1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gister zelf ook weer verder gegaan met deze game. Ben alles eromheen aan het doen, items zoeken, side questen, torens enz. Nu zag ik dat er nieuwe mercenary's zijn toegevoegd, ook fink hogere, heb er 1 van 55 geprobeerd te assasinate maar helaas haha zelf met een volle assassin gear.

    Vraagje aan de kenners, heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik heb Poisen daggers. Als ik i.p.v. Poisen als aanval vuur kies, en ik activeer hem krijgen ze dan poisen + fire damage? of stacked dat niet.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee die stacken niet indd.. maar fire is by far de beste damage. Ik heb arrows standaard met fire en dat werkt uitermate goed. Veel beter dan poisen arrows.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2019
    Pride vindt dit leuk.
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Fire tijdje geprobeerd, werd een beetje moe mezelf in de fik te steken. Poison vond ik niet heel cool. Gebruik beide nu niet.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat ben ik met je eens. Je steekt jezelf wel (te)makkelijk in de fik
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik heb nu gewoon een assassin build, dat is toch wel t tofst. Flink investeren in critical damage en critical %, dan kun je best stilletje een fortje clearen. Blijft tof.

    Alleen jammer dat je niet ff makkelkijk tussen 2 builds kunt switchen, al was t maar qua gear. Nu moet ik 4 minuten switchen voor een conquest battle bv.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Agree, heb zelf ook een Assassint build, met de Pirate gear op assassinate je iedereen in 1 keer. Zelfs Polmarch en kaptains ( voor sommige gebruik ik de hoogste van de warrior build, weet even de naam niet ) krijg je shitload aan extra damage voor 20 seconden, dan heb je sowieso iedereen in in 1 keer down van hetzelfde level.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Assassin is indd geinig. Onzichtbaar door een fort heen hollen en het hele fort ongezien uitmoorden.
     
  8. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Net even 2 uurtjes gespeeld en alleen maar schepen tot zinken gebracht. Deze game kan je even tussendoor spelen om wat spullen te verzamelen voor upgrades. Dat is ook wel fijn van Odyssey.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    De eerste keer dat je met je scheepje uit varen gaat en je laat de zijlen zakken en de dames(in mijn geval) beginnen te zingen, dat was voor mij echt een wow gevoel. Dat vind ik echt top gedaan. In het begin had ik echt zoiets van, kut er zitten weer varen in deze AC. Ik vond dat met Black Flag echt zo niet leuk. Maar in Odyssey is het echt super. Heb veel gevaren en heel veel piraatje gespeeld.
    Trouwens die perk dat je onderwater kunt ademen is wel erg handig. Zeker 1 van de wanna haves als je die nog niet hebt.
     
    Zifnap, BrAsKe, Barbabravo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ga zo aan de game beginnen! :oops:
     
    Olijke Poffer, Barbabravo en Tyrant vinden dit leuk.
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ook best een vet wapen. Gebruik hem zelf alleen als ik inderdaad onder water moet zwemmen maar hij ziet er vet uit.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Have fun man!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Dan ga ik m vanavond ook kopen. Kan ik m mooi spelen als mn huis klaar is eind 2021
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Zo snel al? Zou je niet nog even wachten...? ;)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wordt zelfs een tandje hoger zetten waarschijnlijk. :D
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kan mijn vorige post op de één of andere manier niet editten, dan maar een dubbelpost. Ik las in de XBW review dat er stevige laadtijden waren, daar kan ik inmiddels wel over meepraten, maar jullie moeten even mijn review van Subnautica afwachten. :+ Echt, laadschermen daar duren soms wel meer dan twee minuten. :lol: Maar goed, wat betreft deze game kan ik met die korte speelsessie die ik al gehad heb wel zeggen dat ook deze laadtijden kut zijn. Bepaald geen PC versie van Skyrim. =(
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Laadtijden vallen echt wel mee.
    Genieten gewoon van het uitzicht als je op je paardje van A naar Buiten gaat IPV alles the fasttravelen

    Verstuurd via Tapatalk
     
    Olijke Poffer en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ben ik wel met je eens. Ik speel hem zelf op de PS4, zo'n mat zwarte geloof eerste of 2de generatie ( zonder die metellic zeikant ). En laden duurt soms erg lang. Ook de black screens om even een cutscene in te laden duren lang.

    @Xandorra Klopt, maar ook laadtijden voor cutscenes of gesprekken vind ik vrij veel. Wel hoor ik dat het op de PS4 Pro en Xbox One X aanzienlijk minder is.

    Maar goed, game is het wel waart, level 53 nu ben elk eiland aan het uitspelen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Iemand enig idee of je ook Cult leden kan killen zonder aanwijzingen? Bijna heel de kaart vrijgespeeld maar moet best nog een flink aantal cult leden?
    Speel bijna alle missies maar krijg imo weining aanwijzingen...
     
  20. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Nee dat gaat niet. Zodra je een cult heb Unveilt, dan kan je hem pas tracken en killen. Dus je zal bepaalde sidequests en mainquest moeten spelen
     

Deel Deze Pagina