1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

    Jij en WorkingTitle zijn in ieder geval dikke vriendjes op dit punt. ;)

    Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind traag ook prima, maar dan moet ik wel iets te overpeinzen hebben. Bijvoorbeeld morele dilemma's tijdens een quest of uitgebreide stats/equipment keuzes. Interessante strategieën tegenover een machtige tegenstander. Ik geniet minder van bijvoorbeeld een potje vissen of jagen in games; ik zoek altijd naar een hoger doel voor mijn karakter buiten het "gewoon" (over)leven of bezig zijn. Dus in een game een stukje paardrijden in de natuur boeit mij ook maar tot op zekere hoogte, tenzij het een specifiek doel dient (kan ook filosofisch zijn, zoals in Abzu). Ik vraag mij dan al snel het "waarom" van deze tijdsbesteding af. En dat is ook mijn valkuil, want het antwoord op het "waarom" kan ook "daarom" zijn (lees: genieten zonder te overdenken). Zelfs daar kan ik nog gedeeltelijk in meegaan, maar niet voor 50+ uur. Maar dat ben ik persoonlijk. Ik denk niet dat RDR2 op dit vlak al te veel aan mijn behoeften tegemoet komt, maar dat hoeft natuurlijk ook niet. Al waardeer ik een mooi cinematisch opgezet verhaal ook wel weer.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2018
    Martijnn vindt dit leuk.
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik vraag me gewoon oprecht af hoe je de game saai maar toch goed kan vinden. :+

    Waarschijnlijk vind je de game an sich niet saai, maar het verhaal of de trage gameplay dus enkel een facet.

    Een saaie film of serie kijk ik niet af, en vind ik dus niet goed.

    Kan het hoogstens vatten als het om een genre gaat wat je zelf niet interessant vindt. Beetje in het kader dat je The Last of Us wel goed vindt, maar niks met zombies hebt, dus het saai vindt.

    Stel dat de sex met je vriendin (of ex voor sommige forumleden) saai is, maar wel goed. Dat is toch niet mogelijk man, dan ist gewoon kut.

    Hoe was je vakantie? Ja saai man. Owh echt joh? Wat kut zeg.. neehoor hartstikke goed

    Wat een gebrabbel :+
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2018
    schijterwt en Zifnap vinden dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat ook speelt tegenwoordig is dat mensen iets willen bereiken. Ze willen steeds korte termijn beloningen.

    Kijk maar naar online shooters. Hoe goed een spel ook is; als een speler geen skins, wapens, level of wat dan ook kan inloggen zijn ze snel afgehaakt omdat ze geen beloning krijgen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je zoekt de vergelijking in de verkeerde hoek.

    Een auto kan technisch erg goed zijn, maar tegelijkertijd ook saai.

    Dus RDR2 zit wat dat betreft goed in elkaar, valt technisch niet heel veel op aan te merken ( controls daargelaten )

    Maar ontbreekt aan mij de fun factor.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Kapitalisme en consumptie gedrag succesvol overgebracht op de gaming industrie. De commercie kan tevreden zijn. :D
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2018
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bedoelde niet inloggen maar unlocken
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heb ik ook wel. Vond project cars kut omdat alles al vrijgespeeld was. Driveclub juist leuk om alles vrij te spelen. Snap dar de games verder niet vergelijkbaar zijn.
    Een facet dus, technisch goed. Dat zocht ik.

    Een auto kan inderdaad technisch goed zijn, maar de looks en rijimpressie saai.

    Maar dat RDR2 technisch goed is wil toch niet zeggen dat de game goed is ?
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zulke dingen zullen altijd een persoonlijk iets blijven.
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Zo. Chapter 4 bereikt. Vermaak me nog kostelijk. En zoals @Yi-Long zegt, alles op zijn tijd.

    Net even de ps4 verplaatst naar de 4k led, maar wat een downgrade ten opzichte van de 4k oled zeg, pfuuw.
     
  10. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoewel ik de epilogue nog moet spelen, heb ik het hoofdverhaal wel al uitgespeeld. Halfweg act 3 begint het hoofdverhaal pas echt gaaf te worden en wordt het alleen maar beter. Ik ga deze game ooit nog eens opnieuw spelen en probeer de game op 100% uit te spelen dan.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    /Mod Hou deze nietszeggende reactie voor je
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mods zijn er snel bij tegenwoordig.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Terecht. Onzin reactie. Ik had hetzelfde. Game komt pas los na 30u ofzo
     
  14. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Kzit zelf in nog in Chapter 3 ergens en vermaak me super. Idd trage game maar vind ik best goed.
    Ik denk dat het een ideale game is voor mensen zoals ik die maar een paar uur kunnen gamen per week.
    Heb ook wel eens een dagje ziek geweest en dan 6u aan een stuk de game gespeeld en dan word het wel zwaar.. maar dat heb ik bij elke game die ik zolang speel

    dus voor mij nog altijd een topgame!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben nu ergens aan het eind van chapter 5. Is er een verklaring voor waarom
    je ineens al je gear/geld weer hebt. Dit zou toch op de bodem van de oceaan moeten liggen?
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dat einde van chapter 6.
    Ik was wel even klaar met de game hoor, paar dikke missies wel, maar dat einde. Dat Arthur dood zou gaan was wel duidelijk, maar dit was echt kut. Sowieso was die hele gang aardig frustrerend aan het worden. Wel knap van de game qua storytelling.
     
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Welk einde had je precies? Wel herkenbaar, ik moest ook even een weekje een pauze nemen voor ik door ging met de Epilogue.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pff wat zijn spoilers toch vervelend zeg. MrBossFTW heeft in de titels en thumbnails van zijn video's echt regelmatig MAJOR spoilers staan. Zo ben ik al gespoiled voor een aantal grote dingen uit het plot. Bijvoorbeeld...

    Dat je in de epilogue met John Marston speelt. Omdat Arthur dood gaat. Door tuberculose. Gekregen van die vent die je moest afslaan voor een lening.

    En dan ben ik (gelukkig) vast nog een boel vergeten.

    Nu ik dit weet hoop ik wel stiekem dat je in de epilogue...

    (een deel van) het verhaal van RDR1 kan spelen. :p Aangezien je met John speelt en ik weet dat New Austin pas in de epilogue beschikbaar is.
     

Deel Deze Pagina