1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    lol

    Er zijn meerdere eindes? 8) Micah schoot Arthur door zn hoofd heen. Kut Micah.
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hangt van honor level af.
    Epilogue niet uitgespeeld tho, heb de game echt nog een dag aangeraakt na de main stories en daarna totaal niet meer. Heb echt geen zin in die missies met John of freeroamen.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind deze game ook veeeel te lang duren. Had kwa tijd om uit te spelen wel de helft mogen zijn.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Niks van dat. GOTY. Mis de game.
     
    UpInSmoke0611 en X-Junk vinden dit leuk.
  6. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Vindt het persoonlijk beetje een paupergame.

    Heb de game een dag na de release gekocht en ik vond het begin echt formidabel en super sfeervol met die sneeuw enso, ik was ook echt super positief. De eerste 2 chapters ben ik ook op een lekker rustig tempo prima doorgekomen, maar daarna kwam de klad erin. De game werd vrij eentonig en de missies waren niet om over naar huis te schrijven. Ik heb de game dus ook al ruim 2 maand niet meer aangeraakt.

    Misschien komt het ook wel omdat ik het TE traag speelde. Soms was ik 5 uur bezig en die 5 uur deed ik dan letterlijk misschien 1 missie en in het begin vond ik dat dus ook de kracht van de game, maar hierdoor werd ik dus wel uit het verhaal gezogen en mistte ik de motivatie om verder te spelen. Ben wel van plan de game binnenkort weer op te pakken.


    De shoot outs zijn trouwens vrij lachwekkend, wat een ontzettend houterige bende is dat zeg. Lijkt wel PlayStation 2 niveau, GTA San Andreas schiet nog lekkerder dan dit. De controls zijn sowieso vrij beschamend, echt ontzettend lomp. De controls zijn gewoon niet van deze tijd en dat vind ik echt niet kunnen voor zo'n prijzige game. Details zijn wel weer puik zoals we van Rockstar gewend zijn, maar ze mochten wel wat meer oog hebben voor de rest van de game. De game teert nu eigenlijk op details en de rest is middelmaat.
    Waar gehakt wordt vallen spaanders zeg ik altijd, maar hier is het voor 80 procent de spaanders dat de overhand hebben.


    Al met al vrij matig tot nu toe, maar natuurlijk wel een stuk beter dan het schandalig slechte GTA V. Dat moet natuurlijk ook wel aangezien er flink wat jaren tussen zitten. Uitspraken als "GOTY" en dergelijke zijn daarintegen schandalig haha, ik vraag me echt af wat voor personen achter zo'n account zitten. Met droge ogen beweren dat dit GOTY materiaal is kan namelijk gewoon echt niet.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2019
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je GTAV schandalig slecht vond is het je eigen schuld dat je deze weer hebt gekocht. Lijkt mij dat Rockstar games gewoon niet voor jou zijn
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  8. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat loop je nou slap te lullen man, er zijn meer RockstarGames dan GTA V hoor. GTA San Andreas, GTA Vice City, GTA IV, Bully etc. Vond ik geweldige games.

    Maar misschien ben jij zo'n klein kind die deze games niet kent & alleen GTA V heeft gespeeld.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Sorry hoor. Wist niet dat je boos werd. Maar GTA V schandalig slecht vinden... Misschien ben jij gewoon dat genre beu? Vooral als je die slechter vindt dan 4
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Het is gewoon een game die niet iedereen ligt.

    Ben het sowieso wel eens dat de besturing wel eens een x goed onder handen genomen kan worden.
     
    BlazeBoy vindt dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat bedoelen mensen met besturing eigenlijk? Het moven of dat menu van linkertrigger inhouden, dan selecter
    Zeker, vooral dat omslachtige menu van trigger, selecteren en dan nog dpad. Maar dat went toch snel en ik vind niet echt dat dat je ervaring met deze game mag belemmeren. Het is niet onspeelbaar ofzo. Kunnen jullie een game laten liggen omdat je de controls ruk vindt?
     
  12. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Lol ik word niet boos hoor, kan er alleen vrij slecht tegen dat iemand zomaar conclussies loopt te trekken die feitelijk onjuist zijn.

    Ooh dus het is verplicht GTA V beter te vinden dan GTA IV? GTA V heeft misschien betere graphics en meer mogelijkheden, maar voor de rest is GTA IV in alles oppermachtig ivm GTA V. GTA V is een hap-slik-weg game. Kwa verhaal, details, de mensen op straat enso is GTA IV echt stukken beter. Loop maar eens tegen een willekeurige voetganger aan in GTA V.. Er zijn 2 opties; of hij rent bang weg of hij gaat je aggressief lopen meppen, niks ertussen in. Doe je dit in GTA IV zijn de reacties van de mensen op straat eindeloos. Zelfde geval met de politie in GTA V, wat is die irritant zeg. In GTA IV is de politie stukken realistischer. En dit zijn slechts 2 voorbeelden, ik ga hier niet alles uit lopen leggen, staan genoeg filmpjes op YouTube.

    GTA V heeft misschien meer mogelijkheden, maar het doet me persoonlijk allemaal zo weinig. De stad "leeft" op de een of andere manier niet. Verder vind ik de game van alle GTA's het meest lineair aanvoelen. De uitgebreide opties zijn leuk, maar deze boeien weinig. Golfe, tennis etc. doe je 1x en daarna nooit meer. Ze hebben kwantiteit boven kwaliteit verkozen. Ook de mapindeling vind ik ontzettend slecht gedaan.. Om over de ontzettend slechte storyline nog maar te zwijgen.


    Ik vind GTA V zo ongeveer de minste GTA die ik gespeeld heb & ik heb ze bijna allemaal gespeeld.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik vind GTA V ook sowieso de slechtste GTA na 1 en London hoor.
     
    BlazeBoy vindt dit leuk.
  14. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Precies dat dus.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vond 4 echt stuk minder. Die hele Nico vond ik maar een domme character. En dat constant gebeld worden om domme shit te doen
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vond het toen juist echt een tof verhaal. Waarin je op bepaalde punten ook keuzes kon maken.
    En toen de eerste "next gen" GTA met RAGE engine etc.

    En vind RDR 2 niet GOTY, maar Game of the Generation :+. Duurt alleen veel te lang voor een man van eind 20 met een vriendin en werk lol.
    Toen ik nog begin 20 was en studeerde en voor de rest geen fuck hoefde te doen was dit echt een natte droom geweest.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat wel. Het was wel echt "next gen" inderdaad
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    GTA IV IS FUCKING MEESTERLIJK

    BALLAD OF GAY TONY JONGENS



    BESTE SOUNDTRACK OOIT
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vond deze ook wel legend.
    GTA V had ook echt geen één memorabele radio station.
    Afgelopen Juni was er gewoon bij Roest Amsterdam ook een GTA radio station fissa, echt epic shit.





     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    SOULWAX FM JONGEN

     

Deel Deze Pagina