Catherine was ook echt insane moeilijk op het einde. Maar inderdaad, echt een toffe (ondergewaardeerde) game met mooie art styles en cut-scenes.
Geen idee .Full body: There is now a third girl named Rin, who is the pianist at the Stray Sheep. Rin's involvement in the story will cause a split between Catherineand Katherine. There will be new "sexy events", episodes, and over 20 new animated cutscenes to further develop the characters of Catherine, Katherine, and Rin. There will be new endings for Rin and additional endings for both Catherine and Katherine. There will be new patrons to talk to at the Stray Sheep. En las ook iets over Joker van persona 5
Klinkt goed. Moet Catherine zeker nog eens gaan spelen. EDIT: En Tales of Vesperia heeft zijn definitieve versie gekregen. Helemaal opgepoetst. Grafisch ziet deze game er nog steeds goed uit moet ik zeggen. En de OST was altijd al stoer. Leuke JRPG hoor en mijn persoonlijk favoriete Tales game.
Nioh meets Resident Evil. Klassieker dit uit het PS2/Xbox tijdperk. Ontzettend sfeervolle game trouwens, ondanks de kitscherige sound effects.
Digitaal only voor zover ik weet. Maar als je de tank-controls kunt accepteren, is het zeker een nice game. Je zult veel gelijkenissen zien met moderne(re) Capcom games.
Positieve reacties m.b.t. de Onimusha remaster, zolang je weet wat je koopt. In het 2e filmpje wordt gezegd dat Play-Asia wel fysieke kopieën heeft en dat klopt inderdaad: https://www.play-asia.com/onimusha-warlords/13/70c9df
Die nieuwe onimusha die gisteren uitgekomen is is die alleen digitaal te krijgen ? Edit: Oeps heel je post niet gelezen.
Ja ik kijk echt uit naar die Metro Exodus laatst nog de vorige 2 delen gedaan. En daar vond ik de sfeer ook erg tof in.