Ik zeg houden zo. Rij met elke auto nu van minimaal 900 tot maximaal 1080 en nooit lager. Puntje is wel dat ik mijn base met 10 graden per klik kan verzetten....
@Wrinklyflame7NL kies gewoon een nummer die nog niet op de entry list staat... Er zijn er nog een paar mooie beschikbaar (de entry list vind je op de vorige pagina in dit topic )
Leuke sessie vanavond! Bleef wat achter in de kwalificatie maar mijn race pace was prima. Kan zo maar een hele cup worden! Banden slijten wel echt snel. Na 7-8 minuten moet je daar echt al rekening mee houden. Bij race 2 komt er misschien toch wat strategie kijken...
Haha dat is waar. Al is het ook erg verleidelijk om in het begin voor posities te vechten. Wat is probeer te zeggen is dat je vrij snel je rempunten moet wijzigen omdat linksvoor vrij rap slijt. Een vraag voor @asjemenou75, rijden we vanavond op twee verschillende layouts? Daar was gisteren wat verwarring over.
Oh god, helemaal vergeten dat we al gaan beginnen met deze cup.... Was gisteren te brak om mee te doen, zat mooi een beetje te kutten in FH4. Eens kijken of ik er vanavond bij kan zijn, zijn namelijk volop met de badkamer aan het breken.