1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Probeer eens Reddit.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Yellow 13 en X-Junk vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Thanks pik. <3
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooie tip gevonden om snel geld te verdienen. Larven eieren kapot schieten, over het gebouw heen bootsen en aan de andere kant zonder gevaar kernen looten. Wel opletten dat de wezens aan de ene kant wel boven de grond blijven, anders komen ze bij het eerstvolgende kapotte ei aan jouw kant van het verlaten gebouw naar boven. Heb nu 15 kernen. Bij elkaar ongeveer 1,5 miljoen. ;)
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Of de grond onder de larven weghalen en daar gaan staan komen die beesten niet bij.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lijkt me nog wel kut, heb al eens een paar klappen gehad. Die beesten beuken je naar de andere kant van het gebouw waar je bent. Wat jij bedoeld moet dan ook wel op een manier toe te passen zijn dat je de grond rond de eieren dieper maakt en dan loot.

    Sowieso kun je nu veel sneller geld verdienen in dit spel. Er zitten ook in het eerste stelsel waar je komt meer waardevolle grondstoffen. Tip: Chloor, 250 stuks voor 150K. Uiteindelijk zullen de eieren meer opleveren per 5tal. Wat ook erg waardevol is, is zuur uit een pakket voorraad bij een neergestort vrachtschip. Shit verkoopt voor ongeveer 260K per stuk.

    Mijn frustratie met de Vanilla game was voor mij echt een reden de game ongeveer een 5/10 te geven, maar nu hij zo is als die is, zeker 8.5/10 ongeveer. Ben nog wel wat bugs en glitches tegengekomen, maar die zul je misschien wel nooit helemaal weg krijgen. O.a. Dat de cockpit view heel briek is na het instappen. Het enige wat dan helpt is in- en uitstappen.

    Voor de rest moeten ze gewoon door blijven gaan met deze game updaten, dan kan het voor mij wel een 9+ worden. Nu mag WHS Kingdom Come - Deliverence wel even technisch optimaliseren wat mij betreft.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn bug is ook opgelost, door de patch van vandaag vermoedelijk. Blij mee, nu kan ik verder met de MQ en met ongeveer 3,1 miljoen units. :9
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik ben op zoek naar een goede Galaxy exploring game voor op PC. Nu heb ik trauma's aan de release van No Mans Sky (One Mans Lie) overgehouden. Ik heb wat rond gekeken en zo is er ook Star Citizen, maar deze game is nog in beta. Nu is er een game recent uitgekomen die goed schijnt te zijn, namelijk X4: Foundations. Echter lijkt me die wat té uitgebreid en blijkt ook een grote learning curve te hebben.
    Mijn vraag. Is op dit moment No Mans Sky €20 waard? Ik hoor wel iets betere verhalen over de nieuwe versie, maar ik blijf erg sceptisch over Hello Games.
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Wat waren jouw problemen met NMS destijds dat je er een trauma aan over hebt gehouden?

    Te hoge verwachtingen?

    Game schijnt ontzettend verbeterd te zijn. Ik had persoonlijk niet echt problemen met de game zoals hij uitkwam, maar na een paar dagen spelen ging ik toen weer andere games spelen, en eigenlijk niet meer aangeraakt sinds dien. Mjah, 1x na een grote update nog eens geprobeerd om er weer in te komen, maar dat lukte niet echt.

    Ik denk als je er nu helemaal fris aan begint, dus nieuwe save-game, dat het dan een prima game in het genre is.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik leg op moment bijna al mijn andere games aan de kant voor NMS. Ik speel zo meerdere uren achter elkaar deze game. Grind is minder erg, verhaal beter en diepgaand, achievements wel een beetje klote omdat ze niet op een 5 of een 0 eindigen.

    Creatieve modus ontzettend veel verbeterd, er zijn nu zelfs zeldzame ruimtestations waar je kunt landen en die kapot zijn, beetje eng zo groot en donker. Klein nadeel is dat stelsels die maar één planeet hebben altijd ring planeten zijn en ook bijna altijd met een maan. Alles is verbeterd en alles blijf verbeterd worden, maar stel graag specifieke vragen als je wilt. Het beste trouwens op een Xbox One X, heb hem namelijk ook op de PC.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    IK zit vast met deze game: Ben een tweede verhaal aan het volgen, redelijke grind quest. Nu op een punt waarbij ik van Polo een bepaalde rang moet halen in het scannen van dieren, die alleen tevoorschijn komen als je planten en dergelijke scant en soms bij dag, soms bij nacht. Het probleem is dat ik nooit meer dan 2 of 3 soorten dieren kan vinden en vogels niet te scannen zijn omdat ze zo snel en hoog vliegen vaak.

    Ik had laatst wel een planeet met slechts één diersoort, maar die pikte hij niet mee voor de quest. Het is behoorlijk irritant en dat wordt nog erger gemaakt door het feit dat ik niets, maar dan ook niets, concreets kan vinden over hoe ik dit het beste op kan lossen. Ik heb een vijftal zoekopdrachten geprobeerd via Google, maar geen resultaat via de eerste pagina's. Iemand die dit probleem kent en weet hoe ik het het beste op kan lossen? Niet te doen zo. =(
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    2,3 miljoen kilometer bij mij vandaan heeft iemand een basis geclaimd. Zelfde stelsel. Ik heb voor het eerst buren. :+
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    In spel of Sneek
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    of XBW? :D
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game is echt een voorbeeld geworden van verbetering. Ik geniet intens soms en inmiddels al één van de Main Quests lijnen een keer uitgespeeld, die in de creatieve modus. Leuk ook dat iedere mode, of in elk geval de Normal en Creatieve modus, een eigen MQ hebben. Op moment vind ik vooral die in de creatieve modus erg diepgaand, maar dat hebben bijna alles missies, in alle standen, zelfs de zij missies. Zonde als je deze game nu niet even meepikt, nu die in de aanbieding is op Live. Grafisch ook een heel stuk beter en erg aangenaam op de Xbox One X i.c.m. 4K TV. :)
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand enig idee waar ik pompoen kan vinden? Moet die bollen hebben, maar ik kan ze niet kweken. Het is voor een zij missie voor mijn basis. Nauwelijks grotten op mijn planeet en schijnt dat ze daar voorkomen. Ik kom er alleen niet helemaal uit en van Google ben ik naast informatie over de content ook niet wijzer geworden. Ik zou graag wat hulp willen. Bij voorbaat dank. :)
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Appie?
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Serieuze vraag gast, nodig voor een zij missie.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren voor de 2e keer de MQ in Creatieve Stand uitgespeeld. Nu toch eens proberen die in Normal uit te spelen. Gaat een aardige grind worden, maar dat is met patches al minder gemaakt. Ik moet er wel bij zeggen dat dit deze game echt enorm veranderd is en dat ik genoten heb. Het werkelijke centrum zie of bereik je niet echt, maar omdat uit te leggen moet ik de MQ van de Creatieve Stand spoilen. Dat doe ik liever niet.

    Geweldige game is het geworden en als die weer eens in de aanbieding is, dan zou ik hem zeker eens een kans geven. Begin dan, als tip, eens met de creatieve stand en geniet gewoon. Sowieso wel tussen de 10 en 30 speelplezier en dat is alleen al de MQ in Creatieve Stand. Herkansing voor Normal ga ik zo aan beginnen. :)
     

Deel Deze Pagina