Niet, maar als letterlijk iedereen het de hele tijd over iets heeft (een game, een film, een serie) werkt dat bij mij meestal averechts. Ik heb dan de neiging om iets anders te gaan kijken. Iedereen had het toen, bijvoorbeeld, over Breaking Bad, en dat dat de beste serie ooit zou zijn. Ik heb het niet gezien.
Dat is niet wat ik zei Als iedereen tegen me zegt dat iets echt fantastisch is en ik het absoluut moet kijken werkt dat meestal niet zo goed bij mij. Ik oordeel zelf of iets leuk is of niet, ik laat gehype dat niet beïnvloeden.
De laatste tijd is het best stil rondom de serie, het ideale moment om nu te beginnen? Bassie en Adriaan schijnt ook best goed te zijn!
Erg benieuwd, als het de focus houdt op Hawkings vind ik het tof, maar dat deel er buiten hoeft van mij niet persé. Vond ik het minste aan S2.
Niet zo erg als de hoofdrolspeler maar ze is wel cute Van het weekend de eerste 4 afleveringen gezien en het kijkt wel lekker weg
Bij mij wel hoor. Ik ben echt een meeloper. Ik heb niet echt een eigen mening. Laatst Bird Box gekeken want iedereen keek het. Ik vond het bij voorbaat al fantastisch en heb de film bij iedereen aangeraden. Toen ik echter over de film ging vertellen kwam het besef dat als deze film niet zo bekend was, dat ik hem waarschijnlijk na 10 minuten had uitgezet. Maar iedereen heeft het erover dus kijk ik gewoon verder en doe net alsof ik het ook fantastisch vind. Dat lukt me overigens vaak, maar bij Red Dead Redemption 2 lukte het me echt niet.. Die is echt tergend saai en alleen uit te spelen als je geen werk hebt.
Nou pff Spoiler vond het nogal irritant dat foute keuzes ervoor zorgen dat je terug moet ipv dat je gwn alternatieve verhaallijnen hebt Heb m na de zoveelste beslissing nu maar afgezet hoor