Ik begrijp nog steeds niet zo goed het verband tussen die twee. Zijn het geen totaal verschillende games dan?
Als fan van de Farming Simulator reeks, zeg ik, doen! Al vind ik persoooooonlijk Origins net ietsje sterker, maar dat kwam door Bayek!
Help help help... Die minotaurus.. Hoe versla je dit beest? De eerste helft kom ik nog wel door maar als de Arena kleiner wordt gemaakt, hou ik t maar 2 minuten vol en ja hoor dood... Frustratie!! Tips? En wie kan mij uitleggen wat de graveringen betekenen zoals: -25% kritieke schade -30% kritieke schade bij volledige gezondheid -40% kritieke schade bij lage gezondheid
De minotaurus nog niet tegengekomen. Graveringen kun je op je wapens/armor laten graveren bij een de smid voor extra damage etc.
Wiitcher is 1000x beter en zowieso een heel andere game. @jerommeke. als de arena kleiner is moet je wanneer hij op je af raast zijwaarts naar rechts duiken. Links pakt hij je nu met zijn bijl en gooit hij je op en neer. Ik zou verder bow of hades gebruiken en ervoor zorgen dat je vaardigheden vuurschade enzo supporten. Kreeg hem eerst ook zeer moeilijk maar laatst nogmaals gedaan waarbij ik mijn vaardigheden had gereset en aangepast voor dit gevecht. Toen ging het zelfs heel makkelijk.
Dit dus. Verder vind ik Origins al snel tergend repetitief, met name in side quests. Prachtig mooi, combat prima, dat vind ik dan ook alles. Ik denk dat ik gewoon aan bovenstaande game ga beginnen binnenkort. Als ik @Tyrant mag geloven is die een aardig stuk beter dan Origins.
Eerlijk gezegd vind ik deze ook erg repetitief. Las ergens in dit topic voor weken terug dat de missie variëteit werd vergeleken met the witcher. Grootste onzin wat ik in tijden heb gelezen. Oddessey is zeker wel een goed spel alleen voor mij werd het op een gegeven meer een taak om het uit te spelen dan dat ik er zin in had.
Die komt niet (meer). Witcher 4 = Cyberpunk. Devs hebben aangegeven dat ze de Witcher wereld in ieder geval een tijdje willen laten voor wat het is.
Er is 2 maanden geleden nog een game uitgekomen in de Witcher wereld https://www.gog.com/game/thronebreaker_the_witcher_tales