1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Game ziet er wel heel vet uit, maar lijkt wel echt heel veel op destiny zeg tot aan de zelfde robot stem van tyrion aan toe:p dat dit überhaupt mag haha. Maar als het een verbeterde destiny is met dat hover gebeuren en snellere gameplay dan hoor je mij zeker niet klagen hoor.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Een demo voor iedereen speelbaar tussen 1-3 februari mensen! Niks alpha of beta, het heet echt een open demo zoals je die steeds minder ziet. Dat straalt in ieder geval vertrouwen uit. :thumbs:
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Waarom promoten ze dit, één maand voor release, nog als fucking Alpha Gameplay? Zodat ze kunnen zeggen : "Maak je niet druk, het is Alpha gameplay" ... om in de uiteindelijk release hetzelfde voor te schotelen?


    Verder vind ik het een schrikbarend filmpje ... de visuele down-grade (zeker de social hub) is pijnlijk zichtbaar ...

    Dat hele IGN filmpje lijkt alsof het grafisch uit 2013 komt ... tering. Dit is even heel wat anders als voorgaande video's.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oud materiaal idd. Hoe het er eerst uit zag kan ik me niet herinneren. Toen interesseerde ik mij nog minder in deze game. Ik vond het latere materiaal (ook na dit filmpje) er weer mooier uit zien. Kan ook zijn dat het om beeldmateriaal van een ander platform gaat, vandaar het verschil in detail.
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ziet er allemaal flashy uit en eerlijk gezegd lijkt alleen het vliegen leuk. De rest is standaard shit en lijkt vrij snel te vervelen. Whats up met de AI trouwens? Die staan maar een beetje niks te doen..
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Alpha-Build! Da's het excuus ...
    Ik vind het schrikbarend dat je 1 maand voor release nog met een Alpha-Build loopt te patsen.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Als ik alleen 1 maand EA acces koop kan ik die VIP demo dan spelen of moet ik hem echt pre-ordenen in EA acces ?
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dit ziet er weer stukken beter uit...
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Niet zo snel de hoop verliezen jij... ;)
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hoop?
    Nee hoor. Gewoon eerlijk zijn. Maar zat games die prachtig werden gepresenteerd (Watch Dogs) ... en naderhand ineens een stuk minder waren in kwaliteit.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    2:30 zie in steeds meer games (volgens mij begon Destiny ermee) dat er een cursor wordt gebruikt die je met je controller kan bedienen in dergelijke menu's.

    Is het selecteren van de menu's zonder cursor niet veel makkelijker? (if you get what I mean) Snap niet zo goed wat hiervan een toegevoegde waarde is qua betere functionaliteit.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je een hele map hebt met verschillende landingsplekken dan is een cursor ongeveer net zo snel als door lijstjes met opties heenscrollen. Geen idee waarom het eigenlijk in de game zit. Misschien makkelijker te porten naar PC? Daar is het natuurlijk wel sneller.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zou het inderdaad kunnen zijn. Anthem komt tegelijk op de PC uit, dus daar is die cursor "unlocked" in de bewegingen.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vroeger was een game van Bioware vanzelfsprekend een topper. Die status zijn ze wel een beetje kwijt samen met Bethesda. Blijft wel een beetje zonde..
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dan hoop ik voor jullie dat het een stabiele 30 fps is.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    60 fps zou eigenlijk gewoon haalbaar moeten zijn tegenwoordig. Vooral met dit soort games is 60 fps veel fijner. Kijk maar naar Destiny 2 op PC. Super vloeiend en echt een heel groot verschil met de console versie. Feelsbadman

    Ach ja, gelukkig wel 4K
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Locked 4K? Dat is ook nog maar de vraag. De "X" is als een 4K console verkocht... maar bij hoeveel games is dat daadwerkelijk continue het geval? Zelfs de snelste gaming PCs hebben er nog moeite mee.
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan je verzekeren dat de X ook niet altijd geweldig is. Wat dat betreft heeft PC gaming sinds men begon met het illegaal downoaden, een behoorlijke ommezwaai gemaakt. Ik geef je het voorbeeld Subnautica, waar mijn review binnenkort van komt. Die game heeft echt asociaal lange laadtijden. Ander irritant punt, maar terzijde, is dat je niets aan moet trekken van Xbox Live Marketplace reviews, daar zitten PC reviews ook bij in.

    Terug bij mijn verhaal: Wanneer een game, zoals ik die noemde, op de PC beter scoort, op basis van die reviews van gebruikers, maar op de Xbox One X achterlijk lange laadtijden heeft, dan weet je ook dat de X niet alles kan in vergelijking met de betere gaming PC's. Overigens heeft de PC een nieuwe graadmeter na Crysis I, maar die game mag ik niet meer noemen hier. :+

    Ik haat het om het toe te geven, maar beste kwaliteit, prijs en kwantiteit verhouding krijg je misschien toch wel met de Pro van Sony. :oops:
     

Deel Deze Pagina