1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Deze man begrijpt.
     
  2. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    En je vond Trevor of Michael wel toffe karakters? Niko was niet het beste hoofdpersonage (CJ is de eindbaas) maar Niko vond ik zeker wel tof. Had soms heerlijk sarcastische opmerkingen en vond z'n achtergrond verhaal ook wel boeiend.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja man. Vond die stuk boeiender. Vooral dat switchen tussen characters vond ik leuk om mee te varieren
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Alleen al de pause menu soundtrack van Gay Tony is beter dan heel de soundtrack van GTA V bij elkaar

    Pff besef deze

     
    Barbabravo en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Beat 102.7 -> Swizz Beats -> Nas -> Kanye's Flashing Light = best moments for ever

    Ik heb IV ook veel meer gespeeld (ondaks ik V kapot heb gespeeld op 360 en PS4) en op terugkijkend ook veeeeeel meer plezier uitgehaald, maar dat is ook een kwestie van tijd en interesse. V was gewoon op bijna alle vlakken, groter, nieuwer, mooier maar IV was gewoon destijds voor mij echt game of the forever. Verschil van PS2 naar X360 was zo een gigantische grote stap.



    bruuuuuuuuuuh
    jezus eerste iv trailer is 12 jaar oud
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2019
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat switchen tussen personages vond ik juist helemaal niks, kreeg daardoor ook geen binding met de hoofdpersonages. Ik hoop ook echt dat de volgende GTA weer teruggaat naar 1 personage. Vond Michael en Trevor daarnaast boorlijk vlak, zielloos bijna. Trevor vond ik sowieso de hele storyline verpesten met z'n gejank continue. Vond de Storyline voordat hij kwam nog wel oke met Franklin & Michael.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    haha SHIITTTT DIE MUZIEKKK
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Qua character en story had ik ook meer met GTA4 dan met GTA5. Zoals anderen ook al aangeven, ik vond zowel Trevor als Michael vrij waardeloze eikels. Franklin was dan nog het 'normaalst', maar ik begreep niet zo goed waarom die gasten bij elkaar bleven, of waarom ze niet gewoon Trevor meteen afschieten.

    GTA4 kreeg veel gezeik over zich heen over de 'telefoontjes' om te gaan bowlen enzo, maar ja, dat negeerde ik dan meestal gewoon. Vond Niko een goede gast, het verhaal een stuk boeiender dan dat in GTA5, en vind eigenlijk ook de stad in GTA5 niet zo heel erg boeiend. Groot ja, maar ja, ik deed daar verder weinig mee.

    Nu in RDR2 heb je ook een gigantische wereld, maar daar vermaak ik me (nog) prima in. Net voor het slapen nog even een Legendary Moose afgeknald, en we gaan richting het einde toe...
    Ik vind Arthur ook grotendeels een goede hoofdpersoon. Goede balans tussen lemming en zelfstandig. In veel van dit soort games ben je toch steeds kutklusjes voor anderen aan het opknappen, en dan heb ik meestal een beetje moeite met de motivatie daarachter, maar tot nog toe hier in RDR2 nog niet echt heel storend geworden. Natuurlijk maakt Arthur andere beslissingen in zijn leven dan ik zelf zou doen, maar goed, als ik de game op MIJN manier zou spelen, dan was het gewoon een rustige farm-simulator waar ik samenwoon met mijn ex-vriendin of Sadie of whatever...
    Dan is de enige spanning iedere dag of de kip een ei heeft gelegd of niet...
     
    Barbabravo en Cyndris vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Staat paar pagina's terug al.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Niko Bellic is een enorme baas hoor! Daar tipt weinig protagonist aan.

    @Reckuuza

    MAISONETTE..... NUMBERRR NOINNNNNNNNN!
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2019
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heeft er iemand die nieuwe Red dead redemption 2 battle royal mode nog gespeeld ?
    Is het tof ?
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
  14. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat is er zo verdacht dan /Mod beetje respect
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2019
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jup, wat dat betreft laatste waarschuwing voor @BlazeBoy, anders ga je maar even op vakantie.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  17. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Hahaha dreigen met een ban omdat ik "jochie" zeg, bravo Jorrie.

    Ik had dit al wel verwacht, het zit je nog steeds erg diep en nu je Mod bent laat je de kans natuurlijk niet onbenut om mij een ban aan te smeren.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2019
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Even iets anders. Dat hunten, wat ik nu wel al 100 uur heb gedaan maar ok, kun je eigenlijk volledig negeren toch? Rode pictogrammen kamp doet niets, paar euro verkoop schiet ook niet op, en hoef geen beklede tafeltjes of berenpakken van de trapper.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Toch vrij apart dat ik nooit dergelijke shit post, maar men dan wel denkt dat ik het ben..

    [​IMG]
     
  20. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Alsof je iemand die zich blazeboy noemt, serieus moet nemen.
     

Deel Deze Pagina