Top! Mooi dingetje, ook echt niet duur. Ben zelf altijd heel tevreden over Lenovo geweest, 5+ jaar een Y500 gehad die net vervangen is door een Macbook. Was zo weer een Lenovo geweest maar was een Macbook nodig voor m'n studie. Echt niet normaal wat die doorstaan heeft haha. Gebruik m nu nog als portable game laptopje om bij vrienden bv Mortal Kombat en Mario Kart te spelen.
Raad iedereen meestal ook een Lenovo aan, altijd goed geprijs, veel keus in verschillende modellen en kwaliteit altijd uitstekend. Mijn ouders hebben een HP, heb ik een SSD in gezet en die bevalt goed maar toch qua kwaliteit wat minder. Schroefjes ook wat te ver door gedraaid bijvoorbeeld wat ik bij een Lenovo nog nooit gehad heb.
Op een keer na nog nooit problemen met Lenovo gehad. Weet niet hoe het tegenwoordig zit met de hoeveelheid bloatware die Lenovo meelevert maar dat was altijd het enige nadeel. Maar daarvoor gebruikte ik altijd PC Decrapifierf of Bulk Crap Uninstaller bij klanten/kennissen of gewoon een clean install. Doen in princiepe hetzelfde maar Bulk Crap Uninstaller is een stuk geavanceerder, kun je ook Windows apps mee verwijderen maar als je niet weet wat je doet kun je ook teveel weghalen
. Dus als er nog wat zooi op je Lenovo staat moet je een van die even proberen.
(sorry ben een beetje in de ruimte aan het lullen
)
Klik om te vergroten...