1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Moss is een goede keuze en UltraWing ook. Untill Dawn is ook geinig. In het begin van je VR experience kan het wat to much zijn maar als je VR benen hebt is het een toffe..
     
    inoway vindt dit leuk.
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ultra wings pik ik ook op; zat al een tijdje op een sale met die game te wachten.:+
     
    inoway vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Echt doen.. gfx zijn niet super of zo. Cartoonachtig maar het is wel een leuke game. Ook bij deze moet je wel een beetje VR benen hebben. Een nieuwkomer zou ik deze niet aanraden.
     
    inoway vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Aardig lijstje...
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Moss is écht een topper.
    Gister ook weer effe gespeeld...maar zit beetje vast bij een puzzel die ik niet snap.
    Das dan het nadeel van VR, effe snel opzoeken op youtube is net wat lastiger.:+
     
    inoway vindt dit leuk.
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Is het nou wat, dat VR?
     
    inoway vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor mij is het zeker wat.. als ik nu Elite Dangerous speel in 2D is het gewoon niet leuk meer. Zelfde met Project Cars. In 2D kan ik gewoon niet meer goed racen In VR zit je in de wereld en dat is toch heel wat anders.
     
    inoway vindt dit leuk.
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nieuwsgierig ben ik zeker. Het lijkt me wel wat, maar toch ook weer niet. Ik ken helaas niemand die het heeft om zo even te proberen. In mijn beleving is het grafisch ook niet zo heel mooi of is dat met V2 niet meer zo?
     
    Killamonkey en inoway vinden dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    V2? Die is er nog niet. Maar de gfx zijn natuurlijk wat minder. Als je dat naast je neer kan leggen en het niet willens en wetens gaat vergelijken met 2D gfx dan wil je waarschijnlijk niet meer terug naar 2D . De immersion is echt zoveel beter dan 2D.

    Ik zeg altijd. In 2D kijk je naar de game, in VR zit je IN de game.
     
    inoway vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja man horror is the bomb in VR. Het is jammer dat Lone Echo er niet is voor de PSVR. Dat is grafisch een juweeltje. Echt een hele toffe VR ervaring.
     
    inoway vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik gebruik zelf de Hotas maar zoals je zegt met de move controllers is het zeker leuker..
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ultra wings is zeker tof en goed te doen als VR starter want je kan de instellingen van het zichrveld aanpassen. Pas toen ik met moves ook echt op ballonnen moest gaan schieten werd ik misselijk.

    Vind alleen het opstijgen en vooral landen wel veel te simpel helaas. Had wel iets uitdagender gemogen.
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    inoway vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol ik heb doom 1 ook in VR op de PC.. lache man om nu in VR door die levels te hollen.
     
    inoway vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vandaag een fysieke kopie van Farpoint opgehaald bij de Intertoys voor 10€. Helaas hadden ze nergens Resident Evil 7 meer (was ook maar 13€)... Nu nog ergens een Aim vinden voor weinig :+
     
    inoway vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Ik zie toch ook veel users weer overstappen naar pancake mode gaming hoor. Ze missen toch de 4k HDR gfx. De meeste daarvan zeggen dat ze wel weer terug gaan naar VR als de hardware beter wordt. Lees 4k. Lol... ik denk dat thuisgamen in VR op de rand staat. Wel of niet doorgaan...
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zeg ook niet dat VR stopt. Maar dat het nu nog te vroeg is voor vele. Ik ben om hoor. Ik ben idolaat van VR. Maar ik lees wel om mij heen dat er vele het voor nu even laten voor wat het is. Of vele, iig een groeiend aantal. Die verkopen hun rift en gaan voor een dikke 4k tv of tripple screen.
    Ikzelf ben er van overtuigd dat VR inderdaad een blijver is. Of misschien langzaam overgaat naar augmented reality. Hoe dan ook. Ik stap straks gewoon weer in mijn VR cockpit in ED.

    Er staat trouwens een enorm gaaf event op de agenda waar al 7000 users aan mee doen.

    https://dw2expedition.wixsite.com/home

    Start volgende week. Ik heb mij opgegeven maar ik weet alleen nog niet of ik mee ga. Het is zeker gaaf maar om nu 40 weken lang mee te doen? Als je meedoet dan moet je wel de hele reis mee want je moet ook weer terug. Je kunt niet alleen aan de andere kant van de galaxy blijven. Ja of je moet een compleet nieuwe game beginnen maar denk niet dat gamers van ED dat willen. Weet ik wel zeker eigenlijk. Blijft een facinerende game.
     
    inoway vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat is zeker waar. Mijn oom was destijds hoofd van de CD afdeling van Philips. Hij en zijn team hadden dus de CD uitgevonden. Hij vertelde toen, over een paar jaar kun je via zo’n CD een hele film kijken, of de hele encyclopedie er op zetten en bekijken en als dat gemeengoed is geworden dan zijn wij bezig met een chip waar je muziek op kunt zetten. Wij lachte hem toen uit met zijn voorspellingen. (Hij wist toen al beter waarschijnlijk) nu is de CD alweer achterhaald en luisteen we inderdaad muziek die in een chip staat opgeslagen.

    Ik hoorde vandaag dat Ian Bell CEO van SMS (makers van Pcars) met een eigen console komen. Die gaat helemaal VR kunnen spelen op minimaal 90fps per eye 180fps internal.

    Op twitter kun je zijn post volgens. Ziet er ook nog eens vet uit.





     
    inoway vindt dit leuk.
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    @inoway Alles wat je noemt (mobiele telefoons, internet, touchscreens) hadden praktische voordelen en de mogelijkheid mensen bereikbaar te maken. We gebruiken het niet omdat het leuk is, maar in eerste instantie gewoon omdat het praktisch is.

    Met een VR bril zonder je je af van de wereld/je gezin en kun je niet eens meer een slok drinken nemen tijdens het gamen omdat je geen idee hebt waar je glas staat.
    Dat zal een veel belangrijkere reden zijn dat VR niet gaat doorbreken zoals bovenstaande ontwikkelingen.

    Racen met een stuur en playseat vergroot de 'immersion' van racegames ook enorm, en die dingen zijn praktisch uitontwikkeld al. Maar zelfs nu nog speelt 95% van de gamers Forza 7 gewoon met een controller. Gewoon omdat het praktischer is en men geen zin heeft zo'n lelijk ding in de woonkamer te hebben.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik zeg helemaal niet 'wat heb je eraan'... Ik geef volgens mij een vrij legitieme reden waarom het CBS niet over 20 jaar plaatst dat slechts 6% van de gamers geen VR gebruikt.
     

Deel Deze Pagina