1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Lijkt het ook een beetje op Dark Souls?
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    De combat wel een heel klein beetje.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Deze game is echt leuk. Ik heb alle delen gespeeld, maar deze is een van de betere. De vorige deel (Origins) was al een verbetering, maar deze voelt nog completer aan. Ga weer verder spelen doei.......
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Uiteindelijk deze manier gebruikt om de boar te killen en ook de leeuw :thumbs: Waren beide echt moeilijk.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja als je een iets te laag lvl hebt dan zijn ze lasig. Je kunt ook de game even op easy zetten.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    OVER MIJN DOOIE LIJK GEEN EASY

    /sterft 2min later weer aan een aardvarken
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Man wat was die legendary boar(gewoon een kutzwijn) een bitch om te killen zeg. Diegene in je lijst van legendary animals die je moet killen. Daar was dat zwijntje eerder in de game een lief varkentje bij vergeleken. Vooral die poison van dat beest gaf me flink wat kopzorgen. Na 4 keer eindelijk gehaald, op Normal:rolleyes:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Op het paard met pijl en boog. Op hard. Rondjes maken en knallen. Tot op de helft van zijn leven daarna werd ik eraf gebeukt. Daarna afgemaakt met dodgen en pijlkes. Paard helpt trouwens best veel tegen de legendaries
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  10. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ben level 47, maar echt pas op 42% voortgang...
    Zit er een level cap op level 50 of kan je hoger geraken?

    Ben af en toe best wel een beetje het overzicht kwijt, main missies zijn moeilijk te onderscheiden van side missies...
    Iedere keer wil ik verder gaan met de main story, maar iedere keer als ik er heen ga denk ik eerst even dat en dat doen.
    En dan ben ik weer 2 uur verder..
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Volgens mij was/is de level cap 70 als ik het topic hier goed gevolgd heb.
     
    Hunt3r 410 vindt dit leuk.
  12. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Oke dan heb ik nog wel even te gaan! Groeit alles mee naar lvl 70 of blijven de enemies wel op 50?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Tyrant : Daar kan jij wel antwoord op geven geloof ik.
     
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Dat kan je zelf instellen in het menu. Standaard staat de game op mee levelen, maar je kan dit instellen dat ze niet mee levelen, of paar lvl's minder,of juist hoger etc. etc

    Deze game is qua gameplay toch echt beter als RDR 2. Ik heb hier veel meer plezier mee. Die cult's zoeken en uitmoorden is ook echt leuk gedaan. Beetje onderzoeken wie,wat,waar en killen maar. Ook de afwisseling tussen land en zee is zeer aangenaam.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Helemaal mee eens. Ik heb sinds tijden niet zo veel fun gehad met een nieuwe game. Enige puntje van kritiek wat ik heb is dat de grote open wereld wel erg als een playground aanvoelt i.p.v. als een wereld waarvan je elke uithoek wilt ontdekken. Je sluipt en rent moordend van hot naar her zonder echt het gevoel te hebben dat je in een wereld loopt waar zo maar onverwachts of wat spannends kan gebeuren. Ook al is de wereld in deze AC-game er weer enorm op vooruit gegaan, je merkt toch wel erg dat dit een Ubisoft game is en dat bedoel ik in dit geval niet positief. Maar goed, wereld ziet er wel echt prachtig uit en er zit enorm veel detail in, ook in het gedrag van npc's.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    haha ja dat afgeleid zijn is snel inderdaad. Maar onder missies kun je wel filteren. En daarbij staan de hoofdmissies bovenaan, onder het stukje odyssey-Hoofdstuk
     
  17. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Dat is ook weer zo. Ook vooral door de vele iconen op de map, is het echt een playground geworden.
     
  18. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Inderdaad en er lopen zoveel side quests, dat je de main quests niet goed genoeg volgt.

    En ik ben volledig bezig met free roamen dus ga lekker mijn eigen gang in de wereld.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit is ook wel de bedoeling van de game. Elk eiland verteld ook weer een eigen verhaal en met de main story kom je niet eens overal. Ik spendeerde ook veel tijd aan de Cult. Ik had het grootste deel al dood voor de main story af was.

    Wel een tip, dood mercenary's. vooral die met legendary loot. Zitten echt super wapens tussen. Boog die elke pijl van vuur maakt, poisen daggers, vuurwapens enz enz. Ik deed dit pas op het eind toen ik Nr.1 wilde worden maar als ik dat eerder had gedaan had ik een stuk betere wapens gehad door de gehele game heen.
     
  20. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik doe dit gelukkig wel vanaf het begin. Ben pas lvl 15, maar zit bijna in Tier 7. Ik jaag op de Mercenary's ipv hun op mij. Maar de loot is zeker de moeite waard inderdaad. Ook krijg je per gehaalde tier verschillende extra's, zoals bv merchants die goedkoper zijn etc.
     
    Pride vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina