De game net in de sale gekocht en ik ben blij dat het slechts in de sale gekocht is. Wat een saaie game is dit zeg, het staat me totaal niet aan. Ben ik de enige zeker weer? Ik ben echt niet onder de indruk, in tegenstelling tot die gloryhole halleluja in reviews.
Ik denk dat je een beetje verzadigd raakt. Als je na RDR2, GOW ook al saai vindt dan heb ik met je te doen. Je mist het genot van 2 pareltjes
Ja het zou best kunnen hoor, aan de andere kant kan ik dan weer onnozele fun hebben met fucking Farming Simulator
Oh ja! Zit alweer bijna 600 uur in joh, da's echt genieten die game. Lekker met de G29 in triple screen setup trucken, bakje koffie erbij.
Whiskytje Ben inmiddels wat verder aan het spelen en het verhaal is wel echt goed uiteraard. Het is zeker niet dat het een slechte game is, maar ikzelf raak wat sneller verveelt door dit type games.
Tja, het is nu eenmaal een actie game met veel melee combat, maar dat had je ook uit een review kunnen halen, toch? Zou niet moeten verrassen. Verhaal -> YT. Ik vond de actie zelf wel goed en lekker bruut, maar heb het ook op een hoge moeilijkheidsgraad gespeeld. Dat heeft dit spel voor mij gevoel wel nodig, het brengt de nodige strategie bij lastigere tegenstanders (je moet al je vaardigheden beter gebruiken). Anders wordt het toch een beetje mindless rammen. Het tweede melee wapen dat je krijgt brengt ook uiteindelijk meer afwisseling in de combat.
Haha tsja. Ieder zo zijn ding. Wel toevallig dat ik nu ook dit Lees in het The Last of Us topic. Jij bent echt van het padje af man
Nahh, je hebt gelijk hoor. Ben nu GoW even aan het spelen en de game begint me steeds meer aan te trekken nu. En @WorkingTitle In je mand!