1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBX] Xbox One/Series Koopjes Spotten

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 15 okt 2013.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan je daarna direct opzeggen? Want er zit een automatisch abo bij
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Yeah, gewoon voor de maand over is even inloggen op de website en dan kun je daar ergens bij account beheer of subscriptions of whatever het automatisch betalen weer uitzetten, zodat het gewoon stopt na die maand.

    Al paar keer gebruik van gemaakt (2x voor 1 euro) en 1x 3 maanden voor 7 euro ofzo...)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar de gold games (behalve 360) stoppen met werken als je geen gold hebt dus.. dacht dat ze voor altijd waren, dacht ff goedkoop Celeste op te pikken
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja, die game zal op zichzelf ook vast wel eens in de aanbieding komen, en vaak kun je hem ook goedkoper scoren via bijvoorbeeld Gamepass (waarbij de optie krijgt om hem aan te schaffen, en vaak zit er dan korting op).

    Heb Celeste wel aangevinkt trouwens, maar ga hem nog niet spelen. Gold verloopt binnenkort weer (over 10 dagen ofzo), en heb nog meer dan genoeg te spelen.

    Gisteren (of eergisteren) trouwens Hollow Knight aangeschaft in de aanbieding, had er al ontzettend veel goeds over gehoord, maar op plaatjes en in filmpjes zag het er nog niet erg bijzonder uit, maar zit het nu eventjes te spelen, en damn, voelt meteen echt geweldig aan, ziet er prachting uit, en het eerste level speel je vrijwel zonder geluid/muziek, maar zojuist op de eerste nieuwe lokatie aangekomen, en toen kwam er al een prima passend sfeervol muziekje opzetten.

    Erg blij met die aankoop. Momenteel dus in de sale voor iets van 9 euro in de XBOX Marketplace.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb Celeste al bijna uit op de switch joh
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Kort spelletje?

    Mjah, zoals ik al zei, heb echt teveel games nog liggen die ik moet/wil spelen, en Celeste spreekt me persoonlijk qua look niet echt aan. ga hem echt wel een keer proberen nav de positieve reviews of course, maar alleen al de laatste 1-2 weken heb ik games als Arms, Mario Kart, Dark Souls 3 GOTY, far Cry 4 GOTY, Hollow Knight, Deus Ex (complete), SSX3, en misschien vergeet ik nog wel 1-2 games (volgens mij nog iets in de PS Store, maar weet even niet meer wat...).

    Ik heb een serieus pobleem, I know...
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou met de Intertoys aanbiedingen van van de week heb ik ook zat gekocht. Zeker 7 games en nog geen 100eu kwijt.

    Maar Celeste is denk ik zo een 12u voor story alleen en als je alle aardbeien wilt en nog de b-side (levels maar anders ofzo) wilt doen ben je langer bezig. Ik vind het super tof maar niet goty zoals gamer.nl dat vindt
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    7 games ... jezus. Waar haal je de tijd vandaan gek :+
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja geen idee. Zijn niet heel groot en volgens mij komt er een lange periode nu waarin er niks uit komt wat ik wil spelen
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Intertoys hakte er idd even in, en dan heb ik me gelukkig nog redelijk in weten te houden. Als ik SoulCalibur voor 15 euro was tegengekomen, dan zou ik die zeker gekocht hebben, maar die ben ik nergens tegengekomen voor die prijs.

    Ik twijfelde over Dragon Ball FighterZ voor 20 euro op XBO, maar in Japan is laatst een complete release aangekondigd, dus dan wacht ik liever op zoiets. DLC voor DBFZ is namelijk nogal prijzig, vooral wanneer je ook gewoon de originele muziek wilt hebben...

    Anyway, shitload aan nieuwe games, en uiteindelijk speel ik natuurlijk gewoon nog steeds PES en Red Dead 2...(!)
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Sorry maar, deals Intertoys? Ik zie niks.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Oh, dan heb je iets gemist de afgelopen 1/2 weken. Je kunt even op Budgetgaming kijken voor het Intertoys topic...

    Yakuza 6 voor 12 euro bijvoorbeeld.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze hadden echt veel deals. Je moet gewoon een vestiging binnenlopen. Ze hebben alles van de website gehaald.
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb Celeste van de week uitgespeeld in 8 uurtjes met bijna de helft van de aardbeien. Als je echt alleen om main story speelt ben je in 5-6 uurtjes klaar gok ik.

    En ik had 1500+ deaths, dus ik ben niet echt goed ofzo. :+
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Och, 1500+ deaths red ik al binnen een kwartiertje ofzo in Super Meat Boy....
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Xbox GamePass 12 maanden voor €57,- bij CDKeys.com
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel als het 24 euro scheelt met Xbox Live. :p
     

Deel Deze Pagina