the game going forward, and have already begun taking steps to improve the experience for all our players, new and veteran.
    Starting tomorrow, December 18th at 4am PT / 7am ET / 1p CET, we will revert the TTK changes to their original launch states, we will remove the “Conquest Core” playlist, and we will not introduce any new “Core” playlists as mentioned in last week’s letter. This will be a server-side update and does not require a client download. We’ll continue to identify how we can improve the Battlefield V experience and will have more information for you around those changes starting in the new year.
    Thank you for your feedback and patience. We’re excited to be on this journey with you.
    - The Battlefield Team
     
    RO3Li vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina